.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lip.2025 04:45:05

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 C3 1,8 obrotomierz
PostNapisane: 31.gru.2010 14:49:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.maja.2010 17:35:49
Posty: 25
Lokalizacja: Kuj-Pom
Witam chciałbym się dowiedzieć czy w tej wersji (1987) z silnikiem na pełnym wtrysku występuje obrotomierz ?


Co prawda moja nie posiadała jego w oryginale ale mam okazje niedrogo kupić takie zegary i chciałbym się dowiedzieć czy jest w ogóle możliwość i jak wygląda podłaczenie jego żeby to działało . Poprzednie zegary całkowicie już padły i czas je wymienić bo naprawa czy ew. regeneracja nie ma już sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2011 10:50:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 11:17:35
Posty: 116
oczywiscie obrotek bedzie działac :) podpinasz go pod alternator .Tylko jest jedno ale obrotek musi byc do twojego silnika ,nie moze byc tak ze np silnik jest 8 zaworowy a dasz od Vki itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 12:57:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 11:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Zdaje się, ze przed liftem ( przed 1988r ) nie było obrotomierzy w Audi z silnikiem 1.8 .
Obrotomierze były w wersji z mocniejszymi silnikami 5 cylindrowymi a u Ciebie są 4 cylindry. Nawet jeśli we wtyczkach z tyłu zegarów jest przewód sygnałowy do obrotomierza, to, jak pisał przedmówca, jeśli będą to zegary od 5 cylindrówki, to będzie przekłamanie licznika.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 15:23:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Canibal napisał(a):
oczywiscie obrotek bedzie działac :) podpinasz go pod alternator .Tylko jest jedno ale obrotek musi byc do twojego silnika ,nie moze byc tak ze np silnik jest 8 zaworowy a dasz od Vki itp


Jak podepniesz pod alternator ;) to co za różnica ile zaworów/cylindrów ma silnik? Ło matko... W 1.8 podpinasz kabel sygnałowy obrotomierza pod styk sygnałowy cewki zapłonowej. Pod alternator podpina się w dieslu... Zegary 4-5 cyl. są takie same, ważne żeby miały te same kolory kostek. Obrotomierz przestawia się na 4 lub 5 cylindrów za pomocą zworki z tyłu zegarów.

Edit: Jest duża szansa, że jak podepniesz zegary pod oryginalne kostki to po prostu zacznie wszystko działać.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2011 16:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2008 23:23:44
Posty: 57
Lokalizacja: Augustów
i będzie działać od razu po podłączeniu, tylko jest jedno ale. Na tarczy obrotomierza pod wskazówką jest napisana cyfra 4 lub 5 i to ona mówi od jakiej wersji silnikowej jest obrotomierz. W trapezowych zegarach ( przedliftowych) nie ma z tyłu żadnej zworki do zmiany ilości cylindrów.

_________________
1986 Audi 100 c3 2.2 KU BLOS- moja ex Audi
Obrazek

1996 Audi A6 c4 2.5 TDI Ael
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: