.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lip.2025 02:10:01

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [all c3] wiatrak pracujący bez przerwy
PostNapisane: 27.gru.2010 19:35:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
...i nie jest to perpetum mobile :P gazownia wymieniała mi ostatnio parownik i prawdopodobnie spowodowali jakieś zwarcie, ponieważ wiatrak chłodnicy kręci się bez przerwy jak tylko przekręcę stacyjkę. W bonusie, LPG które zawsze włączało się dopiero po rozgrzaniu do 30st.C włącza się od razu, nawet po mroźnej nocy. Czy może to być coś oprócz czujnika temp??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 01:24:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 20:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Wiatrak możesz "uciszyć" wyjmjąc odpowiedni bezpiecznik lub zdejmując wtycznkę z czujnika temeratury w chłonicy (to jest włącznik bimetaliczny)

Może gazownicy zrobili taki "myk" by auto myślało, że jest już gorące, stąd chodzący wiatrak i pracująca instalacja gazowa.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 10:55:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Na którym biegu pracuje wentylator?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 11:35:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 18:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze to zbieg okolicznosci i przywiesil sie wlacznik bimeteliczny wkrecony w chlodnice wody, 2-3pinowy. mialem tak juz. u mnie akurat przywiesil sie szybki bieg i caly czas wialo. mialem tez ze zwiecha byla w taki sposob, ze wiatrak przy odpowiedniej temp wlaczal sie, ale juz sie nie wylaczal.

wez zdejmij wtyczke z wlacznika w chlodnicy i wlacz stacyjke. jesli wiatrak sie nie wlaczy to masz winowajce.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 15:44:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 12:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
u mnie sie wieszal przekaznik pod deska :|

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 16:51:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 14:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
emcior napisał(a):
u mnie sie wieszal przekaznik pod deska :|


Dlatego pytam o bieg. Bo jak pierwszy to może być właśnie przekaźnik of After run'u.

Pozdro

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 23:58:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
dzięki za zainteresowanie tematem, a więc:
dzisiaj przed wyruszeniem w miasto wyjąłem przekaźnik nr 2 odpowiedzialny za wiatrak (drugi od lewej w pierwszym rzędzie) i po przekręceniu stacyjki nic już nie dmuchało na silnik, a po rozgrzaniu silnika w korkach do 92 normalnie włączył się 2.bieg wiatraka. 1.biegu nie słyszałem. Bez rozgrzania mogłem przełączyć na LPG, tak jak wczoraj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 00:11:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
sprawdziłem oba przekaźniki: jeden pod maską, drugi pod kolumną kierownicy i oba są sprawne. Na 99% jest to wina włącznika w chłodnicy. Dzięki za zainteresowanie. Włącznik wymieniam w najbliższym czasie razem z chłodnicą. Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 10:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10364
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zdejmij kostkę z włącznika na chłodnicy i zobaczysz czy wiatrak stanie, a co do gazu, to jak to instalacja II generacji, to czujnik temp masz wkręcony w parownik, zobacz czy nie ma na nim zworki, jak wszystko w normie musisz pojechać niech podepną pod kompa i ustawią temperaturę przełączania, w wyższych instalacjach jest tak samo.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2011 16:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 21:33:36
Posty: 298
Lokalizacja: Wrocław/Kielce
dzięki za kolejną odpowiedź, zakupiłem już nowy włącznik, koszt 28zeta. U mnie jest IGS landi renzo i faktycznie muszą mi ustawić temp załączenia LPG.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: