.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lip.2025 17:14:03

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 przekaźnik 366 czy 229?
PostNapisane: 23.maja.2010 11:28:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 23:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam. Tylna wycieraczka zatrzymuje się w pozycjach dowolnych...Zauważyłem że na podszybiu w skrzynce jest między innymi przekaźnik 366 i kiedy on sobie zrobi "cyk" to rusza wycieraczkę. Nie znam się na prądzie i tu mam pytanko - zamierzam go wymienieć - czy faktycznie odpowiada za pracę wycieraczki? W szukajce znalazłem że to nr 229.

Dzięki, pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2010 11:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 08:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Obstawiam że nie chodzi o przekaźnik a o silnik tylnej wycieraczki.
W nim są takie styki pozycjonujące które dają sygnał aby wycieraczka się zatrzymała. Wyjmij silnik o obejrzyj co i jak. To częsta przypadłość.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2010 22:20:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 23:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
:?: A to zaskoczenie. O keja, z przyjemnością wyjmę, ale jakiej zagadki w nim szukać?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 07:58:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 08:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Osobiście tego nie rozbierałem w tym celu o którym piszesz, ale czeka mnie to niedługo bo mam te sam problem. Gdzieś na naszym forum kiedyś o tym czytałem. Spróbuj poszukać.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 18:19:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podpinam się pod temat ,nie działa tylna wycieraczka ,tył auta zostawiamy w spokoju bo jest ok ,problem jest taki że przekażnik 229 nie daje znaku życia gdy włanczam tylną wycieraczkę tak jak by nie dostawał prądu ,przekażnik jest ok bo podmieniałem go ,bezpieczniki ok ,pada podejrzenie na manetkę ,czy może być coś jeszcze ? myślę tu o jakimś innym przekażniku ,wcześniej były problemy z włączeniem wycieraczki tzn ten sam objaw ale po kilku próbach ruszała się z miejsca teraz nic

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 19:07:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 08:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
A ja bym się zainteresował przewodami idącymi do klapy - lubią się przełamywać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 19:34:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 09:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Sprawdziliście czy podaje napięcie do silniczka / lub podaliście kabelkami czy zadziała? U mnie korozja zablokowała latem mało używaną wycieraczkę w piaście. Rozruszałem nasączyłem różnymi smarami penetrującymi (najlepsze są do motocyklowych łańcuchów oringowych). Podczas smarowania wyjąłem uszczelniacz schowany pod ramieniem wycieraczki w piaście. Wyjęcie wałka raczej trudne, bo silniczek nitowany w obrębie przekładni. Po rozruszaniu wypełniłem przestrzeń między piastą i ośką smarem do przegubów (rzadki molibdenowy) i założyłem uszczelniacz na miejsce. Teraz działa bez zacierania.
Powodzenia!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2011 20:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 22:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
dwa lata temu walczyłem z kablami w klapie więc to pierwsze co sprawdzam zawsze ,silniczek działa na krótko ,brak jest napięcia z przekażnika do wzbudzenia pracy wycieraczki,tak czy siak jak włanczam wycieraczkę powinien się odezwać przekażnik a tu nic

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: