Na początek sprawdź błędy - można je odczytać bezpośrednio na panelu klimatronika (było pod hasłem ukryte opcje klimatronika).
Jeśli brak błędów, problemem może być napięcie, a właściwie jego spadek lub zmiany (niekoniecznie na akumulatorze - może być przerwa w masie lub na przewodach, wtyczkach - przy wibracjach coś może nie stykać).
Zacząłbym przeczyszczenia i obejrzenia wtyczek (wyjęcie panela to kilka minut) oraz sprawdzenia, jak zachowuje się napięcie.
Jeśli napięcie jest stabilne (nie spada za bardzo przy zapalaniu i utrzymuje się na poziomie 14 - 15V po zapaleniu) szukałbym problemu w doprowadzeniu napięcia do panelu. Jeśli nie pomoże to kupić zamrażacz w sklepie elektronicznym i szukać zimnych lutów w panelu.
_________________ 100 C4 93r. 2,5TDI AAT Na co dzień: naprawa laptopów - w tym płyt głównych i BGA.
|