.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.cze.2025 13:42:06

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 Problem z centralnym zamkiem
PostNapisane: 30.kwi.2011 12:12:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2011 12:07:03
Posty: 7
Witam ma a6 c5 1997 roku i mam problem nie zamyka i nie otwiera drzwi kierowcy i pasażera i z pilota.Po rozebraniu tapicerki w drzwiach słychać jak na pilocie wcisnę zamknij albo otwórz dostaje jakaś komendę ale nie reaguję.Czasami jest tak że otworzy drzwi od kierowcy i zamknie z pilota.Od czego zacząć co można byłoby sprawdzić , zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2011 14:54:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 22:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
należy zacząć od podłaczenia do komputera diagnostycznego i odczytania błędów ze sterownika centralnego zamka...np. w zamku kierowcy jest 5 styczników i 2 silniczki...wszystko to źle znosi wilgoć

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 02:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2011 12:07:03
Posty: 7
rozebrałem zamek i polutowałem płytkę wyczyściłem i tak w drzwiach od kierowcy z 2 razy zamknie i otworzy z pilota i dalej nie działa za każdym razem jak rozbiore i złoze zamek zadziala przez chwile , nie mam przewodu i programu zeby podpiac pod komputer , w tym zamku chyba nie bardzo jest co wymieniać chyba pozostaje kupic taki nowy zamek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 11:10:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 23:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Sprawdź przewody w gumowej osłonie łączącej drzwi z budą. Jeżeli płytkę DOBRZE polutowałeś to sprawdź mikrowłączniki które są na tej płytce i sprawdź ten który jest w zamku. Możesz sprawdzić najlepiej rozebrać ten silniczek który jest w środku możliwe że to on powoduje całe zamieszanie wyczyśc komutator i sprawdź.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 12:46:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2011 12:07:03
Posty: 7
Jak te mikrowłączniki sprawdzić ja popsikałem je kontaktem tym płynem do potecjometrów, ale to nic nie dało.W gumowej osłonie przewody są ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 17:00:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
musisz zrobić logi bloków wartości sterownika centralnego zamka.
wszystkie grupy - logi powinny uwzględniać otwieranie i zamykanie drzwi pilotem.

psikaniem nic nie naprawisz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2011 18:52:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 23:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
marek1818 napisał(a):
Jak te mikrowłączniki sprawdzić ja popsikałem je kontaktem tym płynem do potecjometrów, ale to nic nie dało.W gumowej osłonie przewody są ok.

Miernikiem możesz sprawdzić lub jeszcze lepiej pod jakimś obciążeniem np próbówką lub żarówką 21W/12V. One są z reguły hermetyczne także nic nie daje psiukanie ;) tylko wymiana. Sprawdź dokładnie te silniczki tam są dwa.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: