Witam.
W archiwum nie znalazłem żadnej odpowiedzi, która by mnie satysfakcjonowała, więc ośmieliłem się napisać do szanownych Państwa.
Mianowicie w lato wymieniałem łączniki elastyczne układu wydechowego, po tej wymianie zapaliła mi się kontrolka silnika, po podłączeniu polskiego vaga wyświetlił sie błąd 16805-podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1, brak osprzętu-nie związany ze sprzętem oraz 16815-nieznany kod błędu-brak osprzętu, nie związany ze sprzętem. Błąd wykasowałem, ale po przejechaniu około 1100 kilometrów kontrolka zapaliła sie ponownie i wypluł te same będy. Dzieje sie tak do tej pory z ta róznica, że kontrolka po skasowaniu zapala sie po około 250-300 kilometrach. Poprosiłbym o konkretną podpowiedź, czy do wymiany jest któraś sonda lambda, czy którys katalizator, jak katalizator, to który, bo wydaje mi sie, że sa cztery? Czy sondy można jakoś diagnozować vagiem, jak tak to w jaki sposób? Auto ma nieduży przebieg 141000 (-autentyczny), więc wydaje mi sie, że na katalizatory to za wcześnie chyba. Z góry dzięki
_________________ 126p 78r odbudowany od podstaw -był
Polonez 1.6 -był
Opel Corsa A 1.4 -był
Honda Accord 1.8 V gen- była
Opel Combo 1.7 cdti 101KM- był
Audi a4 b5 1.9 tdi 90KM - był
Audi A6 C5 2,4 benzin -170KM-jest
|