LucaZ napisał(a):
A pamiętasz który to był bezpiecznik?:) bo niby mam opisane który za co odpowiada, ale rożnie z tym bywa:P
Niestety nie pamietam numeru. Warto wyjac kazdy z tych co masz pod maska i przedzwonic omomierzem, ja tak robilem bo nie zawsze widac przerwe golym okiem. Przy drugiej awarii oznaczylem sobie go bialym korektorem. Najlepiej je wyciagac jakimis plaskimi szczypcami. Acha jak dojdziesz ktory to jest to sprawdz w instrukcji jaki amperarz powinien miec - moze masz za maly lub ktos przy jakis modyfikacjach cos pod niego jeszcze podpial i ma cizej niz w serii.
PS. Audi juz nie mam, ale znowu mam zamiar kupic (bo to swietne auta mimo wszystko), tylko ze w sasiednim wojewodztwie jest jedna sztuka w automacie i chybta taki jat twoj bez przycisku sport. Czlowiek ma problem ze wstecznym - czy to co i ja mialem i troche sie tego znowu boje.
Ty moze kolegio miales takie problemy z szarpaniem na wstecznym a jesli tak to czy sobie poradziles z tym?