.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.cze.2025 11:16:03

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 08.lut.2012 23:35:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 19:49:24
Posty: 82
Lokalizacja: Karpacz
Witam,
mam pewien problem.

Pacjent: A6 '00 1.8T AWT

Padły zegary (Jaeger...), mikroprocesor został wymieniony i niby działają poprawnie.

Ostatnia próba odpalenia auta przed demontażem zegarów zakończyła się fiaskiem - nie odpaliło. Wtedy też znalazłem spalony bezpiecznik 15A w puszce ECU. Wymiana jego nie pomogła. Zauważyłem przy tym również, iż przekaźnik w owej puszcze (nr 30) był bardzo ciepły.

Zegary zostały naprawione, a dokładniej wymieniony i przekodowany mikroprocesor.

Po włożeniu ich auto nie odpala.

Wywaliło milion błędów. Po ich skasowaniu zostaje tylko jeden, właściwie to dwa:


17069 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Domyślam się że to owy przekaźnik o którym wyżej pisałem - czytałem jednak troszkę i praktycznie we wszystkich przypadkach kiedy ten błąd się pokazuje auto odpalało.


Przy próbie połączenia z immo wyskakuje:

Control Module Part Number: Bitte Adress
Component and/or Version: e 17 eingeben
Software Coding:
Work Shop Code:
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
a communication error ocurred



Za wszelkie wskazówki i porady jak odpalić to ustrojstwo będę niezmiernie wdzięczny...




Problem zażegnany:)

Obrazek

Obrazek przedstawia kostkę przekaźnika podającego prąd na cewki - chyba nie wymaga komentarza;)

Usterka przypadkowa nie związana z naprawą zegarów...

_________________
Obrazek
Moje cztery OOOO

- B3 Limo PM
- C5 Limo AWT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 12.lut.2012 17:58:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Immobilizer w liczniku, więc musisz się łączyć z adresem 17-instrument panel, a nie 25-Immobilizer.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 18.lut.2012 15:41:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 19:49:24
Posty: 82
Lokalizacja: Karpacz
Tylko najdziwniejsze jest to ze auto pali i jezdzi normalnie.. ale vag sie nie laczy z immo

_________________
Obrazek
Moje cztery OOOO

- B3 Limo PM
- C5 Limo AWT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 19.lut.2012 15:02:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A jak się ma niby łączyć, jak słowo adresowe 25 nie występuje w samochodzie?
Wszystkie dane i parametry zawarte są w słowie adresowym 17- Licznik.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 11.mar.2012 20:34:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 19:49:24
Posty: 82
Lokalizacja: Karpacz
Troche to bez sensu albo nie rozumiem o co ci chodzi... Nie jestem biegly w Vagu..
Jest opcja spawdzania Immo i vag nie nawiazuje polaczenia. dla czego niby mam sie laczyc z licznikiem zeby sprawdzic immo?

_________________
Obrazek
Moje cztery OOOO

- B3 Limo PM
- C5 Limo AWT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5] Usterka po naprawie zegarów
PostNapisane: 11.mar.2012 20:43:38 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 16:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
no tłumaczy ci kolega. Dlatego że immo jako osobny adres (sterownik, urządzenie, nazwij to sobie jak chcesz) nie występuje. W twoim samochodzie zegary i immo to jedność - i dlatego chcąc grzebać w immo łączysz się z zegarami bo adres opisany w vag jako immo w twoim samochodzie nie istnieje (to tak jak byś chciał zadzwonić domofonem uniwersalnym zbudowanym na 12 mieszkań pod numer 12 w klatce która ma tylko 8 mieszkań - guzik jest ale akurat w tej klatce nie ma pokrycia). Vag to urządzenie uniwersalne, obsługuje zarówno te samochody które mają osobne immo jak i takie jak twoje - z immo połączonym z zegarami. Prościej się nie da...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: