Witam,
mam pewien problem.
Pacjent: A6 '00 1.8T AWT
Padły zegary (Jaeger...), mikroprocesor został wymieniony i niby działają poprawnie.
Ostatnia próba odpalenia auta przed demontażem zegarów zakończyła się fiaskiem - nie odpaliło. Wtedy też znalazłem spalony bezpiecznik 15A w puszce ECU. Wymiana jego nie pomogła. Zauważyłem przy tym również, iż przekaźnik w owej puszcze (nr 30) był bardzo ciepły.
Zegary zostały naprawione, a dokładniej wymieniony i przekodowany mikroprocesor.
Po włożeniu ich auto nie odpala.
Wywaliło milion błędów. Po ich skasowaniu zostaje tylko jeden, właściwie to dwa:
17069 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Domyślam się że to owy przekaźnik o którym wyżej pisałem - czytałem jednak troszkę i praktycznie we wszystkich przypadkach kiedy ten błąd się pokazuje auto odpalało.
Przy próbie połączenia z immo wyskakuje:
Control Module Part Number: Bitte Adress
Component and/or Version: e 17 eingeben
Software Coding:
Work Shop Code:
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
a communication error ocurred
Za wszelkie wskazówki i porady jak odpalić to ustrojstwo będę niezmiernie wdzięczny...
Problem zażegnany:)

Obrazek przedstawia kostkę przekaźnika podającego prąd na cewki - chyba nie wymaga komentarza;)
Usterka przypadkowa nie związana z naprawą zegarów...