Panowie u kolegi zaczęły szaleć zegary. Nikt nie jest w stanie mu wymienić tego procesora. Znalazł drugi też od A3 z diesla
Powiedzcie mi jak powinno wyglądać przełożenie + immo
Czy powinienem mieć PIN ze starych zegarów czy wyczytam go sobie vagiem tacho ale już w aucie?
Czy ta procedura zaczerpnięta z innego forum będzie pasowała?
Cytuj:
Wchodzimy 17-Instrumenty ,
11-Login ,
wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy,
potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów,
dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów.
Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty
, 11-Login ,
wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów czyli ten który mieliśmy od zawsze w autku
, 10-adaptacja kanał 21 i wpisujemy 0 jako ilość kluczyków,
po zapisaniu 0 wpisujemy 2 i jako %u201ENewKeys” robimy zapisz.
Wyłączamy stacyjkę , lampka immo zaświeci się na chwilę i zgaśnie , wyłączamy stacyjkę , szybko wkładamy kolejny kluczyk do zaprogramowania i ponownie włączamy stacyjkę. Po tym wszystkim odpalamy silnik i sprawdzamy oba kluczyki.
Czy trzeba też zakodować same zegary coś na wzór tego >>>
http://de.openobd.org/audi/a3_8l.htm#17P.S w razie W jest ktoś u nas kto przelutowuje te wadliwe procesory??
Pozdrawiam