witajcie, zajrzalem dziś pod mieszek lewarka bo od jakiegos czasu coraz wiecej luzu było na nim. Pod spodem okazalo sie ze mam zerwaną gumę w gnieździe kulistym do wybieraka dźwigni zmiany biegów --->
http://moto.allegro.pl/gniazdo-wyb-bieg ... 36209.html i przez to jest ten luz. Przy okazji zobaczylem ze pierscien zabezpieczajacy lezal sobie luzno, nie na miejscu. Wiem ze musze zdoby takie gniazdo i osadzic prawidlowo taen pierscien. Jednak mam jeszcze pytanie. Czy to normalna sprawa ze obudowa mechanizmu zmiany biegów jest przymocowana tylko w dwóch miejscach z tyłu a z przodu jest w pozycji 'pływającej'? Przy zmianie z 1 na 2, czy z 3 na 4 lewarek ciagnie do gory tę obudowę za sobą, przez to wytwarza sie wiecej luzu. Problem w tym ze to wyglada wszystko na oryginalne. A na rysunku w manualu widac wyraznie ze jest przymocowany w 4 miejscach (u mnie w 2). Tam gdzie odrywa się, są śruby z płaskim łbem tworzące jakby dystans do podłoża. Jak to w koncu powinno byc??