|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Piotr4888 |
|
|||
Dołączył(a): 13.lut.2012 22:11:38 Posty: 115 Lokalizacja: Włoclawek Auto: Audi 100 C4 2.3 Sedan |
|
|||
| Góra | |
|||
| hubos21 |
|
||||
Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15 Posty: 6220 Lokalizacja: Mogilno Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG |
|
||||
| Góra | |
||||
| Adamer |
|
||||
Dołączył(a): 10.sty.2009 12:50:51 Posty: 1187 Lokalizacja: Śląsk Auto: E34 |
|
||||
| Góra | |
||||
| maciejszczesny |
|
||||
Dołączył(a): 19.sty.2009 12:19:33 Posty: 310 Lokalizacja: Warszawa |
|
||||
| Góra | |
||||
| Piotr4888 |
|
|||
Dołączył(a): 13.lut.2012 22:11:38 Posty: 115 Lokalizacja: Włoclawek Auto: Audi 100 C4 2.3 Sedan |
|
|||
| Góra | |
|||




100 C4 93' 2.3 
Jakos trzyma napiecie, Alternator daje na sucho 14.3V na klemach akumulatora, po wlaczeniu swiatel,klimy i ogrzewania tynej szyby napiecie ma sie w okolicach 14.1V,jest stabilne.