|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| bercik86_86 |
|
|||
Dołączył(a): 01.lip.2014 13:15:44 Posty: 2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| gto.ferrari.599 |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2013 14:36:30 Posty: 187 Lokalizacja: Chorzów Auto: Audi 100 C3 2.2 10V Turbo |
|
|||
| Góra | |
|||
| KORU |
|
||||
Dołączył(a): 11.cze.2004 13:09:23 Posty: 4652 Lokalizacja: EPWR Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet |
|
||||
| Góra | |
||||
| gto.ferrari.599 |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2013 14:36:30 Posty: 187 Lokalizacja: Chorzów Auto: Audi 100 C3 2.2 10V Turbo |
|
|||
| Góra | |
|||
| bercik86_86 |
|
|||
Dołączył(a): 01.lip.2014 13:15:44 Posty: 2 |
|
|||
| Góra | |
|||



, bo nie wiem) może problem ucichnie... (Znajomy w mercu w124 tak miał i jak zmienił żarówki to wróciło do normy... opór żarnika wzrósł i moduł sterujący myślał, że spalona-choć to trochę inna epoka ale może...)
