|
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| ThePsycho |
|
|
Dołączył(a): 06.lip.2017 17:58:27 Posty: 19 Lokalizacja: Małopolska Auto: A6 C4 2.5 TDI AEL + Q |
||
| Góra | |
|
| Energy |
|
||||
Dołączył(a): 29.kwi.2012 16:53:06 Posty: 2172 Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat |
|
||||
| Góra | |
||||
| ThePsycho |
|
|||
Dołączył(a): 06.lip.2017 17:58:27 Posty: 19 Lokalizacja: Małopolska Auto: A6 C4 2.5 TDI AEL + Q |
|
|||
| Góra | |
|||









Mam już podejrzenie co spowodowało przepalenie się tego opornika. Objaw był taki, że AC / BC i obrotomierz działał tylko przy włączonych światłach i tylko wtedy można się było się połączyć VAG-iem z zegarami. No nic, skołuję taki opornik, podmienię i dam znać czy pomogło 