.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 15:10:31

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5]Zegary FIS z A4 do A4 Czy da rade i pare pytań.
PostNapisane: 06.mar.2006 17:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 20:00:25
Posty: 82
Lokalizacja: Szczecin
Siemka.Mam pare pytanek do rezaczy i innych fachowców. Mam A4 2.5 tdi z 1998r. ze standardowymi zegarami które nawet niepokazują naładowania aku(bez tych dwóch kółek z kontrolkami po boku). ale chciałbym wsadzić sobie zegary z FIS'em.Pytania:
Czy z podłączeniem bede miał jakieś problemy??(bedzie trzeba jakies przejściówki)
Czy na FIS;ie bede mógł odczytywać wszystkie informacje np. ze brakuje mi plynu do spryskiwacza niewspominając o spalaniu.
Jakie są wogle problemy w montazu tego... co trzeba przerabiać(niechodzi mi o spasowanie bo to wydaje mi sie ze jest ok bo zegray wyglądająidentycznie)

Dzieki za odp. i poświęcony czas.Szukałem w szukaczce cos na ten temat ale wszystko jest tak pokrecone ze nic z tego nierozumiem.Głownie temat Liczniki z A4/A6 do B4 stąd te moje pytanka.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 22:01:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
popatrz na rozpiske pinow i zobacz jakich sygnalow ci brakuje - musisz je tam doprowadzic i tyle.
rozpiske znajdziesz w watku o rezaniu zegarow od A4/A6 do B4 na tuningowym.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 22:51:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 13:42:04
Posty: 15
Lokalizacja: Nowy Targ
Sprawa jest do zrobienia sam sie do niej przygotowuje bo chce do mojego A4 zamontowac nowsze zegary z cyfrowym zegarkiem.Troche przekladek jest ale to wszystko do zrobienia, najgorzej jest z wtyczka od FIS'a. Mały problem może być też z tym że te nowsze zegary w moim wypadku z A4 z 1999r maja wbudowany moduł kontroli swiatel a ja mam go odzielnie w module zewnetrznym.Te nowsze zegary maja rowniez wbudowany nowszy immobilaizet immo3 a ja mam rowniez immo wbudowane w zegary ale starszego typu. Zegary juz kupilem teraz tylko chce sie zaopatrzyc we wtyczki. Mam jeszcze maly problem bo zalozylem sobie navi i teraz nie pokazuje mi sie rds na fisie.Podejrzewam ze wyjscie REM od NAVI ma uszkodzony przewod w wiazce ale niemoge ustalic do ktorego miejsca w aucie ten przewod idzie bo do zegarów to raczej chyba nie.

_________________
Audi A4 1.9tdi quattro 1997r. AFN 110KM@130KM. So many beatifule girls, so litlle time...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 09:20:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 20:00:25
Posty: 82
Lokalizacja: Szczecin
Moduł kontroli świateł ?? Można jaśniej?

Jeszcze 1 pytanko... skąd mam wiedzieć czy mam z zegarach immobilajzer ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 10:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 01:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
Witam

Tez sie przymierzam do wymiany licznika na FIS i wiem ze paru czujnikow brakuje w autku i nie wszystkie informacje beda na FIS, trzeba pamietac jeszcze o przelaczniku wycieraczek z mozliwoscia przelaczania wskazan kompa. A zaniepokoilo mnie to z watkiem immo.
Czy immo jest w licznikach ( mam nadzieje ze nie bo to smieszne rozwiazanie by bylo, wpadam do autka, wyciagam licznik (az dwie sruby go trzymaja) pakuje wlasny licznik i w droge) ?????????????????
Ekspertami w dziedzinie sa rezacze Bilu i MariuszD na stronie rezaczy (w sekcji tuning jest link) jest troche o tym.

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 10:57:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 13:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Nie nie Karus :) Jeśli masz immmo w liczniku, to musisz przeprogramować nowy licznik pod swoje auto. Dobrze by było jakbyś miał w takim wypadku odpowiedni kartonik z danymi w papierach z autem.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 11:02:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 01:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
Sprinter napisał(a):
Nie nie Karus :) Jeśli masz immmo w liczniku, to musisz przeprogramować nowy licznik pod swoje auto. Dobrze by było jakbyś miał w takim wypadku odpowiedni kartonik z danymi w papierach z autem.


Adas ja nie wiem gdzie mam immo, wiem tylko ze mam :diabel:
i mam nadzieje ze nie w liczniku jak napisalem wczesniej.

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 11:39:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 13:42:04
Posty: 15
Lokalizacja: Nowy Targ
yamahayzfr13 napisał(a):
Moduł kontroli świateł ?? Można jaśniej?

Jeszcze 1 pytanko... skąd mam wiedzieć czy mam z zegarach immobilajzer ??


Moduł kontroli świateł - normalna rzecz chyba w wiekszosci A4. U mnie w górnej części FISa pokazuje mi sie przekreslona żarówka w sytuacji gdy padnie mi ktores swiatlo z przodu. Tylne lampy tez sa kontrolowane i jak sie spali zarowka to na FISie mam BREEM LIGHTS i wtedy wiadomo ze trzeba zmienic zarowke w jednej z tylnych lamp zespolonych.
Immo jest w zegarach ponoc od jesieni 1997.

A czy nasz fachman Bilu nie pomógłby mi coś z tym wyjsciem REM z nawigacji ktore jest odpowiedzialne za FISa. Nie pokazuje mi sie komunikat rds na fisie odkad zalozylem NAVI i nie wiem czy gdzies wiazki nie uszkodzilem bo przewod od REM ma nieskonczona opornosc. Za zadne skarby nie moge wykapowac w ktore miejsce w aucie dochodzi ten przewod ktory wychodzi z wyjscia REM w navi lub concercie. Pisalem o tym w odrebnym watku ale jakos nikt mi nic nie odpisal. BILU pomóż PLEASE!!

_________________
Audi A4 1.9tdi quattro 1997r. AFN 110KM@130KM. So many beatifule girls, so litlle time...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 20:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 17:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
Jeżeli mam A4 z 95r (immobilizer nie w zegarach) to jak założe nowsze to będe musiał coś działać z immo ?

Obecnie mam zegary bez fisa, jakie najlepiej kupić z fisem (te z zegarkiem analogowym czy cyfrowym) żeby nie było za dużo problemów z podłączeniem, czy raczej to nie ma różnicy?

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 20:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.maja.2006 15:38:11
Posty: 99
Lokalizacja: Piła
Witam, odświeżam wątek bo mam kilka pytań dotyczących tematu:
miałem zegary z 1/2 fisa a nabyłem taki licznik od A6 '01~03 z fisem:

ObrazekObrazek

A więc po wstępnej przymiarce (tylko podłączenie kostki zielonej i niebieskiej bo szarej jeszcze nie mam) pali mi się co oczywiste immo ale jeszcze mruga kontrolka od świec żarowych i występują dwa alarmy od świateł (ten napis i przekreślona żarówka) oraz o brakującym płynie do spryskiwaczy.

moje pytania .
1 - czy do zaprogramowania immo będę potrzebował coś jeszcze oprócz tego kodu w plastyku przy kluczach i może wskażcie wątek o programowaniu nowego immo :?:

2 – czy to problem i co się z tym wiąże, że te nowsze zegary pochodzą z auta z szyną Can-Bus a moje tego nie miały :?:

3 – w jaki sposób można zrobić brakujące sygnały ( czy trzeba wymieniać cały zbiorniczek od płynu czy można tam wsadzić czujnik, to samo dotyczy świateł )bo nie chciałbym ich wyłączać (czytałem że wtedy pin do masy) :?:

4 – co oznacza mrugająca kontrolka świec żarowych bo mnie ona trochę niepokoii :?:

5 – czy do mojego auta podejdą przełączniki kierunków/wycieraczek od a6 c4 bo ich jest więcej czy tylko od a4 z mojego rocznika a może jeszcze inne :?:

6 - Czy wszystkie błędy powinny się pojawić już po włączeniu zapłonu czy też dopiero po uruchomieniu bo tego jeszcze nie robiłem :?:

podpowiedzcie mi co i jak a jak się uporam to porobie fotki i opiszę to szerzej.

pozdrawiam :)

_________________
<B>A4 Avant '00 AHH TDi 153km/339Nm </b>:diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 20:17:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Z którego tygodnia masz auto. Bo po 18 tygodniu 2000 roku zastosowano immo 3 generacji, gdzie kodu nie ma przy kluczykach. Można go dostać w ASO i jest ważny 1 dzień.

Ad. 2. Pewnie będzie zapisany w liczniku ciągle błąd o braku komunikacji po CAN.
Ad. 3. Do zbiorniczka pewnie wystarczy sam czujnik.
Ad. 4. Pewnie zegary pochodzą od Diesla :D i informują o błędach ECU, a dokładnie o braku synchronizacji Immo z ECU.
Ad. 5. Pewnie tak.
Ad. 6. W liczniku wszystkie błędu pojawią się po włączeniu zapłonu. No może poza tymi dotyczącymi np. czujnika prędkości w skrzyni.

PS: Nie zgrasz tego licznika właśnie ze względu na fakt działania na CAN.
Przy próbie dopasowania wywala błąd braku komunikacji CAN i nie pozwala na dalszy przebieg procesu. :(:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2006 20:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.maja.2006 15:38:11
Posty: 99
Lokalizacja: Piła
luty 2000 rejestracja wiec chyba jeszcze druga generacja, plastyk przy kluczach z nalepkami mam, jest jakaś szansa na zaprogramowanie immo pod stare kluczyki :?: czy jest pies pogrzebany i nie ma możliwości uruchomienia tych zegarów :?:

_________________
<B>A4 Avant '00 AHH TDi 153km/339Nm </b>:diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 14:42:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wydaje mi się, zę będzie z tego lipa, ponieważ te zegary, które kupiłeś powinny chodzić po CAN, a ty go nie masz w aucie. Nie przeprowadzisz procedury dopasowania.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 11:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
czy koledzy mogą mi wytłumaczyć dlaczego na wyświetlaczu w zegarach cały czas mam duży monit z temperaturą cieczy chłodzącej lub jej braku, i dlaczego nie mogę podłączyć manetki gdyż z niej wychodzą 4 przewody a w kostkę idą 3 a co z 4 nie ma między nimi powiązania i nie działa :( czyli gdzieś ten przewód idzie w kostkę tylko na który pin. zegary mam z zegarkiem analogowym i kostką 20 pinową. mam jeszcze problem z tym że temperatura zewnętrzna pojawia się i znika gdy prubuje zapiąc manetkę i nie chce się pojawić, to samo dzieje się z wskazaniem biegów skrzyni automatycznej. w dwudziestopinowej kostce to piny odpowiednie 5 i 6. ale działało tylko chwilkę a potem granat i monit z temperaturą co jest czy ktoś z kolegów może mi powiedzieć co jest nie tak?
aha bym bym zapomniał paliwo pokazuje mi odwrotnie jak to skorygować czy może zamiast sterowania + jest - a może coś nie tak podpiołem?
pomocy !!!

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 12:10:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 22:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
W licznikach z trzema gniazdami 32pin zielona, niebieska i szara, można wyłączyć obsługę CAN i nawet trzeba aby chodził obrotomierz (dotyczy samochodów bez CAN) i można było dopasować immo. Moduł kontroli świateł można ominąć porzez zwarcie dwóch pinów (te co idą między fisem a modułem) do masy, wtedy Pokazuje się OK. W tych licznikach jest jeszcze problem z czujnikiem poziomu i temperatury oleju, na razie nie wiem jak go ominąć, ale czekam na taki czujnik to może coś wymyślę.

Co do nawigacji, to żeby pokazywała na fisie informacje to oprócz odpowiedniego kodowania i adaptacji potrzebny jest jeszcze CAN GATEWAY (dotyczy dużej nawigacji - mała chodzi bez niego).

Proponuję dopisać wątek FISa i umieścić w nim wszystkie schematy i opisy przeróbek, mam trochę informacji i mogę je udostępnić.

Władek

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 19:54:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
już wiem co jest nie tak z tą temperaturą w A4 czujnik daje zwarcie kiedy jest mało płynu, natomiast w A6 jest tak że zwarcie jest jak płynu jest dużo i dlatego mam do wymiany czujnik. Jest jednak różnica między licznikami A6 i A4. Narazie dałem na mase i jest git ale muszę kupić ten czujnik. z manetką też już se poradziłem - wielkie dzięki kobra7.
pozostaje mi już dopasować do immo oraz zrobić paliwo i tę skrzynię biegów ale cholerka przez nią to mnie szlak trafi cały czas nie działa zadziałała na chwilę i koniec.
mam jeszcze dozrobienia powiadomienie o otwartych drzwiach ale niewiem jak. czy muszę mieć modół komfortu aby to zrobić.

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2006 17:00:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
dzisiaj podpiołem pompkę sprskiwaczy, błachostka, dopinamy trzeci pin do pompki i prowadzimy przewód aż do licznika na 9 pin w 20 pinowej złączce. w poniedziałek zamierzam podpiąć powiadamianie o stanie cieczy chłodzącej. No i jak się da to zajme się czujnikiem w zbiorniku - podobno trzeba zamienić biegunowość przy czujniku - pozostaje do sprawdzenia. w poniedziałek dalszy ciąg zabawy z FISEM.

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 22:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 00:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
zmiana biegunowości nic niedaje jest inny czujnik paliwa, podobna rzecz ma się z czujnikiem cieczy chłodzącej. to jest wszystko pikuś jak ma działać powiadamianie o niezamkniętych drzwiach to jest zagadka boani + ani - tego wysterować nie idzie, sprawdzając napięcie na 23 pinie kostki zielonej zaobserwowałem skoki i spadki napięcia aż do 0 włącznie. nie doszedłem jeszcze jak zainicjować powiadamianie o zmianie biegu automat dłużej niż 2 sekundy.
Zauważyłem natomiast pewną prawidłowość że dużo grupowiczów było zainteresowanych tematem, a teraz coś się chyba zniechęcili lub czekają na gotowe rozwiązanie.
bardzo ciekawi mnie jak to jest rozwiązane z tym pokazywaniem otwieranych drzwi. w a6 zaraz po podpięciu pokazany jest samochód i pokazuje otwarte drzwi, a w a4 tylko gong tudież światełko w podsufitce. pytanie czy ktoś może wie czy na 23 pin wychodzi coś z modułu komfortu?
moduł chyba mam choć nie jestem w stanie się z nim połączyć wagiem, ale steruje mi z zamka otwieranie i domykanie po dłuższym przytrzymaniu na otwarciu lub zamknięciu. już tylko to mnie nurtuje. czujniki się kupi i zamontuje ale to to nie mogę ugryźć. ktoś coś gdzieś wspomniał że to zrobił i jest proste ale nigdzie nie opisał i nie można czerpać wzorca, zdanie pojawiło się w wątku o zegarach z A4/A6 do B4.

_________________
Audi A6 C6 zrezane ACC, AAS, AFS, TPMS - teraz jest już FULL, FULL, FULL :)
Audi A4 1,9 TDi w automacie zrezane FIS i navi też już jest :) - dodałem TV Hi, Hi i zmieniłem lampy na Valeo i dodałem xenon :)
Audi B4 - zrezane AC/BC+temperatura, zegary S2, zegary dodatkowe S2, elektryka luster, szyb i foteli z grzaniem włącznie, klimatronic, tempomat, airbag, IR.
Co teraz będzie rezane nie wiem, ale się coś wymyśli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 19:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Pozwoliłem sobie odświeżyć temat :-)
Co prawda chodzi mi o A6 a nie A4, ale zegary są bardzo podobne i myślę, że problem dotyczy zarówno A4 jak i A6.
U mnie oryginalnie są zegary z pełnym FISem i z zegarkiem analogowym. Standardowo nie działa wyświetlacz (gubi linie, jest ciemny w niektórych miejscach przy krawędzi). Mam okazję kupić zegary z anglika z ładnie wyświetlającym wyświetlaczem i z zegarkiem cyfrowym. Czy jest sens bawić się w przekładanie (wolałbym zegar cyfrowy)?
Czy po wyłączeniu szyny CAN w zegarach licznik działa jak starszy model (bez CAN)?
Czy bez kodu z kluczyków da się zaprogramować immo do moich kluczy?
Czy czujniki (płynu spryskiwaczy, paliwa, okładzin hamulcowych, świateł, itp) są takie same, czy trzeba je wymieniać?
Czy wystarczy przepiąć wtyczki, czy piny są jakoś inaczej?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2011 21:16:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Piny są inaczej, chociażby linia diagnostyczna K jest w innej wtyczce, ale zasilania i masy są na tych samych. Wtyczki - jeśli chodzi o ilość pinów są identyczne 32 pinowa niebieska i zielona. Czujniki są raczej te same.
Wyłączenie CAN w kanale adaptacji odpowiada za zachowanie się obrotomierza (sygnał po CAN lub analogowy) oraz za komunikację z ECU.
Bez pinu nie dopasujesz kluczyków, ale pin w tych zegarach to żaden problem.
Jest sens wymieniać, trochę grzebanka we wtyczkach i dasz radę. Tylko kwestia prędkościomierza w tym angliku.
PS: mam na sprzedaż licznik z anglika do benzyny z nowiutkim wyświetlaczem FIS, zegary cyfrowe, jakbyś chciał.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: