.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 21:09:53

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 2.5 tdi akn] immo zagadka
PostNapisane: 28.sty.2008 10:42:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 01:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
czesc,
dwa tygodnie temu zaczela swiecic sie kontrolka immo. Samochod od razu gasl. Dwa razy udalo mi sie go uruchomic po ponownym wlozeniu klucza. Potem wogole przestal wspolpracowac. Przez okolo 4 dni dzien w dzien probowalem po ok. 20 razy wkladac kluczyk i nic. Wkoncu zdecydowalem sie go odholowac do specjalisty. Po dotarciu na miejsce samochod odpalil od razu. Pali do dzis juz przez prawie tydzien bez przerwy. Podczas holowania kluczyk byl oczywiscie caly czas w stacyjce - jakies 15 minut. Czy to moglo rozwiazac moje problemy?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2008 17:06:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Odczytywałeś błędy VAGiem?

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2008 17:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 01:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
odczytywal mechanik, ja zagladalem mu przez ramie. W tlumaczeniu na Polski to bylo cos jakby:
"Niemozliwosc uruchomienia silnika spowodowana bledem immobilisera"
Nie widzialem niestety zadnego numeru tego bledu :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2008 20:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Sprawdź połączenia pomiędzy pętlą immo wokół stacyjki a zegarami, ewentualnie przeczyść styki w kostkach. Temat wałkowany na forum już kilka razy ale głównie w temacie A4.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2008 21:36:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 01:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
tak, czytalem posty na forum i wlasnie zastanawialem sie czy u mnie bedzie tak samo. Zastanawialem sie rowniez czy fakt ze kluczyk byl w stacyjce przez dlugi czas mogl miec wplyw na samoistna naprawe?? czasem kluczyki nosze w kieszeni z komorka.
Bede obserwowal, jak sie powtorzy to przeczyszcze styki. Na forum A4ek jest instruktarz z fotami.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 12:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 01:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
powtorzyl mi sie problem z immo. Blokuje sie i nie dzialaja wowczas obydwa kluczyki. Przy przekreceniu kluczyka slychac taki dzwiek jakby przeskakiwala jakas iskra. W domu mam rowniez bledy odczytane vagiem. Blad mowi, ze sygnal kluczyka zbyt slaby. Dzien gora dwa po takim zablokowaniu auto daje sie normalnie, a wlasciwie magicznie uruchomic. Czy znacie jakis dobry zaklad elektryczno/elektroniczny w W-wie, w ktorym zajeli by sie czyms takim? U tzw. Szewczyka zagwizdali mi 200 zl za godzine pracy elektronika i zapowiedzieli, ze auto postoi u nich kilka dni (zapowiedzieli to przez telefon bez wlasciwie zadnej diagnostyki). Dodam, ze zglosilem sie tam dlatego, ze jak kupowalem auto to nie dostalem kodow do komputera (jakas blaszka przy kluczyku).
Bede wdzieczny za porade.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2008 16:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 13:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Slaby akumulator (czyli stary , niby trzyma napiecie ale prad jestslaby)daje podobny objaw ale tylko wtedy jak to wystepuje rano przy pierwszym odpalaniu . Pisze to poniewaz mialem identyczny objaw przy starym A4.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 17:56:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.cze.2007 01:19:37
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa/Wawer
faktycznie mialem ostatnio klopoty z alternatorem i musialem go naprawic, ale problemy z immo wystepowaly juz pol roku temu i zdarzalo sie to w losowych momentach (wieczorem, rano, popoludniu,...). Problem jest trudny do zdiagnozowania, bo zdarza sie to jakos raz na miesiac. To raczej nie kluczyk, bo jak juz sie psuje to nie dzialaja obydwa. Nie pojade do tego Szewczyka bo cos mi sie zdaje ze wydam kupe kasy a rezultatu nie bedzie zadnego. Sugerowali mi wlasnie wymiane kluczyka, co jest jakims bezsensem ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2008 19:31:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 20:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
Jakbyś przelatywał przez Włocławek możesz zajrzeć do mnie, postaram się pomóc. I nie za 200PLN/godz... :diabel:
Tak jak pisałem wcześniej sprawdż sobie połączenie pętli immo z licznikiem. Przewody zielony i czarny jeżeli dobrze pamiętam, w liczniku w zielonej kostce na skrajnych pinach. Problem jednak przeważnie leży po stronie małej dwupinowej wtyczki przy pętli wokół stacyjki.

_________________
----------------------------------------------------------------------
>>>Autoelektronika. Elektryka. Alarmy. Immo. Klucze. Naprawa sterowników ABS, ESP, AIRBAG, ECU. Chiptuning<<<

WWW.VAGELEKTRONIKA.PL


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: