.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.lip.2025 15:09:50

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4] Czy moge jezdzic autem bez podlaczonych licznikow?
PostNapisane: 17.mar.2007 14:47:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2007 01:15:52
Posty: 117
Lokalizacja: PL
Witam

Mam szybkie pytanie. Czy mozna bezszkodliwie dla auta jezdzic bez licznikow (calej konsoli). chodzi o to ze chca ja wyciagnac ale juz dzis nie zakladac, a musze jeszcze skoczyc w jedno miejsce. Nie spowoduje to jakiegos uszkodzenia instalacji elektrycznej?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 14:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 14:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Ja śmigałem swoją B5-tką bzy, i jedynym minusem całej akcji była koniecznośc podpięcia VAG'a i kasowania błędów, które się pojawiły (a w których modułach to już nie pamiętam) :/
Innych skutków ubocznych nie zauważyłem.

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 16:42:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 11:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Jesli B4 ma immo poza licznikiem to mozesz smialo jezdzic ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 17:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 14:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Można ja jeżdziłem ale nie dużo i żadnych błędów potem nie było.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 17:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 16:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
nie tak do konca bo bez licznika niema ladowania i po godzinie zdziwisz sie dlaczego aku padl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 18:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2007 01:15:52
Posty: 117
Lokalizacja: PL
Wielkie dzieki.
Potrzebuje auta tylko na chwile wiec nie powinienem rozładowac aku w tym czasie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 19:26:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 14:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
staniek napisał(a):
Ja śmigałem swoją B5-tką bzy, i jedynym minusem całej akcji była koniecznośc podpięcia VAG'a i kasowania błędów, które się pojawiły (a w których modułach to już nie pamiętam) :/

KorNoLio napisał(a):
Można ja jeżdziłem ale nie dużo i żadnych błędów potem nie było.

Nie pamiętam zbyt dokładnie (bo działo się to dośc dawno temu), ale wywaliło mi jakieś błędy związane z kontrolkami (jak mi się zdaje poducha i cuś jeszcze) :/
Ale taki problem to rzecz jasna żaden problem :)
darekaudi4 napisał(a):
bez licznika niema ladowania i po godzinie zdziwisz sie dlaczego aku padl

Pierwszy raz słyszę :!: Piszesz z własnego doświadczenia :?:
Ale w końcu człowiek całe życie się uczy ;)

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 20:42:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2007 01:15:52
Posty: 117
Lokalizacja: PL
A jednak mam problem... ;/
Wysunalem licznik, ale dalej stop. problem jest z tymi wtyczkami, nie wiem jak je wyciagnac. Jedna jest niebiestka a druga zolta, po srodku obu zjaduje sie jakas fioletowa spinka. Nie chce tego targac na sile, bo wydaje mi sie ze na pewno jest jakis sposob na latwe rozlaczenie...tylko jaki?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:39:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 16:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
staniek napisał(a):
staniek napisał(a):
Ja śmigałem swoją B5-tką bzy, i jedynym minusem całej akcji była koniecznośc podpięcia VAG'a i kasowania błędów, które się pojawiły (a w których modułach to już nie pamiętam) :/

KorNoLio napisał(a):
Można ja jeżdziłem ale nie dużo i żadnych błędów potem nie było.

Nie pamiętam zbyt dokładnie (bo działo się to dośc dawno temu), ale wywaliło mi jakieś błędy związane z kontrolkami (jak mi się zdaje poducha i cuś jeszcze) :/
Ale taki problem to rzecz jasna żaden problem :)
darekaudi4 napisał(a):
bez licznika niema ladowania i po godzinie zdziwisz sie dlaczego aku padl

Pierwszy raz słyszę :!: Piszesz z własnego doświadczenia :?:
Ale w końcu człowiek całe życie się uczy ;)

Pozdrawiam!

tak z wlasnego doswiadczenia miale to samo w B3 i w B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 21:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 16:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
Zuraw napisał(a):
A jednak mam problem... ;/
Wysunalem licznik, ale dalej stop. problem jest z tymi wtyczkami, nie wiem jak je wyciagnac. Jedna jest niebiestka a druga zolta, po srodku obu zjaduje sie jakas fioletowa spinka. Nie chce tego targac na sile, bo wydaje mi sie ze na pewno jest jakis sposob na latwe rozlaczenie...tylko jaki?

Pozdrawiam

tak te spinki musisz podwazyc wkretakiem plaskim musza sie wysunac na okolo 1 cm od kostki i wtedy wysuwasz kostki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 22:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bez zegarów można latać do bólu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2007 23:06:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wowo napisał(a):
Bez zegarów można latać do bólu.

darekaudi4 ma racje - licznik wzbudza obwod alternatora czyli nie ma licznika - nie ma ladowania

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 00:16:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jest samowzbudzenie alternatora. Można jeździć bez zegarów a altek wzbudzi się po przegazowaniu do ok. 3 tys obr.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 00:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 16:47:27
Posty: 260
Lokalizacja: słupsk
rodzynek nie masz racji ladowania nie bedzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 01:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 14:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Chłopaki ja jeździłem bez licznika jakieś 5 km i też mam poduszkę, ale nie było zadnego błędu w ECU, jak badałem po jakimś czasie. Było czysto, a z tym ładowaniem to nie wiem przecież to było tylko 5 km.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 01:59:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 14:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
staniek napisał(a):
staniek napisał(a):
Ja śmigałem swoją B5-tką bzy, i jedynym minusem całej akcji była koniecznośc podpięcia VAG'a i kasowania błędów, które się pojawiły (a w których modułach to już nie pamiętam) :/

KorNoLio napisał(a):
Można ja jeżdziłem ale nie dużo i żadnych błędów potem nie było.

Nie pamiętam zbyt dokładnie (bo działo się to dośc dawno temu), ale wywaliło mi jakieś błędy związane z kontrolkami (jak mi się zdaje poducha i cuś jeszcze) :/

KorNoLio napisał(a):
Chłopaki ja jeździłem bez licznika jakieś 5 km i też mam poduszkę, ale nie było zadnego błędu w ECU, jak badałem po jakimś czasie. Było czysto, a z tym ładowaniem to nie wiem przecież to było tylko 5 km.

:oops: jak pisałem wcześniej bez zegarów jeździłem już jakiś czas temu, no i wywaliło mi ten błąd z poduszką.Tyla, że jak sobie właśnie przypomniałem, nie tylko zegarów wtedy mi brakowało, ale i poduszki :!: :!: :!:
Sorka za wprowadzenie w błąd i sianie zamętu, ale nie zrobiłem tego naumyślnie :oops::oops::oops:

Co do ładowania to sam już nie wiem, jak to jest, ale przejechałem niecałe 30km na światłach w nocy i żadnych problemów z aku nie miałem (fakt, że aku mam całkiem nowy).

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 12:05:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Potwierdzam, że alternator wzbudzi się sam od wyższych obrotów. Sprawdzone wielokrotnie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 12:36:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
No własnie. Swego czasu latałem kupetą, praktycznie bez całego środka - tylko fajera i jedne siodło. Wszystko było oki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 14:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2007 01:15:52
Posty: 117
Lokalizacja: PL
Spoko spoko, nie ryzykujac pozyczylem na chwile auto od ojca, ale na przyszlosc bede wiedzial czy mozna jezdzic czy nie (bez licznika), chociaz w zasadzie to juz niewidomo. :)

Ale teraz z innej beczki. Wymontowalem w koncu te liczniki i teraz dwa pytania. Gdzie te żaróweczkisa? Tam z tylu takie obrotowe czapeczki, czy je sie wyjmuje czy trzeba jeszce cos odkrecic? obracaja sie o bardzo maly kąt ale nie chca wyjsc.
I drugie pytanie. Pokretlo po stronie wskaznika paliwa jest jakby zapadniete, na rowni z szybką, czy tak ma byc?

link do zdjec:
http://www.sendspace.com/file/n1aelc

Ehh juz wiem jak wyjac te zaroweczki, tylko ktora jst od zegarka? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2007 16:09:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 23:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Pokrętło tak ma być.
Żarówki przekręca się i wyciąga.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: