ani jeden jeszcze nie napisal na temt
przede wszystkim zacznij od zakrecewnia na butli zaworow. nastepnie odkrec wezyk miedziany od parownika i spusc z niego resztki gazu. nastepnie w dowolnej kolejnosci. nalezy demontowac mikser z przepustnicy, odlaczyc wszystkie weze ktore ida miedzy mikserem a parownikiem, z przewodow wodnych idacych do sciany grodziowej , bo tam pewnie jest wpiete ogrzewanie parownika , musisz albo obciac te weze ktore ida bezposrednio do parownika za trojnikiem i zastosowac jakas zaslepke albo wymienic trojniki na rurke tak aby pozbawic uklad odnogi do parownika. troche plynu przy tym wycieknie takze wyposaz sie w plyn na dolewke. dalej idac. instalacja elektryczna. jak odlaczysz wtyczke od przelacznika gazu w kabinie to wszystkie kable ktore ida od niego musisz w komorze silnika poodlaczac. jeden z nich bedzie szedl i wracal gdzies w okolice skrzynki bezpiecznikow. to bedzie od odlaczenia pompy paliwa. tam musisz zobaczyc jak to jest zrobione bo na bank jest przerwany obwod pompy i po demontazu kabli od gazu trzeba przywrocic polaczenie do pierwotnego stanu tak zeby odpalil na benzynie.
mniej wiecej to juz wszystko .
co do przeplywki to radze to ustawic a nie wymieniac