WItam ponownie.
Ubiegły tydzień strawiłem na jeżdzeniu po gazownikach i szukaniu wszystkiego na temat ke-jetronic. Chociaż jeszcze nie uskuteczniłem tego u siebie, to doszedłem do kilku przeróbek które należy zastosować w instalacji z mikserem aby gaz hulał możliwie w silniku AAR.
1. Montaż urządzenia o wdzięcznej nazwie stop-ke, kosztuje 60zl podaje linka
http://www.europegas.pl/index.php?conte ... =emulatory
Podobno powoduje, że pompa paliwa nie zostaje wyłączona tylko pracuje, ale obniża ciśnienie paliwa, tak aby wtryski nie puszczały, dzięki temu tłoczek w rozdzielaczu ma cały czas smarowanie.
2. Monaż podciśnieniowego urządzenia uchylającego klapę spiętrzającą w momencie przejścia na zasilanie gazem( podobno było to montowane w holenderskich instalacjach), znalazłem o tym informację w poradniku serwisowym instalacje gazowe opracowanym przez Marka Falkiewicza, dostępny na cd za 20 zl na stronie:
http://www.sklep.motonews.pl/info,273,p ... gazem.html
Jeżeli ktoś ma zamontowane u siebie podobne ustrojstwa i może coś onich napisać jak sprawdzają się w rzeczywistości to będe ogromnie wdzięczny.