GhoSt napisał(a):
j@cek napisał(a):
Fakt, masz racje, ale doladowane silniki w volvo 2.0t chodzą idealnie, nie bylem w stanie zauwazyc roznicy w mocy. Wczesniej w rodzinie posiadalismy 2.2t 10v na zwyklej instalacji i chodzila lepiej niż na benzynie. Ale to pewno temu, że nigdy sam stan techniczny silnika nie byl poprawiany, zeby to na benz chodzilo porządnie.
Narazie nic nie mowie co zostalo wykombinowane z inst. w 20v. Prace trwaja.
Narazie sa male problemy, zeby sie wkrecila powyzej 6500 obr.
Hans...wiecej optymizmu w zyciu...wszystko musisz brac tak na powaznie?? ;D
do doprowadz do serii swoją rakiete na benzynie, bo inaczej nawet nie nastroisz wtrysku gazu, bo opiera sie on na odczytach z wtryskiwaczy benzynowych.
Jezli nie miałes problemow z gazem w silniku turbo to jestes raczej wyjątkiem.
ja przejechalem sie kiedyś audi S4 2.2t 20V z gazem na mieszaczu i mial osiągi gorsze od mojego 10V turbo.
Jesli wstawisz do 20Vt gaz na mieszaczu to bedzie początek końca tego silnika. turbina bedzie pracowała na duzo wiekszym obciązeniu, bo bedzie musiała w kolektorze ssącym nabić cisnienia max 0,8 mając na przeszkodzie małą dziureczke w mieszaczu. Dodatkowo przy takich przepływach słabo gaz miesza sie z powietrzem i cylindry najblizej przepustnicy bedą miały białe świece, przygrzane, a jedna swieczka do takiego potworka to 80zł. . Juz nawet nie wnikam co sie stanie jak bedziesz miał BUUM i do wymiany pojdzie rura za 300zł, albo IC, albo tak jak u znajomego uszkodziło turbospręzarkę
o gwizdkach mozna zapomnieć w silniku z turbo, bo bedą ci cały czas gwizdać