| 
					
						 C3 silnik 2,3 NG , LPG II gen., komp. Autronic L-700, reduktor Lovato z wężykiem podciśnieniowym, przerobiony mikser. Opony 195/65/15 zamiast fabrycznych 185/70/14, czyli + 5% na obwodzie
 - najniższe spalanie LPG - 7,3 litra, autostrada do 120 km/h (pilotowałem kolegę z ładunkiem), gaz niemiecki
 - najwyższe - 14,5 litra, miasto, korki
 - średnio 10,5-11,5 litra przy normalnej jeździe, trochę miasta, trasy i terenu (dróg gruntowych)
 Jeżdżę dynamicznie, ale nie na max. Zapalam rano na benzynie, później na LPG. Na jednym i drugim pali na dotyk.
 
 Osiągi:
 V max: ???? Nie wiem, jechałem na LPG najwięcej 195-200, ale było jeszcze sporo rezerwy
 0-100 km/h na LPG poniżej 12 sek.
 
 Cała sztuka w tym, żeby silnik dostawał tyle ile potrzebuje we właściwym momencie - nie za dużo, nie za mało. Dlatego reduktor z wężykiem, sama elektronika w II gen działa zbyt wolno, żeby zachować optymalny skład mieszanki.
 
 Pozdrawiam 
					
						 _________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
					
  
						
					 |