.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 01:00:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2006 17:33:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Dzisiaj zalalem Motorlifa do mojego TDI i po kilku kilometrach po miescie silnik pracuje bardziej miekko. Zobaczymy jutro rano jak odpali :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2006 10:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Czuję się w obowiązku uzupełnić mój własny wpis w tym odgrzanym temacie -wolniejsze nagrzewanie wynikało z uszkodzonego termostatu :). Trochę jeszcze mam tego motora-lajfa więc może go kapnę go silnika.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2006 13:59:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 11:45:59
Posty: 216
Lokalizacja: Bracknell
No wlasnie kupilem MILITEC-1 i dzis zaleje go do mojej niuni. Mam coprawda tylko 118ml ale zobaczymy co to da (chyba powinienem dac ok 200ml).

_________________
A6 C5 AFN 2000 + turbo AWX +0.216 -> 155PS/330Nm + felgi RS6 19'' + Pioneer AVIC D3 + iPod Mini + Bluetooth...

Chiptuning i diagnostyka VAG, Opel, BMW. Naprawa sterownikow airbag, licznikow, laptopow i innych urzadzen elektronicznych (TV itp.)

mob. 07746172658


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 18:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
witam,chyba mimo wszystko lepszy jest CERAMIZER od MOTOR-LIFE

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 21:19:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Użytkownicy MILITECA i jak wrażenia po wielu tysiącach kilometrów?

Ja miałem kiedyś zalać to, ale akurat nie mieli w sklepie i w końcu nic nie wyszło.

Więc jak wyżej, jak wrażenia i czy warto??
Ja chciałbym zalać to do punta jako ochrona w razie chwilowego braku smarowania(łatwo w nim miche urwać). Bo w silniku póki co nic nie stuka, nie puka i nie zapowiada się na to w najbliższym czasie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 21:33:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
pilachgt napisał(a):
Użytkownicy MILITECA i jak wrażenia po wielu tysiącach kilometrów?

Ja miałem kiedyś zalać to, ale akurat nie mieli w sklepie i w końcu nic nie wyszło.

Więc jak wyżej, jak wrażenia i czy warto??
Ja chciałbym zalać to do punta jako ochrona w razie chwilowego braku smarowania(łatwo w nim miche urwać). Bo w silniku póki co nic nie stuka, nie puka i nie zapowiada się na to w najbliższym czasie.


Uzywam Motor life nadal w B3 i A4. Zadnych negatywnych skutkow. b3 zrobilo na tym 50 kkm a A4 kolo 20 kkm

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 10:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.sty.2005 15:02:54
Posty: 158
Lokalizacja: WW
Jako uzytkownik Militeca (zeszły rok) jeśli chodzi o pracę silnika... bez zmian.

Co do powłoki ochronnej przed szybszym zużyciem itp. gołym okiem wiadomo, nic nie widać... a skoro nie widac to po co przepłacać ;)

Równie dobrze mogli napisać, że ten specyfik dodaje np 5KM...

IMO Lepiej zalać silnik dobrym olejem, a nie łudzic się...

_________________
-----------------------------------------------------
A80 1.8 Gaźnik + LPG ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 12:26:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
jako ze na sr forum taki watek zapodalem, to wrzuce pare cytatow.

Bartek 1ZZ napisał(a):
Proponuje sobie powiercić w kwasówce z Militeciem, albo kilka testów sobie zrobić z dobrym olejem, a później do tego oleju dolać militeca - to jest aż nieprawdopodobne jaka jest różnica.


kazio234 napisał(a):
Militec testowali kiedys u mnie na wydziale, z daje egzamin, ale trzeba wiedziec co chcemy osiagnac. Bo zastosowaniu jakiegokolwiek dodatku do oleju juz nie zregenerujemy jego czesci. Nie przetoczy sie czopow walu, nie da rady honowac cylindrow. Noz bedzie slizgal sie po metalu i juz nie da rady obrobic powierzchni tak zeby byly zachowane tolerancje geometri.
Ale jesli chcemy sprzedac samochod to jest to w sam raz ;)




TwinTurbo napisał(a):
Gadanie, że dobre firmy olejowe mają wszystko jest nie do końca poprawne.

Jeśli jakiś mądry inżynier coś wymyśli i zacznie to produkować mała firma mająca patent to duży koncern nie będzie zainteresowany współpracą ze względu na to, że przy ewentualnym fuck up'ie po kilku latach nie będzie z kogo ściągnąć odszkodowania. Procedura decyzyjna w koncernach naftowych jest tak mozolna, że trudno to sobie wyobrazić a co dopiero sprzedać im jakiś patent...

Dawno temu przytarłem panewki w Renault 19 16V (rozwaliłem pompę olejową w lesie i olałem jadąc bez smarowania kilknaście km. Mechanicy twierdzili, że silnik kaput a ja dolałem sporo różnych dodatków olejowych i latałem jeszcze kilkanaście tyś km aż ją ukradli :lol: :lol: :lol: :lol:

MILITEC jest OKa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 15:50:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Chyba tez sobie cos takiego zapodam, tzn silnikowi w moim aucie :): .
Jak to z tym specyfikiem jest ? Dolewac trzeba za kazdym razem, po wymianie oleju, czy wystarczy kilka razy z rzedu i jak stworzy sie warstwa ochronna, to juz nie trzeba ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2007 17:54:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
ZiPi napisał(a):
Chyba tez sobie cos takiego zapodam, tzn silnikowi w moim aucie :): .
Jak to z tym specyfikiem jest ? Dolewac trzeba za kazdym razem, po wymianie oleju, czy wystarczy kilka razy z rzedu i jak stworzy sie warstwa ochronna, to juz nie trzeba ?


Motor life dolewasz co 20 kkm po 50 ml na litr pojemnosci w silnikach benzynowych. Lejesz na zywca przez wlew oleju.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2007 10:26:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
A czy ktos z was uzywał ceramizerów Liqui Moly?Mam zamiar zakupić takowy :D Ale jeszce sie wstrzymam,bo dopiero kupilem auto wiec pojezdze do nastepnej wymiany oleju i dopiero wleje co bym widział ewentualna róznice:) Narazie chce zalać coś do czyszczenia układy paliwowego,także z Liqui Moly.Uzywaliście może tego??

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2008 10:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Zakupiłem xeramic do swojego 2,3 AAR i mam pare pytań:
Mam zamiar zmienić olej z minerała na półsyntetyk i ale nie wiem kiedy dokładnie będę wymieniał olej. Mogę jeszcze pojeździć kilka tysięcy. W związku z tym czy dolać teraz preparat i pojeździć 2-3 tyś i wymienić na półsyntetyk czy wlać półsyntetyk i dolać do niego ceramix?????

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 12:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
a ja wam powiem tak do ojca kiedys do pracy przyjechala ekipa i prezentowali motor life

mieli kulki z łożysk jakas prase tam ta kulka sie obracala pod roznymy naciskami

no i na zwyklym oleju przy jakims tam nacisku zaczelo sie dymic itd koles wlal doslownie z 10ml tego motor life i wszystko poszlo dalej bez problemow zero dymu nic nagle jakby pod polowe mniejszym naciskiem


tylko ja boje sie tego wlac czy nie rozszczelini to silnika ?????????
;/

bo dzialac dziala napewno ojciec sam byl w szoku

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2008 14:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
WRS>C4 napisał(a):
Zakupiłem xeramic do swojego 2,3 AAR i mam pare pytań:
Mam zamiar zmienić olej z minerała na półsyntetyk i ale nie wiem kiedy dokładnie będę wymieniał olej. Mogę jeszcze pojeździć kilka tysięcy. W związku z tym czy dolać teraz preparat i pojeździć 2-3 tyś i wymienić na półsyntetyk czy wlać półsyntetyk i dolać do niego ceramix?????


Po co chcesz w starym trupie przechodzić z taniego oleju na droższy?
Zawsze się zastanawiam co kieruje ludźmi do takich decyzji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2008 10:22:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
i jak koledzy mozecie sie wypowiedziec ci ktorzy lali to od tego 2005 roku ??

co z silnikiem ?? :)


wiem ze to dziala jak pisalem wczesniej tylko jakos boje sie ze silnikowi sie cos stanie :) tzn cos z uszczelkami itd :)

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 20:44:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Eszkesz jest dobrze ale chcialbym zrobic nim jeszcze ze 100 moze 150tys i to dlatego chce zmienic tak samo jak dlatego kupilem ceramixa. Jak mozna wydluzyc zywotnosc silnika to dlaczego nie???

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2008 21:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
WRS>C4 napisał(a):
Eszkesz jest dobrze ale chcialbym zrobic nim jeszcze ze 100 moze 150tys i to dlatego chce zmienic tak samo jak dlatego kupilem ceramixa. Jak mozna wydluzyc zywotnosc silnika to dlaczego nie???


Jak wolisz ale auto ma już zapewne przejechane z 400k jak nie więcej. imho olej ma być, a jaki to już mało ważne(byle nie roślinny). Przynajmniej w starym samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 12:50:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Przejechane 290. Autko od lat w rodzinach znajomych takze bez wałków z cofaniem...

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 07:22:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.mar.2006 12:28:16
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Myślenic / małopolska
Zalałem dodatek Militec w styczniu 2008.
silnik 1Z licznikowo 210 tys km a ile w rzeczywistości, nie wiem.
Chipowany u Rogala.
Stosuje olej Valvoline Maxlife 10W40 diesel.
Między wymianami oleju ( co 10 tys km) na dolewki szło 0,7 - 1 litra
Po zalaniu specyfiku silnik miękko pracuje od pierwszej chwili. Kontrolka oleju gaśnie przy rozruchu od pierwszych taktów silnika.
Olej staje sie bardziej płynny, także w niskich temperaturach, stąd szybciej dociera do wszelkich zakamarków. Zwiększyło sie też zużycie - w ciągu 10 tys km ponad 1,5 l poszło na uzupełnienie poziomu oleju.
Obecnie jestem po wymianie oleju i filtra (olej ten sam, filtr oleju MANN), tym razem bez Militeca
Silnik nadal miękko pracuje chociaż kontrolka oleju trochę dłużej świeci.
Tak więc efekty jakieś są.... widoczne zwłaszcza w zimowych rozruchach.
Być może przed kolejną zimą znowu zastosuje milliteca.
Równie dobrze można kasę przeznaczoną na dodatki wydać na olej o klasę lepszy i efekt będzie porównywalny.

_________________
było: Audi 80 Avant 1,9TDI; jest: A6C5 Avant 1,9 TDI AVF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2008 08:28:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ojciec zalał militeca do swojego Partnera HDI - jeździł potem jak głupi bo się cieszył, że silnik odżył. Jak ktoś chce więcej info to są chyba na początku tego wątku z kompresorem (raczej opisywałem) - zatarł się, a po militecu i tak pracował, nawet bez oleju...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: