.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2024 19:18:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:46:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
marek napisał(a):
ahhaha zatem sprawa przesądzona... The Matrix has you...
Jak wstawie kompa napisze coś więcej na ten temat.... :peace:


Tylko zrob to u machera ktory ma miernik skladu spalin.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 22:05:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
Tylko zrob to u machera ktory ma miernik skladu spalin.

chyba sład zpalin to zawsze sie bada... ??? Jeżeli chodzi o zakład to myśle ze raczej mają tam doświadczenie... choc zawsze mechanicy :peace: i trzeba sie samemu zainteresować tematem, teraz tylko pytanie jakiego kompa...
zuru pisze:
Cytuj:
Polecam AL-700 firmy Autronic, duzo mozliwosci regulacji, 3 tryby jazdy: eco, normal, sport (na sport spalanie wcale nie jest duzo wieksze a radocha jak na benzynie prawie),

Myśle ze jednak nie warto oszczędzać bo instalacja zwraca sie szybciutko... (gorzej z motorem...) ale coś za cos... :P

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 23:22:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Panowie
Wy tu gadu gadu o kompach
a ja nie mam kompa i nie mialem a fura jezdzila i sie zawsze zbierala nawet na gazie i w sumie nigdy na starcie zaden polonez mne nie wzial

Pomozcie bo nie lata juz na LPG, czy to moze byc wina kabli WN (przypominam ze na benz lata jak samolot)

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 23:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
a zapytam na paliwku jak sie zachowuje? a sorka piszesz ze super :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Ostatnio edytowano 30.sty.2004 00:27:17 przez marek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 00:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
hmmm może trzeba pokombinować z mieszanką gazu... ja bym przejrzał jeszcze raz czy wszystko jest na swoim miejscu tzn podłączenia czujników??

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 01:12:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
mieszanka jest ok
Niestety gazownia odmawia naprawy gwarancyjnej, poniewaz kable WN sa uszkodzone
Oni tak stwierdzili po izolacji na jednym z nich :/
Gowno prawda

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 01:13:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
marek napisał(a):
hmmm może trzeba pokombinować z mieszanką gazu... ja bym przejrzał jeszcze raz czy wszystko jest na swoim miejscu tzn podłączenia czujników??


O jakich czujnikach mowa ?

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 07:17:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
A gdzie zakładałeś instalacje w Lubinie?

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 08:28:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czujniki?? Kiedyś Hans napisał za 2.3 10V ma ich mniej niż czajnik bezprzewodowy :diabel: :diabel: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 09:16:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Jest jescze troche ale za kompem:

1.) Komp ma mape spalania dostosowywana na biezaca dzieki sygnalowi z sondy lambda wiec spalanie jest optymalne w KAZDYCH warunkach pracy silnika, co zapenia ochrone lambdy, kata i wlasciwa dynamike

2.) Dobry komp posiada TPS (jest podlaczony do czujnika polozenia przepustnicy, czyli wie ile gazu dodaje kierowca) i jezeli hamujesz silnikiem odcina doplyw gazu do silnika (CUTOFF), czyli zachowuje sie jak ECU od benzyny - zmniejsza to zuzycie paliwa. W przypadku normalnej instalki gaz wraz z powietrzem przewala sie przez silnik nawet wtedy, kiedy nie jest to potrzebne...

3.)Komp w sposob odpowiedni emuluje wtryski oraz sygnal z lambdy i podaje je do ECU od benzyny. Dzieki temu nie powstaja w nim bledy (np. spowodowane zla mieszanka, o ktorej ECU dowiaduje sie z lambdy) umozliwia to plynne i bez szarpania przelaczanie pomiedzy LPG a PB nawet podczas wysokiej predkosci obrotowej silnika. Po przejsciu na PB mozliwa jest natychmiastowa jazda z odpowiednia dynamika co staje sie niemozliwe kiedy w pamiecie ECU jest duzo bledow...

4.) Dobry komp posiada kilka trybow jazdy, ekonomiczny, normalny, sportowy.

5.) Praktycznie duzo mniejsza wrazliwosc instalacji gazowej na zapchany filtr powietrza, zmienne warunki atmosferyczne np. co w przypadku normalnej instalki powoduje znaczny spadek dynamiki.

6.) Komp sam kontroluje moment przelaczenia na gaz, dzieki czujnikowi temperatury na reduktorze przelacza w momencie osiagniecia jego optymalnej temperatury(u mnie 15 stopni) - chroni to reduktor przed zniszczeniem.

Tyle mysle tego bedzie ;-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 10:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
wowo napisał(a):
Czujniki?? Kiedyś Hans napisał za 2.3 10V ma ich mniej niż czajnik bezprzewodowy :diabel: :diabel: :diabel:


jeden 2,3 10V nie jest rowny drugiemu 2,3 10V :zly: moze odszukaj ten post w ktorym hans to pisze :P


mesko - ja kiedys mialem podobnie, z tym ze mnie przestawal ciagnac roznie
czasem od 2000 czasem od 4000... i tak bylo jak tylko zalozylem gaz, u mnie byl zapowietrzony uklad chlodzenia silnika, przez co reduktor sie ochladzal i nie podawal gazu tak jak powinien, poniewaz te MAJSTRY grzebali przy twojej pompie wodnej, moze ci rowniez zle odpowietrzyli uklad ??

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:07:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
20020v napisał(a):
A gdzie zakładałeś instalacje w Lubinie?


U tych baranow na Małomickiej

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:10:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
wowo napisał(a):
Czujniki?? Kiedyś Hans napisał za 2.3 10V ma ich mniej niż czajnik bezprzewodowy :diabel: :diabel: :diabel:


WOWO
ja ma inny silniczek, chyba bardziej skomplikowany jesli chodzi o czujniczki

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
maudi90 napisał(a):
wowo napisał(a):
Czujniki?? Kiedyś Hans napisał za 2.3 10V ma ich mniej niż czajnik bezprzewodowy :diabel: :diabel: :diabel:


jeden 2,3 10V nie jest rowny drugiemu 2,3 10V :zly: moze odszukaj ten post w ktorym hans to pisze :P


mesko - ja kiedys mialem podobnie, z tym ze mnie przestawal ciagnac roznie
czasem od 2000 czasem od 4000... i tak bylo jak tylko zalozylem gaz, u mnie byl zapowietrzony uklad chlodzenia silnika, przez co reduktor sie ochladzal i nie podawal gazu tak jak powinien, poniewaz te MAJSTRY grzebali przy twojej pompie wodnej, moze ci rowniez zle odpowietrzyli uklad ??


Jak odpowietrzyc uklad chlodzenia ?

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:27:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2003 07:40:57
Posty: 102
Lokalizacja: Lubin
Spróbuj popytać w warsztacie przy stacji benzynowej SHELL, mój kumpel z Polkowic miał problem z gazownia w swojej audicy i pomogli mu-jest zadowolony. Ja tez zamierzam do nich zwrócic się o pomoc w sprawie gazowni w mojej myszce tylko najpierw musze wymienić dziurawy intercooler.

Może będą Ci tez mógli pomóc moi kumple z Obory, którzy mają warsztacik po lewej stronie zaraz na początku wiochy.
Nie znam więcej w miarę dobrych gazowników w Lubinie.

Jak coś to śmiało pytaj.
Pozdrawiam

_________________
było:
Opel Senator 2,5E Automat
Audi 200 20V
jest:
Vectra A 2000 GT
Audi S6 V8 manual
Obrazek
S6-V8 brak słów jak mruczy;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:43:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
20020v napisał(a):
Spróbuj popytać w warsztacie przy stacji benzynowej SHELL, mój kumpel z Polkowic miał problem z gazownia w swojej audicy i pomogli mu-jest zadowolony. Ja tez zamierzam do nich zwrócic się o pomoc w sprawie gazowni w mojej myszce tylko najpierw musze wymienić dziurawy intercooler.

Może będą Ci tez mógli pomóc moi kumple z Obory, którzy mają warsztacik po lewej stronie zaraz na początku wiochy.
Nie znam więcej w miarę dobrych gazowników w Lubinie.

Jak coś to śmiało pytaj.
Pozdrawiam


Dzieki
Juz jade w te 2 miejsca

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 13:58:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
mesko napisał(a):
maudi90 napisał(a):
wowo napisał(a):
Czujniki?? Kiedyś Hans napisał za 2.3 10V ma ich mniej niż czajnik bezprzewodowy :diabel: :diabel: :diabel:


jeden 2,3 10V nie jest rowny drugiemu 2,3 10V :zly: moze odszukaj ten post w ktorym hans to pisze :P


mesko - ja kiedys mialem podobnie, z tym ze mnie przestawal ciagnac roznie
czasem od 2000 czasem od 4000... i tak bylo jak tylko zalozylem gaz, u mnie byl zapowietrzony uklad chlodzenia silnika, przez co reduktor sie ochladzal i nie podawal gazu tak jak powinien, poniewaz te MAJSTRY grzebali przy twojej pompie wodnej, moze ci rowniez zle odpowietrzyli uklad ??


Jak odpowietrzyc uklad chlodzenia ?


http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=1120&highlight=odpowietrzanie

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2004 18:43:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
Jest jescze troche ale za kompem:.....................


dzięki zuru za konkretne wyjaśnienia :!: A jak jeste w praktyce to ocenie sam po zamontowaniu :peace:
Ciekaw jestem jak efekt.. po odpowietrzenu ukłdadu??

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 07:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Cytuj:
dzięki zuru za konkretne wyjaśnienia :!: A jak jeste w praktyce to ocenie sam po zamontowaniu :peace:
Ciekaw jestem jak efekt.. po odpowietrzenu ukłdadu??


Żaden
odpowietrzal mechanik, stwierdzil ze nie jest zapowietrzony.
Problem jest nadal :-(

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 12:20:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Szkod bo myślałem że problem rozwiązany..

Na moje oko :D to bym raczej upatrywał probem w samym dopływie gazu.. bo powietrze jak piszesz jest ok na benzynce!! Jeżeli chodzi o czujniki jak "pisałem" to miałem na myśli ogólne sprawdzenie instalacji... bo miałeś wizyte w zakładzie... :P, a czasami jakieś niewielkie niedopatrzenie może być przyczyną...
Napisałeś że kable WN masz klejone... ja bym sobe nie pozwolił na to...
Sprawdzałeś ustawienie dawki gazu>?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: