.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.maja.2024 16:48:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.0 16V]Panowie eksperci od zagazowanych niuniek
PostNapisane: 28.sty.2004 17:03:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
Witajcie
Mam problema z gaziem, otoz nie wkreca sie na obroty (powyzej 2000obr/min dusi sie) wiem na 50 % ze problem jest z powietrzem, poniewaz gdy podniose gwizdek (ten, ktory ma za zadanie zadzialac w czasie strzalu) obroty na wolnych poprawiaja sie lecz dalej dusi sie powyzej 2000obr. W sumie to nie jest normalne gdy podniose ten gwizdek i dam mu "lewego" powietrza, ponieawz powinien sie zdusiac i zgasnac silnik (tak bylo wczesniej, przed tym problemem)

Chcialem jeszcze dodac, ze na benzynie jest super extra zajebiscie i nie ma problema (chodzi jak tralala :-)

Pomozcie mojej niuni bo sie meczy bidna

Pozdrowka i dziekuje za odpowiedzi
mesko

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 17:43:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jaka masz inst gazowa? Z komputerem? Jak to sie popsulo Dzialalo i nagle przestalo dzialac, czy stopniowo szlag trafil? Nie odlaczyl sie/rozsczelnil przewod podcisnieniowy do reduktora? Czy odpalasz auto na gazie?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 21:35:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
A filterek od gazu czysty??????

Miałem to samo w C4 2.8

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2004 22:17:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
GAZ Lovato bez koma
zaczelo sie dziac odkad mechanik wymienil mi pompe wodna, uszczelke pod klawiatura, wszystkie plyny (olej, plyn do chlodnicy)filtry od oleju, paliwa, powietrza
w sumie tydzien temu

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 11:42:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
JAk bez kompa to nawet sie nie pytaj. Sam sobie odpowiedziales na to pytanie. Dziwie sie ze w ogole ludzie cos takiego zakladaja...i ze w ogole jeszcze Ci auto na benzynie jedzie...pewnie niedawno zalozony...wkrotce przestanie na benzynie tez ;-|
Biedna Niunia, pewnie to nie Twoja wina tylko kretynskich gazownikow...ja tez sie dalem tak zrobic w balona kiedys ;-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 15:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
fileterek jest ok

zuru napisał(a):
JAk bez kompa to nawet sie nie pytaj. Sam sobie odpowiedziales na to pytanie. Dziwie sie ze w ogole ludzie cos takiego zakladaja...i ze w ogole jeszcze Ci auto na benzynie jedzie...pewnie niedawno zalozony...wkrotce przestanie na benzynie tez ;-|
Biedna Niunia, pewnie to nie Twoja wina tylko kretynskich gazownikow...ja tez sie dalem tak zrobic w balona kiedys ;-)


no niestety :-(
gaz ma 6 miesiecy ale nie mialem z gazem problemow, dopiero teraz

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 15:30:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie zauwazyles u siebie jakis niepokacych objawow...np. ze polonez ze swiatel szybciej rusza? ... powaznie, zainwestuj...w dobry komp z TPS. Bo ten gaz zepsuje Ci nerwy i zniecheci do Niuni (jak mnie)...a przeciez chodzi o to zeby jezdzic taniej i miec z tego jeszcze troche uciechy ;-) Polecam AL-700 firmy Autronic, duzo mozliwosci regulacji, 3 tryby jazdy: eco, normal, sport (na sport spalanie wcale nie jest duzo wieksze a radocha jak na benzynie prawie), obsluga TPS i CUTOFF, jakby co mam program i kabel to bedziesz sam sie mogl pobawic w tunera ;-) Koszt z instalacja 500 pln ;-(

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 15:42:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam .
A ile by mnie kosztowało założenie kompa do zwykłej instalacji gazowej . Mam C4 2.3 .
I jeszcze jaka powinna być średnica miksera , bo mam 28 a zastanawiam się czy nie powinno być 30 - i czy jest jakaś różnica w osiągach między tymi dwoma wymiarami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 15:43:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam .
A ile by mnie kosztowało założenie kompa do zwykłej instalacji gazowej . Mam C4 2.3 .
I jeszcze jaka powinna być średnica miksera , bo mam 28 a zastanawiam się czy nie powinno być 30 - i czy jest jakaś różnica w osiągach między tymi dwoma wymiarami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 18:42:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja w swojej furce mam również założony gaz bez kompa (BRC... ) Ogólnie myślałem, że to czy jest komp nie powinno mieć większego znaczenia ..a gaz będe mógł sobie sam regulować..
Dodam do tego że gazu mi niewiele pali, jest ekonomia... a "spaliny" są nawet lepsze niż w katalogu :peace:
Zastanawia mnie jedna rzecz teraz czy taka instalacja może prowadzić do "wypalenia" uszczelniaczy zaworowych?? Jakie są jeszcze konsekwencje...?

Dodam ze właśnie zastanawiałem sie nad założeniem kompa...tylko dobrze byłoby wiedziec co to mi konkretnie da ...( czemu warto zainwestować..?) bo kase to mam na co wydawać :D
Może ktoś coś wie na ten temat wiecej???

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 20:48:55 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
czesc kolego,
ogolnie w audi nie ma tendencji do problemow z gniazdami - w przeciwienstwie np. do mercow. tam WCIAZ to trzeba robic i uszczelki pod glowica wymieniac...
co do kompa - pewnie, ze warto. wiesz, regulacje masz wtedy ze sterwonika a nie srubokretem pana Kazia (no chyba, ze masz emulator - to wtedy nic nie wyregulujesz.... )a ja np. w u siebie troche zmieniam parametry mieszanki oraz np. obroty do przeskoczenia na gaz zima i latem.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
hmm no dokładnie to z tą regulacją jest tak ze moge go sobie przykręcić i mniej pali lub oczywiście odkręcić i .... i lepszy but...
W symie lepszym rozwiązaniem byłoby sterowanie ze sterownika i możliwości załóżmy programów.. spalania...
Jeżeli chodzi o gniazda zaworowe to myślałem ze zbyt duża dawka gazu (nieodpowiednia- z przyczyny złej regulacji, a właściwie braku przy instalacji bez kompa....) moze powodować niedopalanie mieszanki i wiadomo ... Komputer powinien ograniczać i dawkować ja odpowiednio co miało by wpływ na poprawe ekonomii i dynamiki... jednak regulacją przy parowniku nadal musiałby zająć sie pan Kazio za pomocą śrubokręta ... :peace: ??

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:27:43 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
dokladnie tak - sruboktret w uzyciu byc musi.
ale te regulacje sa naprawde sporadyczne.

_________________
s8


Ostatnio edytowano 29.sty.2004 21:37:48 przez michu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:28:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Z ta regulacja to jest troche odwrotnie. Za bogata mieszanka raczej nie zrobi nic silnikowi najwyrzej kat odejdzie do ktainy wiecznych lowow razem z sada.
A za uboga podnosi temp. spalania i wypala gniazda zaworow zawory a w najgorszym wypatku tloki.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
no dobra czyli watro wstawić kompa bo:
- poprawi ekonomie
- lepsza dynamika ( wkręca na obroty za sprawą odpowiedniej ilość dostarczanego gazu...)
- zdrowsze uszczelniacze
-.....
dobrze wnioskuje?, ewentualnie jeszcze jakieś za ..... :?:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:36:22 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
jeszcze dlatego, ze:
BEZ KOMPUTRA NIE MA JUTRA!!!!! :P

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:37:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Dokladnie tak jak piszesz .
Mozna tylko dopisac zmniejszenie ryzyka uszkodzenia silnika.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
A za uboga podnosi temp. spalania i wypala gniazda zaworow zawory a w najgorszym wypatku tloki.


To fakt też tak słyszałem, i zgdza sie za temperatura wzrasta przy zbyt ubogiej mieszance, tylko jeśli jest zbyt bogata to auto śmierdzi gazem i sie nie zbiera..., nie jest łątwo ją dokładnie wysterować :/

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:42:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Cytuj:
nie jest łątwo ją dokładnie wysterować


I wlasnie poto potrzebny jest komp.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2004 21:45:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ahhaha zatem sprawa przesądzona... The Matrix has you...
Jak wstawie kompa napisze coś więcej na ten temat.... :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: