.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:29:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz w 20v
PostNapisane: 28.lut.2006 19:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2005 14:50:13
Posty: 68
Lokalizacja: Gdansk/Słupsk Auto: A6 2.8 Q C5
Witam, interesuje mnie w jaki sposob jest zamontowana instalacja gazowa w autach z silnikiem 2.2 t 20v. I nie chodzi mi o bezpośredni wtrysk (bo byloby to za latwe pytanie :p) Moze ktos ma taka instalacje z forumowiczow i sie pochwali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 19:37:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Tam wtrysk ciężko zrobić żeby dobrze chodził a co dopiero cokolwiek innego.... temat gazowania esek wielokrotnie poruszany..... wpisz w szukajkę i masz na cały wieczór czytania.... ja nie znam nikogo (z SGI też) kto byłby zadowolony z zagazowania eski.... ci co kupili zagazowane z reguy wywalają gaz a ci co zagazowali sprzedają auta żeby pozbyć się wiecznego problemu..... ja miałem instalkę na mixerze i wywaliłem ją natychmiast....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 12:46:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2005 14:50:13
Posty: 68
Lokalizacja: Gdansk/Słupsk Auto: A6 2.8 Q C5
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio ;D ja chce to zrobic tak zeby na zwyklej inst. chodzilo i mam "male" problemy, poszukam i dam znac jak sie uda (albo i nie) ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 13:41:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio ;D ja chce to zrobic tak zeby na zwyklej inst. chodzilo i mam "male" problemy, poszukam i dam znac jak sie uda (albo i nie) ;D

Weź lepiej odpuść ten temat. Albo zakładasz porządną instalacje na wtrysku, albo nie zakłądasz gazu wcale, każda inna możliwosć to wywalenie kasy w błoto i niszczenie samochodu.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 14:35:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio ;D ja chce to zrobic tak zeby na zwyklej inst. chodzilo i mam "male" problemy, poszukam i dam znac jak sie uda (albo i nie) ;D


nawet nie szukaj... nie uda sie i nawet nie trac kasy zeby sie o tym przekonac bo zniszczysz auto i przepuscisz kupe kasy ... napewno wiecej niz wynosi koszt instalacji wtrysku .... niemniej jednak jak jestes uparty i zblokowany to droga wolna :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:21:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio


Ciekawe czy w moim marnym życiu będzie mi dane takie coś zobaczyć.... oczwiście działające w miarę bezawaryjnie i sensownie przez dłuższy okres czasu..... bez ciągłych regulacji, zmian, konserwacji czy jak to zwał :) Może na wtrysku fazy płynnej wreszcie..... :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:50:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wtrysk w fazie cieklej bylby najmniejszym złem ;) ale to wydatek rzędu 7tys + ?? bo wtedy dalo by sie zaspokajać bestie, nawet jak cisnienie gazu w butli bedzie niskie (np w zimie ponizej 3 bar) bo tam jest pompa gazu. Mozna wtedy pomyslec nawet nad tuningiem bo mamy duuuzo oktanów i dodatkowo chłodzenie powietrza. ale trzeba tankowac pewny i najlepszy gaz, bo pompka nie jest tania, ponad 1000zł ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 22:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 10:09:10
Posty: 28
Lukasik napisał(a):
wtrysk w fazie cieklej bylby najmniejszym złem ;) ale to wydatek rzędu 7tys + ?? bo wtedy dalo by sie zaspokajać bestie, nawet jak cisnienie gazu w butli bedzie niskie (np w zimie ponizej 3 bar) bo tam jest pompa gazu. Mozna wtedy pomyslec nawet nad tuningiem bo mamy duuuzo oktanów i dodatkowo chłodzenie powietrza. ale trzeba tankowac pewny i najlepszy gaz, bo pompka nie jest tania, ponad 1000zł ;)

Oktany kolego to nie moc. Liczba oktanowa mówi o odporności paliwa na spalanie detonacyjne( czym większa liczba tym paliwo spala się w sposób mniej wybuchowy), dzięki temu na lepszym paliwi nie słychać np. zaworów. i cały proces spalania przebiega płynniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 22:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12015
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe kolego, Lukasik wie co mówi.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 22:34:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10327
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja słyszałem taka opinie ze te silniki cięzko doprowadzic do porzadku nawet na bezynie, a co dopiero mówic o pracy na gazie?? Teoretycznie wszystko sie da zagazować , ale po co potem zżeraż nerwy na regulacjach i jazdach od fachowca do fachowca? Lepiej przed zakupem wybrac opcje silnikowa która spokojnie zniesie "zatrucie gazem" ;-)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 22:57:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
mały v8 napisał(a):
Lepiej przed zakupem wybrac opcje silnikowa która spokojnie zniesie "zatrucie gazem" ;-)


Dobrze gada, polać mu :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 23:03:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Np. jaka turbawke :)

Teraz moj gaziarz sprowadza sobei a6 biturbo i gazuje - zobaczmy ile bedzie mu to palilo :)

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 23:13:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2005 14:50:13
Posty: 68
Lokalizacja: Gdansk/Słupsk Auto: A6 2.8 Q C5
piotr napisał(a):
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio


Ciekawe czy w moim marnym życiu będzie mi dane takie coś zobaczyć.... oczwiście działające w miarę bezawaryjnie i sensownie przez dłuższy okres czasu..... bez ciągłych regulacji, zmian, konserwacji czy jak to zwał :) Może na wtrysku fazy płynnej wreszcie..... :)


Zapraszam do Slupska, Audi V8 zagazowne na bezposrednim OMVL, zero problemow, prawie taka sama moc jak na benzynie, moja 200 byla...chodzila piknie, nie pamietam ile tych aut bylo, musialbym sie spytac pracownikow ale sporo, nikt nie narzeka :]

Hans...
"nawet nie szukaj... nie uda sie i nawet nie trac kasy zeby sie o tym przekonac bo zniszczysz auto i przepuscisz kupe kasy ... napewno wiecej niz wynosi koszt instalacji wtrysku .... niemniej jednak jak jestes uparty i zblokowany to droga wolna"

zblokowany?? Ja mam zamiar udowodnic, ze to inni sa zblokowani na to, ze sie NIE DA, przepuscic kasy? jakiej kasy (nie liczac samych urzadzen :p)?? raczej nerwow pracownikow ;D

Potrzebuje hamowni i zobacze ile koników ucieklo...moze jakies zaklady?? seryjnie ma 220KM po 16 latach moglo troche odjesc...ile bedzie miec na gazie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 23:19:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ile będzie koników zaraz po założeniu a ile po pierwszym wystrzale kosztów sobie narobisz? Ale czekamy na udowodnienie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 06:44:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 10:09:10
Posty: 28
GhoSt napisał(a):
piotr napisał(a):
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio


Ciekawe czy w moim marnym życiu będzie mi dane takie coś zobaczyć.... oczwiście działające w miarę bezawaryjnie i sensownie przez dłuższy okres czasu..... bez ciągłych regulacji, zmian, konserwacji czy jak to zwał :) Może na wtrysku fazy płynnej wreszcie..... :)


Zapraszam do Slupska, Audi V8 zagazowne na bezposrednim OMVL, zero problemow, prawie taka sama moc jak na benzynie, moja 200 byla...chodzila piknie, nie pamietam ile tych aut bylo, musialbym sie spytac pracownikow ale sporo, nikt nie narzeka :]

Hans...
"nawet nie szukaj... nie uda sie i nawet nie trac kasy zeby sie o tym przekonac bo zniszczysz auto i przepuscisz kupe kasy ... napewno wiecej niz wynosi koszt instalacji wtrysku .... niemniej jednak jak jestes uparty i zblokowany to droga wolna"

zblokowany?? Ja mam zamiar udowodnic, ze to inni sa zblokowani na to, ze sie NIE DA, przepuscic kasy? jakiej kasy (nie liczac samych urzadzen :p)?? raczej nerwow pracownikow ;D

Potrzebuje hamowni i zobacze ile koników ucieklo...moze jakies zaklady?? seryjnie ma 220KM po 16 latach moglo troche odjesc...ile bedzie miec na gazie??


Instalujesz gaz w samochodach bez użycia hamowni? Tak na słuch i doświadczenie zawodowe? Jesteś super.
A jeśli chodzi o to ile koni to ja stawiam na 150 może 160.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 07:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 10:09:10
Posty: 28
Leo napisał(a):
hehe kolego, Lukasik wie co mówi.


Może trochę wiedzy fachowej;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_cetanowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_metanowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa

Poza tym jeśli według ciebie liczba oktanowa równa się moc, to dlaczego samochody zagazowane mają jej mniej?
Moc bierze się z kaloryczności paliwa( gaz ma mniejszą ) .
A jeśli chodzi o tuning silnika to sprawa jest prosta: trzeba doprowadziś jak najwięcej paliwa i powietrza(tlenu) w jak najkrótszym czasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 07:02:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ale nie porównujmy instalacji OMVL w wolnossacym silniku (v8) i doładowanym(200) :/ :/ :/

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 07:03:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12015
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
180 przy dobrych wiatrach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 07:05:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
GhoSt napisał(a):
piotr napisał(a):
GhoSt napisał(a):
Na bezposrednim wtrysku to chodzi miodzio


Ciekawe czy w moim marnym życiu będzie mi dane takie coś zobaczyć.... oczwiście działające w miarę bezawaryjnie i sensownie przez dłuższy okres czasu..... bez ciągłych regulacji, zmian, konserwacji czy jak to zwał :) Może na wtrysku fazy płynnej wreszcie..... :)


Zapraszam do Slupska, Audi V8 zagazowne na bezposrednim OMVL, zero problemow, prawie taka sama moc jak na benzynie, moja 200 byla...chodzila piknie, nie pamietam ile tych aut bylo, musialbym sie spytac pracownikow ale sporo, nikt nie narzeka :]

Hans...
"nawet nie szukaj... nie uda sie i nawet nie trac kasy zeby sie o tym przekonac bo zniszczysz auto i przepuscisz kupe kasy ... napewno wiecej niz wynosi koszt instalacji wtrysku .... niemniej jednak jak jestes uparty i zblokowany to droga wolna"

zblokowany?? Ja mam zamiar udowodnic, ze to inni sa zblokowani na to, ze sie NIE DA, przepuscic kasy? jakiej kasy (nie liczac samych urzadzen :p)?? raczej nerwow pracownikow ;D

Potrzebuje hamowni i zobacze ile koników ucieklo...moze jakies zaklady?? seryjnie ma 220KM po 16 latach moglo troche odjesc...ile bedzie miec na gazie??


napisz co wiesz o silniku 3B najpierw bo polemika na temat gazu w tym silniku z Toba zaczyna przypominac akademickie snucie przypuszczen tez i hipotez ....

pamietam ze kiedys 2 geniuszy ekonomicznych dostalo nobla za swoja prace ale gdy tylko probowali ja zrealizowac zeby stac sie bogaczami wedlug wlasnego pomyslu , polegli z kretesem ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 07:08:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12015
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dendrytus napisał(a):
Leo napisał(a):
hehe kolego, Lukasik wie co mówi.


Może trochę wiedzy fachowej;
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_cetanowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_metanowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Liczba_oktanowa

Poza tym jeśli według ciebie liczba oktanowa równa się moc, to dlaczego samochody zagazowane mają jej mniej?
Moc bierze się z kaloryczności paliwa( gaz ma mniejszą ) .
A jeśli chodzi o tuning silnika to sprawa jest prosta: trzeba doprowadziś jak najwięcej paliwa i powietrza(tlenu) w jak najkrótszym czasie.


no więc kolego może weźmiesz jeszcze pod uwagę taki nieznaczący fakt, że dzięki wysokiej liczbie oktanowej można 1) podnieść poziom bezpiecznego doładowania 2) zwiększyć stopień sprężania w cylindrach 3) zapakować WIĘCEJ gazu/paliwa w jednostce objętości cylindra -> z tego wszystkiego jest WIĘKSZA MOC i o takim czymś mówił lukasik.

ps. jest jeszcze liczba motorowa jakbyś nie wiedział.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: