.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2024 09:06:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 NG] Zagazowałem I generacją... i po kilku dniach BUM
PostNapisane: 16.lip.2006 20:12:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Wczoraj zagazowałem autko I Generacją na mieszalniku i bez żadnej elektroniki. Mieszanka ustawiona na analizatorze spalin. Przeżyłem dwa "konkretne" strzały o dość dużej sile - ale przepływomierz nienaruszony! Autko dalej śmiga na benzynce...Obejrzałem patent gazowników: guma na przepływce nie jest zaciśnięta do końca opaską a leży pod pewnym kontem. W trakcie wystrzału guma ta po prostu spada i tyle. Zakładam gumę i jest OK. Przymierzam się do instalacji BLOSA i zaczynam zbierać gumy i opaski do jego montażu, ciężko to będzie upakować pod maską w NG. Wybór I Generacji ze wzlędu na niski koszt - a w dowodzik wbiją bez problemu. Co myślicie o tym "patencie"? , wiem że skład mieszanki na paliwie odbiega teraz od normy fabrycznej ale obroty nie falują.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Ostatnio edytowano 18.lip.2006 19:25:26 przez ArtHurO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 20:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10304
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
W tym aucie sie nie sprawdzi i tyle , musisz pojeżdzić i sam sie przekonasz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 20:47:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
trzeba bylo zrobic blosa od razu... a nie męczyć furę...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2006 21:08:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Moze dlatego strzelil, ze ciagnie lewe powietrze pod ta niezacisnieta guma ? Pakuj tam jak najszybciej blosa i bedziesz smigal :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 05:30:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Spokojnie Panowie. Naczytałem się już o gazowaniu tego silnika wystarczająco - ale od czegoś trzeba zacząć aby BLOSa dołożyć i mieć przedewszystkim gazownie w dowodzik wbitą. :diabel:

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 07:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ArtHurO napisał(a):
Spokojnie Panowie. Naczytałem się już o gazowaniu tego silnika wystarczająco - ale od czegoś trzeba zacząć aby BLOSa dołożyć i mieć przedewszystkim gazownie w dowodzik wbitą. :diabel:


...obyś zdążył zanim zmasakruje ci przepływomierz i jego potencjometr.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 08:35:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ja ma zagazowane NG na zwyklej instalce (bez blosa), ma tylko silnik krokowy, odciecie pompy, reduktor(do 140KW) z dodatkowym podcisnieniem i blokade na sade lambda - wszystko w 2004r za 1400zl zakladal pierwszy wlasciciel w polsce, najpierw naprawde beznadziejnie jezdzil na LPG i BP ale po dlugich (okolo 4miesiace) regulacjach instalki i wymianie potencjometru przepustnicy smiga naprawde rewelacyjnie, 0 strzalow, pali 9-15l LPG/100km, udalo mi sie nawet dwie 2.8 na badziewnej instalacji przegonic. Ja i wielu innych dziwi sie ze NG tak dobrze i bez klopotu smiga na instalce II generacji. Teraz tak mi zamulilo drogie Audi 2.8 AAH ze nawet NG go objezdzam a jest, bylo i bedzie tylko na BP.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 08:43:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Dobrze zestrojona instalka w NG to i nawet I generacji będzie jeździć.Żadnych strzałów czy pierdnięć na gazie.Po prostu czysta ekonomiczna jazda.Znajomy miał takową przez 4 lata i bardzo chwalił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 09:33:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
ja tez mialem i wiecej nie chce, nawet mialem to badziewie wywalic, ale nie zdazylem bo kumpel rozbil mi audi :/ spalanie masakra min 15l w miescie, jednak z wieczna tendencja od 22-30l ...strzaly, ciagle jazdy na regulacje do gaziarzy, ustawianie benzyny na analizatorze spalin , pozniej to samo w odwrotnej kolejnosci :< moze na blosie nie ma takich problemow ale zwykly mikser to masakra i 0zl oszczesdnosci , biorac pod uwage spalanie, strate czasu i kasiory na wszytkie regulacje, oraz czestsze wymiany kabli swiec - kategorycznie mowimy NIE zwyklym instalkom w NG, mowie to ja byly uzytkownik A90q z takim silnikiem!!!

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 11:41:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
No ale 1,80 PLN to nie 4,30 PLN :peace: Trzech rzeczy trzeba pilnowac:
szczelnosci w dolocie,
instalacji wysokiego napiecia - swiece, kable, kopulka i palec,
aby mieszanka gazowa nie byla uboga.
I powinno jezdzic a nie pierdziec !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2006 11:45:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5206
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A ja kupiłem NFa z I generacją. I od czterech miesięcy jak go mam nie miałem strzału (a i poprzedni właściciel też tak twierdził). Jedyne moje kłopoty wiążą się ze zbyt długim przewodem pomiędzy mieszalnikiem a reduktorem (oba po przeciwległych stronach silnika). No i czuć, że na benzynie ma zdecydowanie lepszego ducha.

Spalanie LPG na poziomie 11,5 - 12,5 ltr przy jeździe mieszanej.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 19:06:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
No i stało się...Wymieniłem kopułkę, palec i odpalam.... Zaskoczył od pierwszego na paliwku, przełączam na LPG, jadę i qr...a BUMMM. Przepływomierz odpłynął w siną dal. Rozebrałem, sprawdziłem tarczkę -jest prosta i nie obciera o nic- ale na Pb nie można odpalić motorka. Odpalam na LPG i daję do 2500obr przełączam na Pb działa ale tylko dopóki obroty nie spadną do 1500, później gaśnie. Co podregulować i jak aby można na Pb odpalić? Może coś się da uratować, a w międzyczasie szukam nowej przepływki.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 19:53:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
poszla przeplywka- takie tycie zaworkomembranki. ponoc ktos kiedys rozebral. ale ponoć.
wpierw zapal na zupie (do tego przeplywomierz potrzebujesz - jak chcesz - mam nod NG bo do mojego nie przypasil)
przeplywka w KV i innch staruszkach miala srube regulacyjna, Ng juz jej nie ma (przez pionowa tulejke wchodzilo sie dlugim imbusem m3)

zapal z zalozonym mieszlanikiem (zeby w regulacji na zupie uwzglednic zubozenie przez zwezke)
ustaw zapłon na tiptop, sprawdź rozrząd - może ci sie zapłon/iskra wyskoczyla do dolotu i j**ło.
Piszac ze zmieniles przewody, masz na mysli CAŁE przewody z fajkami oczywiscie, nie same kable?

i - jako wieloletni uytkownik KV (niemal identyk silniki) z taka instalką ci powiem: albo na gazie ustawisz za bogatą mieszankę i pogodzisz sie z koszmarnym spalaniem, albo znow kiedys pierdyknie. oplacalnosc gazu w tych silnikach - 0 albo ujemna. Mi KV w B2 palil w miescie 13-18L.
Do b4 juz gazu nie założyłem - koszt eksploatacji wychodzi porównywalnie (10-12L zupy) i brak strachu ze walnie i mnie wykonczy finansowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 19:58:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ArtHurO napisał(a):
Odpalam na LPG i daję do 2500obr przełączam na Pb działa ale tylko dopóki obroty nie spadną do 1500, później gaśnie.


szukaj nieszczelnosci i to sporej srednicy, co najmniej kilka cm kw.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 20:01:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
ale kolega Arthur mial chyba na mysli ze on - swiadomie - rozkreca silnik do 2500 obr....
natomiast jak sam silnik trzyma takie obroty - to na dwoje babka.. ;-)

podeprzyj czyms klapke przepływki i sprawdz czy zagada na zupie.. może, może..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 20:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Tak sobie to czytam ta epopeje ludzkiego nieszczescia i zastanawiam sie jak bardzo trzeba byc zdesperownym kalecząc silnik takim "czymś" pomimo SETEK postów w temacie I gen vs sekwencja... :peace:

Naprawde, podziwiam upór i zycze powodzenia :-D

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 20:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
martab99 napisał(a):
Tak sobie to czytam ta epopeje ludzkiego nieszczescia i zastanawiam sie jak bardzo trzeba byc zdesperownym kalecząc silnik takim "czymś" pomimo SETEK postów w temacie I gen vs sekwencja... :peace:

Bo gazownik powiedzial że na I gen. też będzie śmigać i nie ma sensu wydawać niepotrzebnie kasy na sekwencje.
Nawet nie wiesz ile razy już coś takiego slyszalem :peace:

Co do wątku to radze szukać nowej przepływki i jak najszybciej zamontować blos'a, może będzie lepiej :diabel:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 20:41:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5206
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Simpson napisał(a):
Bo gazownik powiedzial że na I gen. też będzie śmigać i nie ma sensu wydawać niepotrzebnie kasy na sekwencje.
Nawet nie wiesz ile razy już coś takiego slyszalem :peace:


No sprawa montażu sekwencji chyba z góry jest przekreślona - koszt min 3500 do auta wartego 3-7 kzł? Odpowiedź jest prosta...

Wiecie panowie, ja jestem przeciwnikiem gazu. I zawsze byłem. Ale odkąd kupiłem NFa z I generacją to powiem, że zaczynam lekko popuszczać w moim wrogim nastawieniu. Może dlatego, że zrobiłem jak na razie 4 kkm i obyło się bez wytrzałów? I na benie silnik chodzi jak należy a na gazie mam jedynie niewielkie niedogodności. Odpukać :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:07:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Weź pod uwagę, że ArtHurO też był zadowolniony, a uwież, że nie trzeba 3, 5 czy 8 strzłów, to ten pierwszy może zblizyć cię wydatkami do lepszej instalacji.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2006 21:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Chyba tez sobie zaloze tego blosa. Gdzie mozna to tanio kupic? Patrzylem na allegro i sa po okolo 340zl. Da sie to gdzies taniej dostac? Wystarczy tylko zalozyc zamiast miksera i mozna jezdzic, czy trzeba jeszcze cos porobic? Pewnie regulacja?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: