.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:02:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG]BLOS i bum
PostNapisane: 26.wrz.2006 10:37:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Wiatam mam taki jak w temacie problem chodzi o to ze nie mogę dojść dlaczego sie to dzieje a sprawa wygląda tak : skład mieszanki na wolnych bogato napięcie stałe 0.82 a przy 3000 tys obrotów napięcie na sondzie pomiedzy 0.4-0.8 kable kopułka palec nie maja przejechane 12tys km na swiecach 22tyśkm tyle ze jest jeszcze jedna sprawa przy puszczeniu nogi z gazu słychac strzelanie w wydechu (takie bum bum bum) na benzynie tez to wystepuje tyle ze tak delikatnie z raz dwa na gazie ma to miejsce z wiekszym natezeniem a strzał nastapił gdy został puszczony pedał gazu i gwałtownie dodany na max. w blosie wymieniłem na scislejsza uszczelke pod gwizdkiem wydaje mi sie jak by blos popuszczał gdzies gaz tyle ze gdzie chyba ze cos sie przestawiło z zapłonem bo juz nie wiem co jest grane

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Ostatnio edytowano 26.wrz.2006 15:36:51 przez baxter01, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 12:39:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
jezeli Ci strzela w wydech to znaczy że masz za bogato ustawiony skład mieszanki

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 15:18:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wymien kable kopulke i swiece. Te przebiegi jakie podales to zdecydowanie za duzo jak na LPG!

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 15:44:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
odnosnie kabli to wydają się być ok żadnej dyskoteki nie widać mam przejechane na nich jakieś 8tyś(kable NGK) a świec też NGK BPR5EKU (takie są przewidziane do tego silnika NG) ale może jakieś inne zamontować ze względu na gaz? :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 00:05:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
nie ma czesci zaplonu "do gazu" - jak ktos mowi inaczej to klamie.
a 8 tys to tak jak 10 tys. a przy 10 to juz wypada zmienic, nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 08:37:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
photokom napisał(a):
Wymien kable kopulke i swiece. Te przebiegi jakie podales to zdecydowanie za duzo jak na LPG!


Niby czemu? LPG to nie demon, jeśli wszystko jest dobrze poustawiane, to nie potrzeba kabli i świec wymieniać częściej niż normalnie.
Mam kable jeszcze oryginalne (czyli fabryczne) - 290 tys. km, świece prawie 50 tys. km i nic nie strzela.
Przyczyną wytrzałów przy LPG jest przede wszystkim wyeliminowanie sterowania podciśnieniowego dawką i odcięciem gazu - elektronika jest zbyt wolna i mieszanka wariuje (jest za bogata lub zbyt uboga), w efekcie strzał... Blos jest może i lepszy jeśli chodzi o osiągi, ale ponieważ sterowanie dawką odbywa się w nim na podstawie masy przepływającego powietrza a nie podciśnienia w kolektorze ssacym, to w zakresie wolnych obrotów i małych obciążeń nie steruje wystarczająco precyzyjnie (co także może się skończyć "bum"...).

W sytuacji opisanej powyżej strzał nastąpił na skutek chwilowego, znacznego zubożenia mieszanki (cofnięcie sie płomienia do kolektora ssącego - każdy kto miał kiedyś motorower lub Poloneza na gaźniku wie o co chodzi :)). Po prostu BLOS nie zdążył skorygować dawki gazu...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: