.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:11:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 NG BLOS] w czym tkwi problem?
PostNapisane: 10.paź.2006 23:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Panowie mam więlką prośbę o pomoc bowiem sam juz nie wiem o co chodzi a mianowicie wymieniłem świece kable kopułka jest w porzadku a przypadłość jest taka żę gdy gwłątownie dodam gazu tak gdy już mam około 2,5 tyś obrotów albo jak podpomuje gazem to sie dławi i ma ochotę strzelić wiec nie wiem co tu zrobić w czym leży problem parownik(OMVL tzw. reg ) jest rozkręcony na max. Blos mała śrubka wkrecona na max. duża wykręcona gdzieś ok 3,5 obrotów na biegu jałowym obroty sie ladnie trzymają równiutko a i mam podpiętą kompensację :?:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 09:41:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A jestes pewien ze masz parownik rozkrecony? Sprobuj ta srube dac w przeciwne ustawienie niz masz teraz. Ja mialem dokladnie to samo i okazalo sie ze zeby u mnie rozkrecic reduktor to srube trzeba calkiem wkrecic a nie wykrecic :-) Po wkreceniu problem zniknal.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
u mnie na pewno wykręcic dzwoniłem już do dystrybutora do róznych stacji montażowych i w tym reduktorze na 100% wykręcając śrubę

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A masz nowy ten reduktor? Moze juz membrana pada? Objaw jest taki, jagby dawal za malo gazu przy wyzszych obrotach. Po prostu nie wydala. Albo za slaby reduktor do Twojego silnika (choc to malo prawdopodobne), albo skrecony a nie rozkrecony (ale skoro tak ma byc to to tez raczej odpada), albo padajacy reduktor - nie osiaga pelnej wydajnosci.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 10:24:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... s+strza%B3

zresztą, to chyba Twój topic...

Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź w tym wątku. I spróbuj odpiąć kompensację, może się gryzie ze sterowaniem dawką przez BLOS.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
[quote="wordeck"]http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=46646&highlight=blos+strza%B3

zresztą, to chyba Twój topic...

Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź w tym wątku. I spróbuj odpiąć kompensację, może się gryzie ze sterowaniem dawką przez BLOS.

Pozdrawiam[/quot
próbowałem już z odpiętą kompensacją to wtedy efekt był taki zę samochód gasł albo dosłownie bujał sie jak kołyska nierówno pracował jak traktor i nie pomagało odkręcanie małej śrubki od gazu króciec od kompensacji tak jak pisał w topiku o blosie Lukasik nie był zatkany.

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2006 11:09:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
spróbuj moze ustawić regulacje reduktora gdzies mniej wiecej w srodkowej pozycji i przyjąć to jako punkt wyjsciowy. Doreguluj się do tego blosem i potem w razie potrzeby delikatnie przeregulowuj.

P.S> wyklucz takie pierdółki jak zatkany filtr gazu, uszkodzony reduktor itp itd.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2006 21:27:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Okazało sie ze w ostatnim tlumiku miałem dwie dziury.Słychać było że jest nieszczelnośc w wydechu wiec wczoraj solidnie obłożyłem grubą blacha i obspawałem.Zostawiłem oczywiscie na noc z odłaczonym akumulatorem i o dziwo jak by nie ma problemu. Tyle że mam pytanie czy to mogło być winną takiego zachowania samochodu? :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: