sebco napisał(a):
WItam.
Alem sobie zrobił!
Na postoju czyułem gaz uchodził z czujnika ciśnienia gazu. Więc go wypiołem wpierw odłączyłem kleme minusową i zalałem czujnik specjalnym klejem by był ok. - napeno nic nie zatkałem bo chodzi o obudowe tego czujnika
Jednak robiłem też wyciek z węża i musiałem podjechać na podjazd więc wpiołem kleme ale nie wyciągłem bezpiecznika od komputera LPG i komputer zaczął pikać tak jak nie ma gazu i przełączył się na PB. Po wszystkim podpinam czujnik pressure sensor i nadal mam to samo komuter uważa że nie ma gazu i nie pozwala przełączyć na LPG. Dodatm że jest to skekwencja BRC i wszystko działa w automatyce.
Robiłem już reset przez dłuższe ściągniecie klemy ale nic. Jak zrobić reset kompa LPG. Mimo iż świeciła mi się rezerwa to nie wierzę że komputer nagle stwierdził że nie ma gazu bo by wyszło że spalił mi przy spokojnej jeździe 20l/100 a spala ok 12.5.
Więc jak zrobić reset lub gdzie tkwi błąd. NIe uśmiech mi się jeżdzić na PB
Witam Już zzrobione EUREKA.
Pożyczyłem od taty interfejs na RS232 od Lanos z instalki Elpigaz Voila+ który pasował i podłączyłem do mojego uruchomiłem program Dream XXI N i zadziałało automatycznie po połaczeniu, komputer sie odblokował i wsio działa. Już jezze na LPG. A myślałem że uszkodziłem czujnik ciśnienia MAP
Jezyk Polski też jest w tym programie trza prawym przyciskiem myszy w głównym menu i jest już wybór języków.
Prosił bym tylko o instrukcję jak się po kolei reguluje silnik od podstaw dla OMVL Dream XXI N lub ogólną instrukcję regulacji od podstwa
Jak się reguluję mapę wtrysków itd