.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.maja.2024 05:45:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 C4 2.2T 20V AAN]17,6l/100km
PostNapisane: 14.wrz.2003 20:41:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
I jak uważacie - C4 Avant 2,2T automat - dużo czy mało pali??
I tak jest sporta porawa - po 30/100 - prawie dwar razy mniej. styl jazdy - hmm - niektórzy znają. ;) Ale były też spokojne momenty- tak do 140...
pozatem mam pytanko - do 6000rpm ciągnie przyspieszając coraz bardziej, a potem zaczyna słabnąc - przy 6750 - jest odcięcie. też tak macie?
No i zacząłem stosować nowy styl ruszania - wyrywa od razu do przodu. ciekawe ile takich startów wytrzyma sprzęgło. :?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2003 20:45:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hehehehe no kolejny rajdowiec! Nice...

A spalanie, przy bucie w podłodze to norma. Moje przy jeździe mieszanej pali 19 litrów. Ale jak widzisz, porządne zestrojenie odwdzięcza Ci się! To chyba nie były wyrzucone na darmo pieniądze, co?

Co do przyspieszania, zamontuj sobie miernik ciśnienia doładowania, będziesz wiedział, dlaczego słabnie...

A sprzęgło powinieneś przynajmniej wzmocnić na takie jak ja mam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2003 20:50:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Leo -Ty też masz automata?
czytaj podpisy!!!!
miernik dołądowania mam w kompie - ale nie wiem jak z niego korzystać :)
będę musiał uważniej na niego patrzeć

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2003 21:30:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hehe, fakt trochę mam zboczenie na punkcie manuala :)

Co do ciśnienia to przy końcu obrotów, ciśnienie doładowania najwięcej spada, czasem i do 0.6 bara, także auto wtedy słabnie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 19:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ale ty Atamanku masz w kompie cisnienie absolutne turbo !!tak wiec wyniki w barach sa inne bo Leo tak podejrzewam ma analogowy miernik ,ktory mierzy cisnienie wzgledne(s2 nie mialo jesli sie nie myle w kompie miernika)Turbo ,,ladowac,, na jakies 1.8-1.9 bara wtedy autko ciagnie juz niezle;-)!!!sprawdz Ataman cisnienie ladowania !!jak....??najlepiej przy predkosci 50km/h wrzuc 5 bieg i gaz w podloge powinno na kompie wskazac okolo1.8 bara!jesli tak nie bedzie wymien zaror cisnienia!koszt w aso 220zl !mam uzywke od p.Koraszewskego!bo okazalo sie ze w moim audi jest zaworek ok!Daj znac jakie masz cisnienie silnika (w barach) na rozgrzanym silniku do 90 st. i na wolnych obrotkach!patrz zega obok zegarka :P rymuje!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 19:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
tak na marginesie automat pali okolo 2 literkow wiecej no a Ty masz jeszcze Avantka!!!!1moj pali 14! :(

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 20:38:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
j@cek napisał(a):
ale ty Atamanku masz w kompie cisnienie absolutne turbo !!tak wiec wyniki w barach sa inne bo Leo tak podejrzewam ma analogowy miernik ,ktory mierzy cisnienie wzgledne(s2 nie mialo jesli sie nie myle w kompie miernika)Turbo ,,ladowac,, na jakies 1.8-1.9 bara wtedy autko ciagnie juz niezle;-)!!!sprawdz Ataman cisnienie ladowania !!jak....??najlepiej przy predkosci 50km/h wrzuc 5 bieg i gaz w podloge powinno na kompie wskazac okolo1.8 bara!jesli tak nie bedzie wymien zaror cisnienia!koszt w aso 220zl !mam uzywke od p.Koraszewskego!bo okazalo sie ze w moim audi jest zaworek ok!Daj znac jakie masz cisnienie silnika (w barach) na rozgrzanym silniku do 90 st. i na wolnych obrotkach!patrz zega obok zegarka :P rymuje!

Nie mam 5 biegu, ponadto nawet gdybym to chciał zrobić na 4, to automat nie pozwoli zmulić silnika i zredukuje.
Pozatem przejrzyj forum - samochód jest świeżo po wizycie u Korasia - a tam wymieniono mi oba zaworki.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 20:43:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ataman 17 to zajebisty wynik jak na Automat i do tego Quattro Avant 8)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 21:01:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ah ty masz automat !zapomnialem a ile ci laduje barów jak depczesz na sporcie do konca...???

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 21:03:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Jeszcze tego nie zlustrowałem dokładnie, ale pamiętam, że 1,1

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 21:28:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
aha!!!powinno byc 1,7-1.9!!!bara!!ale moze ty w s4 masz inaczej!!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 23:55:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
sugerujesz, że Koraś źle coś zrobił??
No może sie nie zna facet, kto wie...

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 00:06:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Ataman niestety spalanie proporcjonalne do wrazeń z jazdy...
wiadomo że im fajniej tym drożej :D
hehe

A te 17 literków to chyba nie jest tak tragicznie jak na ten silnik.
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 00:09:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Ataman widocznie wskazuje Ci nadciśnienie, czyli tak jakbyś miał miernik wskazówkowy. Możliwe , że w S4 było inaczej, absolutne wskazywało w końcu w A200... A 1.1 to Ci dobrze ładuje.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 00:15:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Ja mam tak samo jak Ataman,chociaz chyba 1.2 takze widziałem :)

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 12:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
U mnie ciśnienie doładowania i tak jest 0 a pali 20-25 na 100 :twisted: :D

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 12:17:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
U mnie ciśnienie doładowania i tak jest 0 a pali 20-25 na 100

Tyle tylko że ty musisz nakarmic 8 garów a Ataman tylko 5 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 12:33:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Ale, to przecież tylko 3 cylindry :) To jak silnik od matiza :P :P :P

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 13:32:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... a że matiz pali 6.5 litra na 100 to o tyle trzeba dodać :D

Zgadzałoby się, co? :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 16:16:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
EEEE, panowie mi na kompie jak wstawiam momętami wyskakuje 2.1 BAR. Silnik AAN Manual, coś nie tak? Zamiata jak szalona :wink:

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: