Monster napisał(a):
Jakbym miał wybierać wybrałbym S8 i... kupiłbym A8, bo łatwiej znaleźć bdb stan, a to powinno być jednak głównym wyznacznikiem.
S8 jest znacznie mniej na ulicach od A8, znaaacznie mniej.. W Trójmieście na kilkaset A8 kilkanaście to oryginalne S8... Na zachodzie skąd Autor wątka zapewne chce sprowadzić Audicę, zapewne zbliżony stosunek. Spowodowane to jest znaczną ceną jaką za S* trzeba było w tamtych latach zapłacić, jak dobrze pamiętam ponad 500tyś zł stał w salonach, S6 - 333tyś(ok 2002) pamiętam jak dziś

.
Więc aby mieć swoją wymarzoną S8 w świetnym stanie proponowałbym poszukiwania nie tle w Niemczech co w Austrii i Szwajcarii

Chociaż w Niemczech napewno masa jest S8 w świetnym stanie i do tego na sprzedaż ale to duży kraj i zapewne częsciej będzie się trafiało na takie sobie sztuki..

Pamiętam jak jakiś czas temu u mnie w centrum miasta Wejherowa, kręciło się świetne S8 z parą staruszków w środku , od takich ludzi można brać prawie w ciemno

SJake napisał(a):
No nie wiem...
w mych dwoch to mnie raczej zmuszaja do wyboru ustawienia...
Kiera sie wysuwa.... Fotel idzie max przod i max do gory...
To jest chyba wymyslone po to aby fotel (silniczki) pracowaly na "pusto"!
Otwierasz drzwi ... wybierasz swoje ustawienie... wsiadasz!
Co do wnetrza... moim zdaniem D2-kowe bije na łeb te z D3... nowa stylistyka Audi, nie podoba mi sie wcale... Z D2 będę musiał uciec w PHAETON-a - tylko tu ów wnetrze mnie przeraza.
Właśnie chodziło w tym guziczku(na kierownicy koło elektrycznego sterowania jest taki mały czarny okrągły przycisk) o to że po jego wciśnięciu , fotel i kierownica się odsuwają po otwarciu drzwi przez kierowcę by było mu wygodniej wsiąć, a on po wejściu i zamknięciu drzwi wybierałby swoje zapamiętane ustawienie lub automatycznie ustawiałoby się ostatnio używane.
Tak podobnie ktoś przynajmniej opisał działanie tego tajemniczego guziczka tu na forum parę ładnych lat temu

Pytał sie o to jeden z userów który wciskał ten guziczek kilka razy i "żalił" się na forum że nic sie nie działo
