.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 15:57:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 90
PostNapisane: 02.lut.2023 10:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2628
Lokalizacja: EPWA
Panowie, nie wiem w jakim dziale zamiescic, zamierzam nabyc, ale jeszcze nie zdolalem sie skontaktowac ze spzedajacym.
Czy ktos wie jaki to moze byc silnik?
Wyglada, ze ma chlodzenie wtryskiwaczy?
Obrazek

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 90
PostNapisane: 02.lut.2023 13:25:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Wygląda mi to na B3 więc jest to albo 2,0 PS albo 2,2 KV. Oba mogły mieć chłodzenie na wtryski.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 90
PostNapisane: 02.lut.2023 13:30:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10289
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zależy na jaki kraj szedł.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 90
PostNapisane: 02.lut.2023 14:33:08 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Raczej z wyglądu 2.2, w 2.0 RT (mniemam, że podobny silnik jak w C3) był dłuższy kolektor ssący, zachodził na pokrywę zaworów i szedł prawie do rozdzielacza.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 90
PostNapisane: 02.lut.2023 15:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2628
Lokalizacja: EPWA
Dzieki i sorki, zapomnialem dodac ze to Audi 90, 2.2, wiec z tego co piszecie KV. Myslalem, ze chlodzenie na wtryski mialy tylko turbo, tym bardziej, ze sprzedajacy od czapy podal moc silnika 150KM, takiej nie miala zadna awersja R5, co mnie zmylilo....
Na razie nie odbiera i nie odpisal na maila.
Dzieki, juz wiem, mozna zamykac.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 90
PostNapisane: 03.lut.2023 22:06:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
gitmar napisał(a):
Raczej z wyglądu 2.2, w 2.0 RT (mniemam, że podobny silnik jak w C3) był dłuższy kolektor ssący, zachodził na pokrywę zaworów i szedł prawie do rozdzielacza.


Długie kolektory (głównie C3) to juz kolejna generacja czyli 2,3 NG1 lub PS (wcześniej JS). Jeśli 2,2 to tylko i wyłącznie KV.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: