.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.cze.2025 09:27:39

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 08.lut.2012 15:42:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zagor napisał(a):
Basket, IMO to poszukaj sobie A4B5 1.8Tq w wersji 180PS, albo jakikolwiek, aby w dobrym stanie i zrobic soft na 180PS - będzie lepiej niż z V6 się odpychało, będzie czuć kopa z suszarki.
Ostatnio miałem okazję doznać przyjemności prowadzenia mojej byłej B5'tki, dołożony został komputer z wersji 180PS, auto zap.... że aż miło, naprawdę sympatycznie masuje kręgosłup :)
No i 1.8T - wiadomo motor nie do zaje..., tani w eksloatacji, jedna suszarka, a jak będzie mało to i ponad 200+ PS można zrobić :)
Gaz chodzi w tym idealnie - założone jest BRC P&D.


już to wyżej proponowałem, nie bierze pod uwagę 1.8T a szkoda, bo można zrobić sobie ładne płaskie 300Nm na tej sprężarce K03s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 12:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 20:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Basket ACK z LPG będzie całkiem całkiem. Spalanie zależy od nogi jak we wszystkich trochę większych benzynach. Mi ostatnio przy -22 stopniach jadąc 200 km w trasie o 150 km po mieście spalił 38 litrów. Jazda jak to zimą bo przymarzniętej drodze 70-110 km/h. Porównując do TDI to się jeździ nieco przyjemniej niż 1z w okolicach 120 km i 280 Nm. Jeśli chodzi o sam silnik to na pewno w pakiecie startowym uszczelnienie dekli zaworowych (nawet nie ma co próbować bez użycia uszczelniacza), rozrząd, wymiana egzektora. LPG znosi dobrze.

Instalacja jaka jest u mnie:
-Stag 300+
-MJ pojedyncze zamontowane jak najbliżej kolektora
-Reduktor Alex Shark (miał być na próbę ale daj spokojnie sobie radę)
-faro 8mm

Spokojnie na takich gratach auto pojedzie bez problemów, ważne aby ktoś z głową Ci to założył.
W skrócie: ACK + LPG to dobry materiał na dupowóz.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 19:53:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 21:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
tak z czystej ciekawości, dlaczego nie bierzesz pod uwagę A6?

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 21:04:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 20:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
metyoo napisał(a):
tak z czystej ciekawości, dlaczego nie bierzesz pod uwagę A6?



jak to czemu? kupi w tym samym kolorze ale ESE, tak żeby się żona nie skapnęła
kryzys,m benzyna po 6zł a on 2.7BT kupuje hehe :peace:

Do autora, kup a6 z 2.7 - nie jest źle :036:

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 21:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 17:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
a nie lepiej zdjac klapki z oczu i kupic e46 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 21:54:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Basket już miał, i przesiadł się na lepsze.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 22:19:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
A6 nie chcę.
BMW nie chcę. Miałem i przesiadłem się do Audi. Tutaj jest mi najlepiej :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 23:12:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Basket a jakbyś wrócił narazie do serii w Twoim TDi to spalanie nie spadnie? Każdy liczy tylko 15l LPG ale na sekwencji PB też trochę ciągnie zwłaszcza jak zimno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 23:21:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 18:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
właśnie, ile pali takie tdi po koksie, że spalanie gazu 15l plus benzyna na rozruch ( zimą znika szybko z baku) okażą się oszczędniejsze?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 23:28:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mój zabytek pali między 6,2 w trasie a 8,5 w mieście. Rekord to 12/100 , ale to było wtedy gdy rok temu sparaliżowało Łódź a my musieliśmy ją objechać całą latając bokami stylem zero-jedynkowym ... :peace:
Nie wiem czy powrót do serii miałby sens z uwagi na moje słabe nerwy ;)

Tak na poważnie zaczynam się jeszcze zastanawiać nad ostatnim wypustem AFN q sedanem lub ATJ q sedanem - oba seryjne - choć jak wspomniałem nie wiem czy długo wytrzymam na serii ...

PS: czy Wy musicie mnie na siłę zmuszać do diesla ... ? :D
;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 09.lut.2012 23:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 20:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Ja się zaczynam zastanawiać po co chcesz zmieniać auto. 8.5 x 6 = 51PLN 15 x 3 = 45 +PB i wychodzi praktycznie to samo jeśli chodzi o ekonomię, a takie ack raz spali 15, a raz 17.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 10.lut.2012 00:29:10 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 16:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Przemo nam się nawrócil a wy go na siłę w stronę dymów piekielnych z powrotem ciągniecie :D

Nie łam się, szukaj ACK, fajne jest.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 10.lut.2012 09:03:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Basket , ACK między nogi, dziewuchy na pakę i jedziesz :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 10.lut.2012 09:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 14:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
kkarol napisał(a):
a nie lepiej zdjac klapki z oczu i kupic e46 ?



o boże tylko nie te taczki miałem i nie polecam nikomu (szczególnie 2.0D 136 toć to nawet a4 110 go objedzie)jesli juz Bmw to e39 lub e60 ceny juz przystępne najlepiej 4.4 benzin hehehe

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 10.lut.2012 10:22:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dobrze ze chce zmienic TDi na "fałke"... trzeba wszystkiego probowac.
Ja tez chce zmienic ale na B4.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 10.lut.2012 10:27:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 23:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
:pop: trzeba wam egzorcysty ;)
V-ki fajne, gdyby to jeszcze nie chciało się tak rozszczelniać.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 11.lut.2012 14:46:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po analizie tematu uważam że zostałem wystarczająco odstraszony od PB+LPG. :D
Będzie następne TDI, to tylko kwestia czasu.

Dziękuję wszystkim :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 11.lut.2012 15:08:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 11:01:15
Posty: 6220
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Po prostu zmiana Tdi na PB z LPG tylko dla kosztów użytkowania nie ma sensu bo wyjdą na równo, chyba, że w koło komina spali nie więcej niż 7L to będzie plus dla ON. Zmieniasz na nowszego Tdi dlatego, że ma to być sedan czy koniecznie polift? Czy obecny egzemplarz się znudzil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 11.lut.2012 15:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Avant nie jest mi już potrzebny. Wózka wozić nie trzeba a budowę ogarnia Caddy do spóły z Lublinem.
Stajnię trza ciut odświeżyć a musi to być autko małe i oszczędniejsze. Dlatego sedan niewiele palący.
Niuton musi być równy lub większy od tego co mam, ale widzę że benzyniak podobnie przyspieszający będzie palił od groma.
Klient na Audi zbiera kasę i ma zaraz je zabrać a życie nie znosi próżni. :)
Co do poliftu to będzie to zło konieczne - nie podoba mi się ten nowy koszmarny panel klimatronika, ale trudno. Nowszy będzie musiał być po 2 lifcie.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5] 2.8 V6 czy S4 2.7 bt
PostNapisane: 11.lut.2012 16:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 14:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Baskecior napisał(a):
Avant nie jest mi już potrzebny. Wózka wozić nie trzeba a budowę ogarnia Caddy do spóły z Lublinem.
Stajnię trza ciut odświeżyć a musi to być autko małe i oszczędniejsze. Dlatego sedan niewiele palący.
Niuton musi być równy lub większy od tego co mam, ale widzę że benzyniak podobnie przyspieszający będzie palił od groma.
Klient na Audi zbiera kasę i ma zaraz je zabrać a życie nie znosi próżni. :)
Co do poliftu to będzie to zło konieczne - nie podoba mi się ten nowy koszmarny panel klimatronika, ale trudno. Nowszy będzie musiał być po 2 lifcie.



Przemo wieeeedziałem hehe ...
nie mogło sie skonczyć inaczej to prawie była by profanacja w twoim wydaniu ale powiem tak - dobra decyzja teraz tylko ładne b6, ładny felunek a z czasem delikatny wirus i bedzie miodzio , ja osobiscie jak wiecie wieloma w zyciu samochodami jezdziłem ale b6 jezdzi sie wyjątkowo dobrze

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: