pogoda nie sprzyjająca dziś na sesję zdjęciową, ale jak się trafi ładna sobota lub niedziela to napewno się postaram strzelić kilka ładnych fotek,
jeśli chodzi o elastyczność na piątce, to przy 55km/h nie sprawdzałem, ale przy 80km/h raz wyprzedzałem ciężarówkę bez redukcji i ledwo zdążyłem, 1,9TD 75KM w toledo jest fajny do spokojnego kulania się, ale przy wyprzedzaniu potrzebuje redukcji do 4 biegu, a w Audi możecie mi wierzyć lub nie, przy wyjeździe za miasto 5 bieg jest jak automat, nie ma znaczenia czy wyprzedzasz jadąc 70km/h czy 120km/h ciągnie do przodu jak oszalały,
jeśli chodzi o soladach, może nie zwróciłem uwagi na to, że kolega jeździ allroadem i ma dach z bateriami słonecznymi służącymi do ogrzewania wnętrza zimą i chłodzenia latem, ale nie spotkałem w ogłoszeniach A4 B5 z takim "bajerem", oglądałem też 1,8 Pb quattro z lepszym wyposażeniem, miał szklany elektryczny szyberdach, tylne elektryczne szyby i antypoślizg, i chyba nic więcej w Audi A4 B5 nie montowano seryjnie
dziękuję tym co, życzą mi przyjemnego poróżowania "dostrojonym" silnikiem, bo "żaden tuning nie jest profesjonalny" tylko skąd rezerwy mocy wykrzesywane po 40-60kkm przez specjalistów?
dla wyjaśnienia, nie mam żadnego boxa, wymienianego chipa i nie zostawiam chmury dymu, nie kręcę silnika do 4tyć obr/min, zmieniam biegi przy 2,5-3 tyś obr/min, a jeśli firma TUNE-UP potrafiła poprawić osiągi mojego silnika zmieniając mapę wtrysku, bez turbo dziury i chmury dymu, to dla mnie są profesjonalistami w tuningu (dostrajaniu)
rózne są spojrzenia ludzi na jeden temat i ilu obsewatorów tyle opini
dziękuję za dobre słowa i opinie
do zobaczenia na drodze
