.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 20:58:02

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

1,9TDI czy benzyna+LPG
TDI 68%  68%  [ 56 ]
Pb+LPG 32%  32%  [ 26 ]
Liczba głosów : 82
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 19:32:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
j@cek napisał(a):
romek555 napisał(a):
dołożyłbym jeszcze szyberdach i antypoślizg,


:): :):
ps. Jak chcesz dołożyć szyberdach ;-)


w malarach, poldkach sie dokladalo to i do Audi da rade .... :):

p.s głos oddany ... :): [przewaga jest miazdzaca .... :peace: ]

Eeeee, jaka miażdząca, nie ma opcji głosowania na "perełki", tutaj dopiero dysproporcja byłaby miażdząca ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2008 23:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2003 23:57:20
Posty: 128
Lokalizacja: Wałbrzych
Auto: A4 B6 AVF Q Avant
Panowie chyba nie powinniscie sie smiac z dokladanego szyberdachu. To kosztuje troche kaski ale czasami moze przewyszac to co oferuje w danym modelu "fabryka"
http://www.webasto.pl/am/pl/am_automobile_3016.html

_________________
A4 B6 Avant AVF Q - jest;-)
było:
C4 AEL Avant '95
B4 1Z Avant '94 (był)
B4 ABT LPG '91 (był)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 08:56:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:49:53
Posty: 15
Lokalizacja: lubuskie
dołożyłbym do pełni szczęścia, ale nie jest to konieczne ;)
solardach jest fajny, ale zakładać nie będę :)
dzięki za opinie

_________________
Pozdrawiam

Romek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 (B5) Avant - benzyna+LPG czy TDI?
PostNapisane: 04.kwi.2008 09:06:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:49:53
Posty: 15
Lokalizacja: lubuskie
sebolec napisał(a):

Ubawiłem się czytając ten opis. Widać, że ostatnio za dużo ogłoszeń przewertowałeś. ;)



masz rację przewertowałem dużo, oj dużo, ale zdarzały się bez klimy i "full klameczka"
dla mnie pełna opcja to: abs, cz, wk, el. szyby i lustra, alu, klima (climatronic to już szczęście) - może nie mam wygórowanych wymagań, ale takiego właśnie wyposażenia oczekiwałem, szklany dach to już dodatek

_________________
Pozdrawiam

Romek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 13:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
j@cek napisał(a):
aaaaa to tak zwany "SolarDach" :peace:


heheheh...

Romku SolarDach nie jest szklany, pelni inna funkcje w naszych klimatach jest to dobra sprawa, myslisz o szyberdachu szklanym, badz dachu panoramicznym, szyber wystarczy, bo panoramiczny Ci zagotuje glowe w korku.

ja nie bede tu opisywal tego w/w Audi 137KM "top wersji" ale co do jednostek 1.9 TDI to nie prawda ze lepiej sie zbiera od standatdu 115KM Moze masz i wyzszy zakres momentu obrotowego, ale przy wyzszych obrotach, te chipy, box'y daja taka dziure turbo jak stad do Włoszczowej, jadac w trasie wyprzedzasz na 115KM bez kompleksu bo jedzie z samego dolu, a nie ze wciskasz gaz, a on nic, i nie musisz redukowac 1-2 biegi nizej zeby puscic slup dymu aby wyprzedzic lanosa CIAGNAC NA 3,7-4 TYS OBR.

W swoim nie przekraczam 3tys/obr ach w ogole rzadko do nich dochodze, diesel jest aby mial kulture pracy i jechal z elastyki, to nie sportowy silnik te 25 KM na rozciagnietej siatce przez cipera Ci da tylko kompleksy.

Nie patrz na to, ze ja mam MTM'a i tez zwiekszylem moc, tylko tą moc mam z samego dolu to jest wazne i ten program kosztuje 1.300€. Wiec jezdzac dieslem nie mow mi ze 1.9 TDI po pseudo wzmacniaczach lepiej sie zbiera niz standard z dolnego zakresu obr.
To tyle
pozdrawiam :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 22:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:49:53
Posty: 15
Lokalizacja: lubuskie
napisałem o opini kolegi, który tak stwierdził i ma doświadczenie w tym temacie, a jeśli chodzi o 137KM to nie ma to dla mnie wielkiego znaczenia, ale fakt jest taki, że na piątce ciągnie już poniżej 2 tyś obr/min jak wściekły, sądzę nawet, że zdecydowanie lepiej niż toledo 1,9 TD 75KM przy trzecim biegu
czytając Wasze opnie aż ciśnie się na klawisze pewne spostrzeżenie:
mniej jest postów pozytywnych niż negatywnych, a te drugie bywają często uszczypliwe - nie wiem dlaczego
kiedy zacząłem udzielać się na forum mitsubishi klub polska oraz mitsumaniaki.com otrzymywałem porady i opinie w super tonie, nikt nie pisał szyderczo o moim skromnie wyposażonym miśku, a tu szok - koledzy z klubu audi wolą się wyśmiewać, że szukaliśmy full opcji i kupiliśmy golasa, że tuningowany silnik jest be, a może poprostu ktoś mi zazdrości, że mam pożądnie zrobiony tuning, przynajmniej tak przeczytałem

bez względu na wszystko - cieszę się, że moja żona jeździ AUDI, może dla kogoś małym A4, ale dla nas jest to bardzo fajny samochód

życzę nam wszystkim atmosfery fanów marki MITSUBISHI, bo wśród nich są tacy, którzy jeżdżą Audi i są nadal mitsumaniakami

_________________
Pozdrawiam

Romek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 13:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Romek, dziwisz sie? nie rozrozniasz pojec dachu. A tuning nie jest w zaden sposob profesjonalny. Ciagnie jak wsciekly mowisz wiesz nie wiem, czym jezdzisz, ale dla Ciebie moze i tak...ale nawachlowac drazkiem musisz sie w tym momecie bardzo. Jestes zadowolony Twoje szczescie. :)
Co do wyposazenia, to jeden szuka samochodu golasa drugi wypasa.

Aha mialem toledo 1.9 TD, Jest to jednostka przewspaniala nie ma duzego momentu obrotowego, ale umieszczenie go i zapas mocy ktora oferuje, ze wierz mi pierwsze 3 biegi w nim sa potezne jakby mial conajmniej 3x wiekszy moment obrotowy juz od 1,2 obr/min. Co nie oznacza, ze po trasie bys go zostawil.
Zarob sobie test jadac np 55km/h na 5-tce sprobuj wyprzedzic bez redukcji i w tym momencie takie Toledo takze na 5-tce wyprzedza Ciebie. Oto mi chodzi, i ten chip czy box co tam masz... ta roznica 40KM gdzies przechodzi przez palce.
Sam myslalem kupic sobie tzn upolowac w europie golfa kombi 1.9 TD golasa, ewnt. z klima manualna w nie nagannym stanie.
Ale wierze w Twoje szczescie jako pierwszy zakup Audi TDI.

niech jezdzi, niech malo pali :peace:

aha mam prosbe wrzucil bys pare fotek w topick ''przedstaw sie'' :D

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2008 14:10:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
grejf napisał(a):

ja nie bede tu opisywal tego w/w Audi 137KM "top wersji" ale co do jednostek 1.9 TDI to nie prawda ze lepiej sie zbiera od standatdu 115KM Moze masz i wyzszy zakres momentu obrotowego, ale przy wyzszych obrotach, te chipy, box'y daja taka dziure turbo jak stad do Włoszczowej, jadac w trasie wyprzedzasz na 115KM bez kompleksu bo jedzie z samego dolu, a nie ze wciskasz gaz, a on nic, i nie musisz redukowac 1-2 biegi nizej zeby puscic slup dymu aby wyprzedzic lanosa CIAGNAC NA 3,7-4 TYS OBR.

W swoim nie przekraczam 3tys/obr ach w ogole rzadko do nich dochodze, diesel jest aby mial kulture pracy i jechal z elastyki, to nie sportowy silnik te 25 KM na rozciagnietej siatce przez cipera Ci da tylko kompleksy.


Nie pleć Waść bzdur. :/
Turbodziura w silniku z VTG + chip ?
AFN po dobrym koksie wyprzedza od 1500 rpm na 5 biegu bez konieczności redukcji. Tak jest u mnie , mimo 1,5 T masy i quattro ...
ABK miałem przyjemność pojeździć i nie umywa się jeśli chodzi o elastyczność ...
Dopiero V6 PB, ale to zupełnie inna bajka.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 10:14:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:49:53
Posty: 15
Lokalizacja: lubuskie
pogoda nie sprzyjająca dziś na sesję zdjęciową, ale jak się trafi ładna sobota lub niedziela to napewno się postaram strzelić kilka ładnych fotek,
jeśli chodzi o elastyczność na piątce, to przy 55km/h nie sprawdzałem, ale przy 80km/h raz wyprzedzałem ciężarówkę bez redukcji i ledwo zdążyłem, 1,9TD 75KM w toledo jest fajny do spokojnego kulania się, ale przy wyprzedzaniu potrzebuje redukcji do 4 biegu, a w Audi możecie mi wierzyć lub nie, przy wyjeździe za miasto 5 bieg jest jak automat, nie ma znaczenia czy wyprzedzasz jadąc 70km/h czy 120km/h ciągnie do przodu jak oszalały,
jeśli chodzi o soladach, może nie zwróciłem uwagi na to, że kolega jeździ allroadem i ma dach z bateriami słonecznymi służącymi do ogrzewania wnętrza zimą i chłodzenia latem, ale nie spotkałem w ogłoszeniach A4 B5 z takim "bajerem", oglądałem też 1,8 Pb quattro z lepszym wyposażeniem, miał szklany elektryczny szyberdach, tylne elektryczne szyby i antypoślizg, i chyba nic więcej w Audi A4 B5 nie montowano seryjnie
dziękuję tym co, życzą mi przyjemnego poróżowania "dostrojonym" silnikiem, bo "żaden tuning nie jest profesjonalny" tylko skąd rezerwy mocy wykrzesywane po 40-60kkm przez specjalistów?
dla wyjaśnienia, nie mam żadnego boxa, wymienianego chipa i nie zostawiam chmury dymu, nie kręcę silnika do 4tyć obr/min, zmieniam biegi przy 2,5-3 tyś obr/min, a jeśli firma TUNE-UP potrafiła poprawić osiągi mojego silnika zmieniając mapę wtrysku, bez turbo dziury i chmury dymu, to dla mnie są profesjonalistami w tuningu (dostrajaniu)

rózne są spojrzenia ludzi na jeden temat i ilu obsewatorów tyle opini
dziękuję za dobre słowa i opinie
do zobaczenia na drodze ;)

_________________
Pozdrawiam

Romek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 13:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Cytuj:
Nie pleć Waść bzdur. n
Turbodziura w silniku z VTG + chip ?
AFN po dobrym koksie wyprzedza od 1500 rpm na 5 biegu bez konieczności redukcji. Tak jest u mnie , mimo 1,5 T masy i quattro ...


:):

koksie? :?: wyprzedza tak, ale jak LOL ^^

kolega Romek napisal szczerze, nie pisze, ze jest to dno bo najezdzilem sie tymi silnikami sa przystepne, jak bys czytal uwaznie porownanie do old 1.9 TD a obecnych 1.9 TDI wiedzial bys w czy tkwi haczyk- reakcja silnika na wcisniecie gazu.

Romek napisal
Cytuj:
jeśli chodzi o elastyczność na piątce, to przy 55km/h nie sprawdzałem, ale przy 80km/h raz wyprzedzałem ciężarówkę bez redukcji i ledwo zdążyłem,


o to mi tylko chodzi, od 80-120km/h nie neguje jezdza daja sobie wysmienicie rade. Co do dymienia to kwestja operacji gazem, jak i przedzialem mocy silnika jak jade czasem za wujkiem, ktory ma AFN 135KM 2000r. serie to on tego nie widzi ale ja tak, czy przy wyprzedaniu z elastyki badz ruszaniu bucha ostro nie przepala troche leja mu te wtryski podkreslam przy sredniej jezdzie nie jak emeryt.

Do czego darze jesli by zwiekszali moc w TDI Wraz z pojemnoscia np zrobili by silnik 2.2 TDI O MOCY 140 KM juz bez pompowtryskow a na glownej listwie, samoistnie silnik nabral by charakterystyki dawnych diesli. Smialo by mogli robic R5 2.5 o mocy 145KM byly by to piekne jednostki. Jezdzilem accoreonem Honda 2.2 D to dalo sie odczuc ze 1.9 odbiega w elastyce, a nawet 2.0 TDI, a te 170konne to juz w ogole na 6 skrzyni. :(.

przyjdzie czas ze takie cudenka beda robione, aby tak bylo. Ale narazie no nic, za szybko by chyba bylo. Koncerny musza natłuc ile sie da.

zmiana mapy wtrysku, to co to nie chip? tylko chyba nie gotowy, a programowany na miejscu na hamowni.

Pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 14:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 16:49:53
Posty: 15
Lokalizacja: lubuskie
chip to chip, wymieniony z fabrycznego na inny - oczywiście tam gdzie się da, box to box - przejściówka dla bajeru, a zestrojony silnik na hamowni za pomocą zmiany mapy wtrysku to profesjonalna robota
kolega grejf pisał wcześniej o wyższości starego TD nad TDI, a teraz podziela moje zdanie, ciekawe, a jeśli chodzi elastyczność na piątce przy 55km/h to wysiadam, nie będę męczył auta na piątce przy 1100obr/min
ale to wszystko nie ważne, wczoraj byliśmy z żoną na zakupach i kulnęliśmy parę kilometrów, miałem okazję przejechać się za kółkiem ;) nawet nie wiem kiedy 180 na budziku sie pokazało, rewelacja :)
przyjemność z jazdy TDI :) ;)

_________________
Pozdrawiam

Romek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 15:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
wyzszosc Romku tylko nad tym ze TD szly juz od 1100obr/min na 5tce taka maja charakterystyke, ale tak zdecydowanie podzielam Twoje zdanie. :peace:
pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 18:38:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
grejf napisał(a):
Cytuj:
Nie pleć Waść bzdur. n
Turbodziura w silniku z VTG + chip ?
AFN po dobrym koksie wyprzedza od 1500 rpm na 5 biegu bez konieczności redukcji. Tak jest u mnie , mimo 1,5 T masy i quattro ...


:):

koksie? :?: wyprzedza tak, ale jak LOL ^^

kolega Romek napisal szczerze, nie pisze, ze jest to dno bo najezdzilem sie tymi silnikami sa przystepne, jak bys czytal uwaznie porownanie do old 1.9 TD a obecnych 1.9 TDI wiedzial bys w czy tkwi haczyk- reakcja silnika na wcisniecie gazu.

Romek napisal
Cytuj:
jeśli chodzi o elastyczność na piątce, to przy 55km/h nie sprawdzałem, ale przy 80km/h raz wyprzedzałem ciężarówkę bez redukcji i ledwo zdążyłem,


o to mi tylko chodzi, od 80-120km/h nie neguje jezdza daja sobie wysmienicie rade. Co do dymienia to kwestja operacji gazem, jak i przedzialem mocy silnika jak jade czasem za wujkiem, ktory ma AFN 135KM 2000r. serie to on tego nie widzi ale ja tak, czy przy wyprzedaniu z elastyki badz ruszaniu bucha ostro nie przepala troche leja mu te wtryski podkreslam przy sredniej jezdzie nie jak emeryt.

Do czego darze jesli by zwiekszali moc w TDI Wraz z pojemnoscia np zrobili by silnik 2.2 TDI O MOCY 140 KM juz bez pompowtryskow a na glownej listwie, samoistnie silnik nabral by charakterystyki dawnych diesli. Smialo by mogli robic R5 2.5 o mocy 145KM byly by to piekne jednostki. Jezdzilem accoreonem Honda 2.2 D to dalo sie odczuc ze 1.9 odbiega w elastyce, a nawet 2.0 TDI, a te 170konne to juz w ogole na 6 skrzyni. :(.

przyjdzie czas ze takie cudenka beda robione, aby tak bylo. Ale narazie no nic, za szybko by chyba bylo. Koncerny musza natłuc ile sie da.

zmiana mapy wtrysku, to co to nie chip? tylko chyba nie gotowy, a programowany na miejscu na hamowni.

Pozdrawiam.

R5 miało tą wadę, iż nie posiadało VTG, które jest kamieniem milowym.
AAZ w porównaniu do 1Z i pochodnych parchów jest ... nieporównywalny.
Nie wiem jakie TDI brałeś do poównań, ale AAZ generalnie jest toczydłem przy każdym TDI (oprócz AFF`a 75-konnego).
Poza tym - masz pod butem 560 Nm, więc każde słabsze auto naturalnie jest dla Ciebie kiblem, ale bądź obiektywny.

"Cip" tuning w naszym kraju jest tak popularny jak Doda - każdy o nim wie i każdy umie go podrobić .
Prawdą jest , kto i jak potrafi się za niego zabrać - indywidualne podejście do każdego ECU dawno się skończyło - chyba że piszącym program jest twój serdeczny kolega, a Ty stoisz mu za plecami i mówisz jak ma zmodyfikować mapki ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2008 16:20:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
No wiec ja mialem toledziaka ver. silnikowa 75 KM mistrzostwo sw. Patrze obiektywnie nie neguje tego, ze nie jezdza, tylko ile mozna z 1.8 z hakiem zrobic koni jest pewna bariera, zeby byl przydatny do jazdy jak i do bezkompleksowej jazdy z elastyki. Czasem lepiej sie jezdzi 115KM niz 150 KM z 1.9 sam o tym doskonale wiesz. :P
;) Pisze tu jak i na w/w postach o nisko umieszczonym zakresie obrot. :diabel:
tylko tyle. I nie patrze tutaj z punktu, ze mam 560 niutonow z 6 cylindrow.:)

Tak czy owak, TDI wygrywa te walke.


a co do dody to jest dzis w kropce nad i na tvn24 :|:\
chyba dlatego, ze nie chca jej sprzedac apartamentu w WAwa za 5 mil pln bo wszyscy lokatorzy zlozyli wniosek, ze nie chca jej heheh ;)

pozdrawiam :D

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: co kupić?
PostNapisane: 26.wrz.2008 01:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2008 01:25:53
Posty: 2
Witam użytkowaników tej marki. Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Mianowicie właśnie jestem na kupnie auta. Mam następujące możliwości:
1. Ford Mondeo kombi 2,0 TDi 115 KM w pełnej wersji z 2003r z pewnego źródła za 26000 zł, Auto od znajomego który jest mechanikiem
2. Sprowadzić A4 lub passata B5 kombi który wyjdzie max 30 tyś z opłatami.

Auto bedzie kupować kuzyn który jest mechanikiem ale sam nie wiem co zrobić. W sumie różnica duża w cenie ale ford na pewno bardziej awaryjny od ww marek,
Proszę o poradę co zrobić ale jak sprowadzić to które auto? Czy do audi warto zakładać LPG?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: co kupić?
PostNapisane: 26.wrz.2008 09:22:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 19:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
krzychugor napisał(a):
Witam użytkowaników tej marki. Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Mianowicie właśnie jestem na kupnie auta. Mam następujące możliwości:
1. Ford Mondeo kombi 2,0 TDi 115 KM w pełnej wersji z 2003r z pewnego źródła za 26000 zł, Auto od znajomego który jest mechanikiem
2. Sprowadzić A4 lub passata B5 kombi który wyjdzie max 30 tyś z opłatami.

Auto bedzie kupować kuzyn który jest mechanikiem ale sam nie wiem co zrobić. W sumie różnica duża w cenie ale ford na pewno bardziej awaryjny od ww marek,
Proszę o poradę co zrobić ale jak sprowadzić to które auto? Czy do audi warto zakładać LPG?

Pozdrawiam


kupic odemnie mondeo 04r. 2.0 tdci za 29 tys z pewnego źródła :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 09:34:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mondeo 2.0 Tdi - nie poleciłbym nawet wrogowi.... ten samochód mozna okrelsic jednym slowem.... PORAZKA

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 09:56:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 12:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Jeździłem przez kilka miesięcy Mondeo TDCI 130 km '05 i złego słowa nie dam powiedzieć. Silnik rewelacja, skrzynia 6 też bez zarzutów, auto szybkie, fajnie wyposażone, spalanie 7-7,5 l na trasach raczej dynamicznych. O usterkowości nie pisze, bo sie przez ten czas nic nie zepsuło a jak zacząłem nim jeździć miał już 130 tys km.
Jeśli szukasz dużego auta to można sie zastanowić, ale jak sie nasłuchałem o Fordach, a w szczególności o problemach z TDCI, to dysponując kasa jakiej piszesz rozglądnąłbym sie za Passatem B5FL 1,9TDI ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 09:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2.0 TDCI poleciłbym tylko najgorszemu wrogowi ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 11:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 19:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
zalezy od egzemplarza, w 2004r. poprawili te wtryski w mondeo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: