.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Kupno audi 80 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=100531 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Bienko [ 26.lut.2010 18:24:16 ] |
Tytuł: | Kupno audi 80 |
Witam! chcialbym kupić audi 80 B4 z instalacja gazową, nie wiem na jaki silnik sie zdecydować ABT czy ABK, podpowiedzcie mi ktory silnik bylby dla mnie odpowiedniejszy jak one zachowóją sie na gazie. dzieki! |
Autor: | SLOVIAN [ 26.lut.2010 18:57:07 ] |
Tytuł: | |
Wez sobie ABK, ta sama pojemnosc a troche mocniejszy, o ile stan techn. dwoch wybranych aut jest podobny. Na gazie sprawuje sie bez zastrzezen i jeden i drugi, wiem bo mialem ABT a kumpel mial w tym czasie ABK. W obu trzeba uwazac na pompe paliwa, jest bardzo delikatna. |
Autor: | Bienko [ 27.lut.2010 12:31:17 ] |
Tytuł: | |
dzięki za pomoc ![]() |
Autor: | radekmc [ 27.lut.2010 13:45:24 ] |
Tytuł: | |
jak w trasy dużo nie latasz bierz ABT bardzo łatwo się gazuje i zero problemów z gazem jeździłem i ABK na gazie wielkiej różnicy nie odczułem ABK możesz sekwencją gazować dla mnie to na + |
Autor: | ZiPi [ 27.lut.2010 14:29:48 ] |
Tytuł: | |
ABT 90 KM - jednopunktowy wtrysk Mono motronic ABK 115 KM - wielopunktowy wtrysk Digifant Do normalnej jazdy wystarczy jeden czy drugi, tyle ze w silniku ABK przeplywomierz powietrza pod wpływem strzałów szybko ulegnie uszkodzeniu, więc trzeba pilnować świec i innych elementów instalacji WN. W silniku ABT raczej nic nie będzie strzelać a jeśli nawet, to nic się nie uszkodzi. |
Autor: | sylwiasty [ 27.lut.2010 21:09:01 ] |
Tytuł: | |
Jako były użytkownik ABT polecę ten właśnie silniczek, ze względu na dużo prostszy układ zasilania w paliwo. Bardzo dobrze znosi instalację gazową II gen. Polecam zakup auta z roczników '93 wzwyż (zmieniony sterownik silnika a tym samym lepsza i bogatsza możliwość diagnostyki za pomocą vag'a). Jak na 90 kucy to całkiem sobie dobrze radzi - na pewno lepiej niż 1.6/102 PS. Silnik bardzo prosty w obsłudze i eksploatacji. Ja miałem wersję ze skrzynią o dłuższych przełożeniach i dzięki temu auto było dosyć ekonomiczne, w trasie spalanie LPG oscylowało w przedziale 9-10 l/100 km przy dynamicznej (jak na ten silnik jeździe), w mieście nawet zimą nie przekraczało 13,5 l/100. |
Autor: | djmatys [ 03.mar.2010 00:17:36 ] |
Tytuł: | |
ja bym brał ABK, bo wg mnie lepiej założyć gaz na wielopunkcie, niż na jednopunktowym. |
Autor: | Bilo [ 03.mar.2010 22:32:07 ] |
Tytuł: | |
ABT i to bezdyskusyjnie. To sa stare auta czesto wymeczone i nie ma sensu pchac sie w bardziej skomplikowany system zasilania a juz na pewno inwestowac w sekwencje. Mam 1.8 PM i to prawie jest to samo co ABT w sensie koncepcji i eksplatacji. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |