.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2024 23:58:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 11.gru.2018 18:07:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Na zamiatanie się nie nastawiaj, raczej na zrobienie tego z rozsądkiem. Spanky doradzi, nie musisz się o nic martwić.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 20.mar.2019 12:00:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2018 19:55:13
Posty: 28
Lokalizacja: Koszalin
Auto: A6 c4 2.5tdi Avant Quattro
Witajcie ! Panowie i Panie potrzebuje odme olejowa do 2.5 tdi AEL . szukam na internecie i nie moge dostac. pomozecie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 20.mar.2019 17:44:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
https://www.ecstuning.com/b-genuine-vol ... 54103227a/
Względnie dzwoń do ASO...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 21.mar.2019 08:16:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2018 19:55:13
Posty: 28
Lokalizacja: Koszalin
Auto: A6 c4 2.5tdi Avant Quattro
Dziekuje jednak aso bo mam zupelnie inna :/ mam nadzieje ze beda mieli zrobilem caly rozrzad z kolami i td . Wszystkie uszczelki i zimeringi , oprocz uszczelki pod glowica . I wlasnie odma jest strasznie zapocona i boje sie ja odkrecic bo jak mi cos peknie to nie widze niestedy dostepnych na internecie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 02.kwi.2019 15:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2018 19:55:13
Posty: 28
Lokalizacja: Koszalin
Auto: A6 c4 2.5tdi Avant Quattro
Witajcie . Audiana jest po wymianie rozrzadu wszystkich rolek napinaczy paskow i kola powego , wleciala nowa chlodnica wody nowe poduszki silnika . Jeszcze olej w skrzyni i w moscie , bo nie zdazylem przed wyjazdem do pracy . Smiga pieknie lecz mam problem ktos tam niby chipa zrobil na 160 KM . I jak mam tak od 2tys. Obrotow to jak jej wcisne do konca to ma dziwne wibracje . Jak daje sie spokojnie gazu to ich nie czuc . Tak sa wyczuwalne do 2400 tys obr . Potem nie ma tego ..... . Moze jakies sugestje. Aaaa i czy macie jakiegos starszego fachmana co by mi ladnie ocynowal na okolo szyby . W koszalinie nikt nic nie wie ... pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 02.kwi.2019 20:04:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:29:05
Posty: 44
Lokalizacja: Kraków
Auto: AUDI A6 C4 AEL QUATTRO
AEL + chip = problem z dwumasą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 02.kwi.2019 21:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Niegrzeczny ktoś temu AELu chipa zrobił. Odpowiednio dobrany nie będzie wibracji powodował, a jeno przyjemności dla duszy zapoda.
Zmień to na coś z rozsądkiem i nie męcz AELa...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 07:00:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Kingspah napisał(a):
Witajcie . Audiana jest po wymianie rozrzadu wszystkich rolek napinaczy paskow i kola powego , wleciala nowa chlodnica wody nowe poduszki silnika . Jeszcze olej w skrzyni i w moscie , bo nie zdazylem przed wyjazdem do pracy . Smiga pieknie lecz mam problem ktos tam niby chipa zrobil na 160 KM . I jak mam tak od 2tys. Obrotow to jak jej wcisne do konca to ma dziwne wibracje . Jak daje sie spokojnie gazu to ich nie czuc . Tak sa wyczuwalne do 2400 tys obr . Potem nie ma tego ..... . Moze jakies sugestje. Aaaa i czy macie jakiegos starszego fachmana co by mi ladnie ocynowal na okolo szyby . W koszalinie nikt nic nie wie ... pozdrawiam



przesadzone z momentem w dolnych partiach obrotów i dwumas lata ....
poprawic program ewentualnie zmienic na jednomas ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 20:04:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2018 19:55:13
Posty: 28
Lokalizacja: Koszalin
Auto: A6 c4 2.5tdi Avant Quattro
Niby byl robiony w gdańsku , dobra postaram sie cos z tym zrobic , dzieki za podpowiedz

Ehhhh kolejne wydatki ..... dwumas sie konczy?
Czy ktos spartolil robote i w aelku sie mocy nie podnosi?

Dotarlem do Afro89 znaczy do informacji ze afro ma w swoim 2.5 tdi ael 272 KM .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 21:30:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
Kingspah napisał(a):
Niby byl robiony w gdańsku , dobra postaram sie cos z tym zrobic , dzieki za podpowiedz

Ehhhh kolejne wydatki ..... dwumas sie konczy?
Czy ktos spartolil robote i w aelku sie mocy nie podnosi?

Dotarlem do Afro89 znaczy do informacji ze afro ma w swoim 2.5 tdi ael 272 KM .


Zazwyczaj dwumasa ma lata świetności za sobą i po dołożeniu Nm zaczyna się odzywać. Jednomas z AAT lub dwumasa z D5252T od Volvo, ale niech ktoś potwierdzi, ew. od T4.

Obecnie AELa mało kto chce modyfikować, ale Spanky ogarnia temat modyfikacji tych jednostek. Z Koszalina masz kawałek drogi do Otwocka, ale EDC wraz Turbo Spawem przywróciliby Ci auto do ładu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 22:34:48 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Jednomas i szluz.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 22:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
Morgi napisał(a):
Jednomas i szluz.

Na niskich obrotach będą wibracje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 22:58:41 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
No i? To chyba jasne.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 03.kwi.2019 23:01:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
Morgi napisał(a):
No i? To chyba jasne.

To tak celem wyjaśnienia dla Kingspah.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 04.kwi.2019 09:02:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ale mowa chyba O mrowieniu przy pełnym bucie. To będzie "wina" programu, ale nic nie powinno się stać.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 04.kwi.2019 10:32:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1654
Auto: BEX+ Quattro
emge napisał(a):
Ale mowa chyba O mrowieniu przy pełnym bucie. To będzie "wina" programu, ale nic nie powinno się stać.

Pisałem o przesiadce na jednomas. :P

Teoretycznie pod jednomas trzeba by napisać nowy program, ponieważ rezonans zależy od m.in. mas w układzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 04.kwi.2019 12:55:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Zmienić program i powinno być dobrze. Spanky mi zrobił kiedyś w AELu i zapewne do dzisiaj śmiga jak trzeba.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 06.kwi.2019 09:00:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Na dobrym programie nie ma wibracji. Użytkowałem 6 lat i było ok.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 06.kwi.2019 21:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2631
Lokalizacja: EPWA
Kliku napisał(a):
Na dobrym programie nie ma wibracji. Użytkowałem 6 lat i było ok.

Na potwierdzenie moich słów. ...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest A6C6 3.0 CDYC gnojówka, manual + quattro.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi c4 A6 2,5Tdi quattro
PostNapisane: 07.kwi.2019 20:28:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Mój AEL był na koksie - zrobionym z głową. Żadnych wibracji nie odczuwałem... nawet przy pełnym bucie.
Mało tego... wg mnie sprzęgło i dwumas w tym aucie były fabryczne, a auto oscylowało wokół 400 tys.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: