.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Jak rozpoznać 2.8 V6 193 KM ?
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=109552
Strona 1 z 1

Autor:  pit 30 [ 31.mar.2011 21:07:36 ]
Tytuł:  Jak rozpoznać 2.8 V6 193 KM ?

witam wszystkich fanów 4 pierścieni.to mój pierwszy wpis na forum.interesuje mnie jak rozpoznac(gdzie szukać kodu) silnik 2.8 193km w audi a6 c4.obecnie posiadam 2.6 i sprawuje sie wyśmienicie ale jednak troche za mało wrażeń.wszystkim klubowiczom z góry dzięki. :)

Autor:  Pawlo [ 31.mar.2011 21:14:04 ]
Tytuł: 

Kod silnika ACK :peace: Lub 30V na deklach ;) Kod znajdziesz na wlepce (o ile bedzie) w bagażniku tam gdzie koło zapasowe lub w książce serwisowej na drugiej stronie (o ile nowy nabytek bedzie ją jeszcze posiadał)

Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ;)

Autor:  hubos21 [ 31.mar.2011 21:30:36 ]
Tytuł: 

Pawlo napisał(a):
Kod silnika ACK :peace: Lub 30V na deklach ;) Kod znajdziesz na wlepce (o ile bedzie) w bagażniku tam gdzie koło zapasowe lub w książce serwisowej na drugiej stronie (o ile nowy nabytek bedzie ją jeszcze posiadał)

Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ;)


Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s :peace: w C4 będzie troche gorzej

Autor:  Pawlo [ 31.mar.2011 21:52:34 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Kod silnika ACK :peace: Lub 30V na deklach ;) Kod znajdziesz na wlepce (o ile bedzie) w bagażniku tam gdzie koło zapasowe lub w książce serwisowej na drugiej stronie (o ile nowy nabytek bedzie ją jeszcze posiadał)

Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ;)


Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s :peace: w C4 będzie troche gorzej


Wszystko się zgadza, ja u siebie odczułem różnice po dodaniu 14 ps :) ale czy to były jekieś ekscytujące wrażenia to wątpie :) a własnie chyba tego oczekuje założyciel tematu

Inna sprawa jak by autor tematu przesiadał sie z p126 lub Ticko lub CC 700 :peace:

Autor:  mario911 [ 31.mar.2011 23:52:08 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Kod silnika ACK :peace: Lub 30V na deklach ;) Kod znajdziesz na wlepce (o ile bedzie) w bagażniku tam gdzie koło zapasowe lub w książce serwisowej na drugiej stronie (o ile nowy nabytek bedzie ją jeszcze posiadał)

Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ;)


Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s :peace: w C4 będzie troche gorzej

na deklach nie ma 30V tylko jest 5V to po pierwsze primo ultimo;) a po drugie do setki ACK w C4 ma już 8,2 s i jest słabiej odczuwalne niż w B5:)

Autor:  rk07554 [ 01.kwi.2011 11:36:58 ]
Tytuł: 

ścigałem się parę razy C4 ABC ośka z paskiem ACK 4 motion. W obydwu przypadkach manuale. Odjeżdżał zdecydowanie powyżej 130 - 140 km/h. Do tej prędkości różnice były prawie niezauważalne.

zamiana dobrego, pewnego egzemplarza z abc na niepewny ACK z rynku wydaje mi się średnim interesem. No chyba, że byłaby równoznaczna za zmianą modelu z c4 na c5. to wtedy tak.

Autor:  pit 30 [ 01.kwi.2011 19:26:40 ]
Tytuł: 

dzieki wszystkim za odzew (nawet za wstrzyk z bangee he)ale sęk w tym że moja obecna suczka,którą mam 3 lata jest dość ubogo wyposażona.zero podgrzewanych i foteli,lusterek,tempomatu,skóry,quattro,a z tyłu korby.no i czasem brak te pare kucyków żeby porobić jakiegoś cwaniaka w diselku he he.mam na oku amerykańską wersje która ma to wszystko tylko właściciel nie jest mi w stanie powiedziec ilu konny jest to silnk.stąd też moje pytanie o miejsce gdzie można odczytac kod silnika.tak na marginesie czy ktoś z klubowiczów wie w jakim stopniu amerykańska wersja różni się od europejskiej?

Autor:  Bobo [ 01.kwi.2011 19:49:29 ]
Tytuł: 

Najprościej: 193 korek wlewu oleju po stronie kierowcy, 170 korek po stronie pasażera

Autor:  rodzynek [ 01.kwi.2011 20:18:56 ]
Tytuł: 

pit 30 napisał(a):
tak na marginesie czy ktoś z klubowiczów wie w jakim stopniu amerykańska wersja różni się od europejskiej?


Amerykańska wersja ma silnik AFC - 174 KM. Innego 2,8 tam nie było ;)

Od 97 dopiero 193 KM - AHA (potem ATQ).

Autor:  pit 30 [ 01.kwi.2011 21:11:38 ]
Tytuł: 

wielkie dzieki za pomoc :)

Autor:  8S3 [ 02.kwi.2011 08:14:17 ]
Tytuł: 

Dodam jeszcze od siebie że różnica pomiędzy 2.6 a 2.8 jest kolosalna. Miałem wcześniej 2.6, teraz brat ma 2.8q w B5 i to dwa inne auta... 2.8 jest bardzo czułe na gaz (w porównaniu z nim reakcja w 2.6 jak w dieslu). Poza tym lepsza elastyczność i fajniejszy dźwięk silnika. Polecam 2.8

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/