.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Jak rozpoznać 2.8 V6 193 KM ? https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=109552 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pit 30 [ 31.mar.2011 21:07:36 ] |
Tytuł: | Jak rozpoznać 2.8 V6 193 KM ? |
witam wszystkich fanów 4 pierścieni.to mój pierwszy wpis na forum.interesuje mnie jak rozpoznac(gdzie szukać kodu) silnik 2.8 193km w audi a6 c4.obecnie posiadam 2.6 i sprawuje sie wyśmienicie ale jednak troche za mało wrażeń.wszystkim klubowiczom z góry dzięki. ![]() |
Autor: | Pawlo [ 31.mar.2011 21:14:04 ] |
Tytuł: | |
Kod silnika ACK ![]() ![]() Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ![]() |
Autor: | hubos21 [ 31.mar.2011 21:30:36 ] |
Tytuł: | |
Pawlo napisał(a): Kod silnika ACK
![]() ![]() Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ![]() Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s ![]() |
Autor: | Pawlo [ 31.mar.2011 21:52:34 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): Pawlo napisał(a): Kod silnika ACK ![]() ![]() Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ![]() Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s ![]() Wszystko się zgadza, ja u siebie odczułem różnice po dodaniu 14 ps ![]() ![]() Inna sprawa jak by autor tematu przesiadał sie z p126 lub Ticko lub CC 700 ![]() |
Autor: | mario911 [ 31.mar.2011 23:52:08 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): Pawlo napisał(a): Kod silnika ACK ![]() ![]() Jak szukasz wrażeń to skocz na bungeee lub skok ze spadochronem bo 193 ps w C4 po przesiadce ze 150 konnego V6 nie zapewni żadnych wrażeń oprócz podjary zaraz po kupnie ![]() Pawlo niby 40KM ale rożnica jest odczuwalna, silnik bardziej elastyczny, 2.6 ma max momentu 225Nm a ACK 280Nm, w budzie B5 ma 0-100 7,2s a S3 ma 6,8s ![]() na deklach nie ma 30V tylko jest 5V to po pierwsze primo ultimo;) a po drugie do setki ACK w C4 ma już 8,2 s i jest słabiej odczuwalne niż w B5:) |
Autor: | rk07554 [ 01.kwi.2011 11:36:58 ] |
Tytuł: | |
ścigałem się parę razy C4 ABC ośka z paskiem ACK 4 motion. W obydwu przypadkach manuale. Odjeżdżał zdecydowanie powyżej 130 - 140 km/h. Do tej prędkości różnice były prawie niezauważalne. zamiana dobrego, pewnego egzemplarza z abc na niepewny ACK z rynku wydaje mi się średnim interesem. No chyba, że byłaby równoznaczna za zmianą modelu z c4 na c5. to wtedy tak. |
Autor: | pit 30 [ 01.kwi.2011 19:26:40 ] |
Tytuł: | |
dzieki wszystkim za odzew (nawet za wstrzyk z bangee he)ale sęk w tym że moja obecna suczka,którą mam 3 lata jest dość ubogo wyposażona.zero podgrzewanych i foteli,lusterek,tempomatu,skóry,quattro,a z tyłu korby.no i czasem brak te pare kucyków żeby porobić jakiegoś cwaniaka w diselku he he.mam na oku amerykańską wersje która ma to wszystko tylko właściciel nie jest mi w stanie powiedziec ilu konny jest to silnk.stąd też moje pytanie o miejsce gdzie można odczytac kod silnika.tak na marginesie czy ktoś z klubowiczów wie w jakim stopniu amerykańska wersja różni się od europejskiej? |
Autor: | Bobo [ 01.kwi.2011 19:49:29 ] |
Tytuł: | |
Najprościej: 193 korek wlewu oleju po stronie kierowcy, 170 korek po stronie pasażera |
Autor: | rodzynek [ 01.kwi.2011 20:18:56 ] |
Tytuł: | |
pit 30 napisał(a): tak na marginesie czy ktoś z klubowiczów wie w jakim stopniu amerykańska wersja różni się od europejskiej?
Amerykańska wersja ma silnik AFC - 174 KM. Innego 2,8 tam nie było ![]() Od 97 dopiero 193 KM - AHA (potem ATQ). |
Autor: | pit 30 [ 01.kwi.2011 21:11:38 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzieki za pomoc ![]() |
Autor: | 8S3 [ 02.kwi.2011 08:14:17 ] |
Tytuł: | |
Dodam jeszcze od siebie że różnica pomiędzy 2.6 a 2.8 jest kolosalna. Miałem wcześniej 2.6, teraz brat ma 2.8q w B5 i to dwa inne auta... 2.8 jest bardzo czułe na gaz (w porównaniu z nim reakcja w 2.6 jak w dieslu). Poza tym lepsza elastyczność i fajniejszy dźwięk silnika. Polecam 2.8 |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |