.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi A3 tdi 110KM 2000r. https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=110674 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Covval [ 23.maja.2011 18:21:46 ] |
Tytuł: | Audi A3 tdi 110KM 2000r. |
Witam Szukam audi a3 i ostatnio oglądałem jeden taki egzemplarz. Wersja przed liftingiem, wyprodukowany w 2000r. Bogata wersja ambition, klimatronik itd. fajne skórzane sportowe fotele, przebieg 270k(niestety w aso brak informacji o historii), sprowadzony w 2009r. Stan techniczny bardzo dobry, nowa turbosprężarka, wymieniony rozrząd, pompa wody,paliwa i kilka innych rzeczy. Jedynym mankamentem samochodu są bąble, purchle na dachu przy tylnych drzwiach, na prawych przednich drzwiach i na początku na masce. Czytałem, że to wada fabryczna lakieru. Samochód jest koloru czarny metalik, czy zaprawki będą bardzo widoczne na takim kolorze? Cena za to auto to około 15k. Warto? |
Autor: | przemik [ 24.maja.2011 09:14:00 ] |
Tytuł: | |
A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską. Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. |
Autor: | adiaudi [ 24.maja.2011 09:22:59 ] |
Tytuł: | |
Jak na taki przebieg to chyba pompa paliwa była made in China... |
Autor: | Covval [ 24.maja.2011 09:38:32 ] |
Tytuł: | |
Zapomniałem dodać, tu jest link do aukcji http://moto.allegro.pl/audi-a3-8l1-1-9-tdi-110-km-bogata-wersja-ambition-i1631383977.html Pompa paliwa ile powinna wytrzymać? Bąble lakieru są dokładnie w tym miejscu, gdzie inne modele to mają, to na dachu to na 100% wada fabryczna, cieżko powiedzieć o bąblach na masce na poczatku. |
Autor: | Zagor [ 24.maja.2011 09:58:17 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską.
Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. A A3 w tych latach miało ocynk, bo ja mam w okolicach wzroku 1999/2000 i też gnije w oczach, a lakier z miernika wychodził ori !!!??? Teraz już nie, bo niestety większość elementów wymagała lakierowania ![]() |
Autor: | badyl [ 24.maja.2011 10:16:22 ] |
Tytuł: | |
potwierdzam w A3 niestety wychodzą bąble na dachu moja też rok 2000 i to samo ![]() ![]() |
Autor: | Dymian [ 24.maja.2011 10:22:19 ] |
Tytuł: | |
Mi to ogólnie pachnie "okazją". Laleczki z tego roku to ponad 20 k.. a tu za ~15 k autko po wielu wymianach newralgicznych elementow? a takie OT- czy a3 z 99/2000 nie powinno byc juz w polifcie? z tych lat w najgorszym przypadku zdarzają sie polifty we lub zew tj przykładowo buda stara ale wnetrze z nową dechą itp (np. klimatronic z 1 okienkiem inna przyciski itp) lub stare wnetrze a lampy przód zespolone tylne poliftowe inne listwy itp- nie tak powinno być w tym roczniku?? |
Autor: | Sander [ 24.maja.2011 10:25:30 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską.
Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. chyba dawno juz nie patrzyles na ceny a a3 to syf kuzyn kupil niedawno 2000r. przed liftem, ori przebieg 120k, niemalowane rdza na dachu, na drzwiach na dole, na klapie tez jakies rdzawe plamki wychodza dal za nia 2200e, takze nie sadze, aby nie dalo rady kupic diesla za 15k, ktory bedzie mial lekko ponad 100k przebiegu wiecej |
Autor: | badyl [ 24.maja.2011 10:27:40 ] |
Tytuł: | |
Sander napisał(a): przemik napisał(a): A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską. Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. chyba dawno juz nie patrzyles na ceny a a3 to syf kuzyn kupil niedawno 2000r. przed liftem, ori przebieg 120k, niemalowane rdza na dachu, na drzwiach na dole, na klapie tez jakies rdzawe plamki wychodza dal za nia 2200e, takze nie sadze, aby nie dalo rady kupic diesla za 15k, ktory bedzie mial lekko ponad 100k przebiegu wiecej hehehe diesel który ma 11 lat i 120 k przebiegu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Covval [ 24.maja.2011 10:41:42 ] |
Tytuł: | |
Lift był w połowie 2000r. Czytałem, ze dużo aut z tego rocznika ma problem z rdzą m.in. audi a6,a4, passaty i golfy IV. Byłem w kilkudziesięciu komisach, każde auto było po wypadku i było malowane. Niektóre były tak krzywo spasowane, ze aż strach ![]() |
Autor: | majkel1615 [ 24.maja.2011 10:42:24 ] |
Tytuł: | |
badyl napisał(a): Sander napisał(a): przemik napisał(a): A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską. Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. chyba dawno juz nie patrzyles na ceny a a3 to syf kuzyn kupil niedawno 2000r. przed liftem, ori przebieg 120k, niemalowane rdza na dachu, na drzwiach na dole, na klapie tez jakies rdzawe plamki wychodza dal za nia 2200e, takze nie sadze, aby nie dalo rady kupic diesla za 15k, ktory bedzie mial lekko ponad 100k przebiegu wiecej hehehe diesel który ma 11 lat i 120 k przebiegu ![]() ![]() ![]() ![]() diesiel od 80letniego niemieckiego dziadka ma tyle ![]() ![]() |
Autor: | Sander [ 24.maja.2011 11:17:48 ] |
Tytuł: | |
majkel1615 napisał(a): badyl napisał(a): Sander napisał(a): przemik napisał(a): A mnie sie wydaje, ze to nie wada fabryczna tylko.. auto mialo przygode blacharską. Za 15 nie kupi się dobrego Gofera z tego roku a co dopiero A3. chyba dawno juz nie patrzyles na ceny a a3 to syf kuzyn kupil niedawno 2000r. przed liftem, ori przebieg 120k, niemalowane rdza na dachu, na drzwiach na dole, na klapie tez jakies rdzawe plamki wychodza dal za nia 2200e, takze nie sadze, aby nie dalo rady kupic diesla za 15k, ktory bedzie mial lekko ponad 100k przebiegu wiecej hehehe diesel który ma 11 lat i 120 k przebiegu ![]() ![]() ![]() ![]() diesiel od 80letniego niemieckiego dziadka ma tyle ![]() ![]() sorry, ale moze troche zle to napisalem kuzyn kupil a3 1.6 z przebiegiem 120k, nie diesla |
Autor: | Pawel.Z [ 24.maja.2011 11:21:11 ] |
Tytuł: | |
Te bąble to myśle że normalna rzecz, w a6 z tego rocznika jest to samo, ranty dachu popuchnięte... pod listwami dolnymi kropeczki rdzy, taka "super jakośc" audi z tych lat. 15k myśle ze cena uczciwa. |
Autor: | przemik [ 24.maja.2011 11:58:36 ] |
Tytuł: | |
No uczciwa. Prosta droga zeby sie stac posiadaczem wyklepanego przystanku. A tak na marginesie za 15 koła wolabym kupic "igłe" B4 niz pakowac sie w zgniłka spod znaku A3. |
Autor: | Sander [ 24.maja.2011 12:05:09 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): No uczciwa.
Prosta droga zeby sie władowac w wyklepany przystanek. A tak na marginesie za 15 koła wolabym kupic "igłe" B4 niz pakowac sie w zgniłka spod znaku A3. pewnie, ze tak a za 11 letnie a3 dac ponad 20k i patrzec jak rdza sie rozprzestrzenia, bo przeciez niebite egzemplarze nie gnija, bo to audi ![]() |
Autor: | Covval [ 24.maja.2011 12:18:22 ] |
Tytuł: | |
Kto tu mówi o a3 za ponad 20k ![]() Igła audi b4 za 15k???? Przecież one chodzą do 10k poza tym to jest epoka do tyłu w porównaniu do a3 ![]() |
Autor: | Zagor [ 24.maja.2011 12:23:45 ] |
Tytuł: | |
Covval napisał(a): Kto tu mówi o a3 za ponad 20k
![]() Igła audi b4 za 15k???? Przecież one chodzą do 10k poza tym to jest epoka do tyłu w porównaniu do a3 ![]() Hmm, epoka powiadsz, ale tylko stylistycznie. mechanicznie te auta się nie różnią aż tak bardzo jak mogłoby się wydawać, a w B4 komfort niestety będzie lepszy niż w A3 ![]() ![]() |
Autor: | przemik [ 24.maja.2011 12:30:59 ] |
Tytuł: | |
Covval napisał(a): Igła audi b4 za 15k Przecież one chodzą do 10k No to Ci jeszcze zostanie na opłaty i serwisówke ![]() Covval napisał(a): poza tym to jest epoka do tyłu w porównaniu do a3
Epoke powiadasz.... szkoda tylko ze te auta które niby są z tej epoki... tak szybko trafiają do lakiernikow i mechaników, a te "zacofane" jezdzą dalej od wymiany oleju do wymiany. Dziekuje za taką przewage... dzieki technice. |
Autor: | Morgi [ 24.maja.2011 12:39:27 ] |
Tytuł: | |
To jest przewaga dzięki komercji a nie technice ![]() |
Autor: | Covval [ 24.maja.2011 14:41:21 ] |
Tytuł: | |
Troche zniechęciliście mnie do tej A3 ![]() ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |