| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| audi a8 d2 3,3 TDI opinie użytkowników https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=112032 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | leon24_36 [ 27.lip.2011 23:23:28 ] |
| Tytuł: | audi a8 d2 3,3 TDI opinie użytkowników |
Witam Obecnie jestem właścicielem a6 C4 ael ale chciałbym przesiąść sie w A8 taką jak w temacie. Prosze o opinie posiadaczy bądź forumowiczów, którzy znają te auta. Interesuje mnie eksploatacja (wytrzymałość zawieszenia, klocków, ogólnie ceny wymian i czestotliwość), spalanie, skrzynia (awaryjność koszty naprawy) i ogólnie czy polecacie auto tego modelu czy też nie. Z góry dziekuje za odpowiedzi |
|
| Autor: | 2rafal7 [ 28.lip.2011 08:00:27 ] |
| Tytuł: | |
Wszytsko oprócz silnika jest b. wytrzymałe w tym aucie. Jeździłem pare razy 3.3tdi i zdrowy naprawde daje rade w tej budzie. Niestety jest dość awaryjny (min. wałki rozrządu, kóre wycierają sie jak w 2.5tdi), a przebiegi tych aut podchodza pod 500tkm min. Dźwięk jak na diesla ma piękny bo to V8, cichutki itp, ale na dłuższą mete moze się okazać kosmicznie drogi w utrzymaniu, a wiedza na temat tego silnika w polsce jest baaaaardzo kiepska. W tej sytuacji doradzam Ci jedyną rozsądną alternatywe - 4.2 plus lpg (3.3tdi 15l w mieście musi wypic, 4.2 ok 20l gazu + bezawaryjna jazda )
|
|
| Autor: | emcior [ 28.lip.2011 11:37:02 ] |
| Tytuł: | |
jest jak rafal pisze z tymi walkami, niestety nie wystepuja w zamienniku, a koszt 1szt oryginalu to okolo 1500 zl, rozrzad tez tylko w oryginale, wiec jest to taka skarbonka, ale jezdzi dosc fajnie |
|
| Autor: | sebos17 [ 28.lip.2011 11:49:25 ] |
| Tytuł: | |
Jak masz na oku pewne auto (pewne od nowości) z przebiegiem do 200 tys km i rezerwą pieniędzy na koncie w razie usterki to możesz brać śmiało, w innym przypadku polecam 4.2 + LPG Jeżeli jednak musisz jeździć dieslem to zmień markę |
|
| Autor: | kod [ 28.lip.2011 11:55:30 ] |
| Tytuł: | |
Nie jeździłem 3,3 ale przed zakupem też rozważałem i testowałem różne wersje. Jeśli chcesz trochę lepszą wersję bierz 4,2 Pb, jeśli normalny samochód 2,8 Pb, możesz też trafić w q i manual. I nie słuchaj, że za mały silnik. Do a6 niemal wszyscy polecają 2,8 jako jeden z najlepszych, do a8 praktycznie wszyscy odradzają, chociaż osiągi papierowe są prawie identyczne dla obu. Diesli lepiej nie tykaj, a szczególnie 3,3. Jeśli będziesz miał pecha "zastawisz dom" abyś mógł nim jeździć. |
|
| Autor: | Pablo200 [ 28.lip.2011 12:03:01 ] |
| Tytuł: | |
Odradzam zakupu tego silnika. Był super ale teraz nie znajdziesz auta z przebiegiem ponizej 300 tys |
|
| Autor: | sebos17 [ 28.lip.2011 12:10:47 ] |
| Tytuł: | |
Kupisz spokojnie poniżej 200 tys tylko szykuj minimum 10 tys Euro + opłaty |
|
| Autor: | dice111 [ 28.lip.2011 12:48:11 ] |
| Tytuł: | |
emcior napisał(a): jest jak rafal pisze z tymi walkami, niestety nie wystepuja w zamienniku, a koszt 1szt oryginalu to okolo 1500 zl, rozrzad tez tylko w oryginale, wiec jest to taka skarbonka, ale jezdzi dosc fajnie
Zarówno rozrząd jak i same wałki wystepują w zamiennikach. Jest tego mało, jest drogie, ale wystepuje. leon24_36 zapraszam do poczytania działów: http://www.a8team.pl/forum13.htm i http://www.a8team.pl/forum20.htm |
|
| Autor: | gitmar [ 28.lip.2011 14:29:27 ] |
| Tytuł: | |
Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, który ma takie coś (A8 3.3 TDI 2000r.). Wcześniej jeździł A8 2.8 ACK quattro + tip, przejechał nim ok.100kkm, był zadowolony i postanowił sobie polepszyć W tej chwili jego konkluzja brzmi - więcej diesla nie chcę Z tego co wypytałem, spala w trybie mieszanym ok.10 L ON, w zimie 12. Ma padnięte 2 wtryski, dowiadywał się w ASO - 2500zł szt. Mnożąc przez 8 wynik jest prosty Kopci mu na czarno i gaśnie w drodze np.podczas wyprzedzania, więc mówi że wtedy wrzuca N w tipie i dopiero próbuje odpalić, skrzynia już szarpie Przebieg coś ponad 400 tysi. Będzie szukał całego silnika używki.....żałuje że nie kupił 4.2
|
|
| Autor: | Pablo200 [ 28.lip.2011 14:47:24 ] |
| Tytuł: | |
sebos17 napisał(a): Kupisz spokojnie poniżej 200 tys tylko szykuj minimum 10 tys Euro + opłaty
Heh dobre Czyli 11 letni diesel roczny przebieg u niemca ok 18 tys km
|
|
| Autor: | solaris [ 28.lip.2011 15:18:07 ] |
| Tytuł: | |
no wiesz może daleko te kościoły mają
|
|
| Autor: | sebos17 [ 28.lip.2011 15:23:39 ] |
| Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): sebos17 napisał(a): Kupisz spokojnie poniżej 200 tys tylko szykuj minimum 10 tys Euro + opłaty Heh dobre Czyli 11 letni diesel roczny przebieg u niemca ok 18 tys km ![]() Sądzisz że wszystkie 48 ogłoszeń na mobile.de w których sprzedawcy deklarują przebieg <200 tys km to podpucha?
|
|
| Autor: | 2rafal7 [ 28.lip.2011 17:58:40 ] |
| Tytuł: | |
tak jak Sebos pisze, jest mozliwe kupno 3.3tdi z takim przebiegiem, ale ceny są chore jak na takiego starego kapcia. |
|
| Autor: | Pablo200 [ 28.lip.2011 20:28:05 ] |
| Tytuł: | |
Powtarzam po raz kolejny ten silnik to stary trup. Odradzam zakupu chyba ze ktos lubi grzebac i ładowac kasiorę |
|
| Autor: | sebos17 [ 29.lip.2011 08:02:12 ] |
| Tytuł: | |
Pablo200 napisał(a): Powtarzam po raz kolejny ten silnik to stary trup.
Odradzam zakupu chyba ze ktos lubi grzebac i ładowac kasiorę Dlatego na samym początku poleciłem 4.2 + LPG, sam w tej konfiguracji poruszam się i jest
|
|
| Autor: | leon24_36 [ 01.sie.2011 12:06:47 ] |
| Tytuł: | |
dziekuje za wyklarowanie sytuacji i uratowanie mojego portfela
|
|
| Autor: | smola2 [ 02.sie.2011 10:47:01 ] |
| Tytuł: | |
a poza tym 4,2 brzmi tak ze polowe paliwa bedziesz przepalal na postoju
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|