.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Zakup a8 d2 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=113362 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | kosior899 [ 08.paź.2011 14:33:05 ] |
Tytuł: | Zakup a8 d2 |
Witam wszystkich serdecznie Intereseuje mnie zakup audi a8 d2 4.2, z tego co słyszałem auto jest tańsze w utrzymaniu niż w140 i E38. Interesuje mnie realne utrzymanie tego auta, ile kosztuje serwis olejowy, rozrząd, klocki i tarcze i remont zawieszenie, chodzi mi o konkrety? Czy za 15tys. kupię dobry egzemplarz, rocznik obojętny? Ile to auto spala, jak współpracuje z lpg, ponieważ gdy bym kupił to na 100% założył bym gaz. Co w aucie psuje się najbardziej? Jeżeli był niedawno podobny temat to przepraszam i proszę o podlinkowanie, jeżlei nie to proszę o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam: Jacek |
Autor: | giganteusz [ 08.paź.2011 14:39:05 ] |
Tytuł: | |
http://www.a8team.pl/topics10/126.htm |
Autor: | zioolko [ 08.paź.2011 14:47:47 ] |
Tytuł: | Re: Zakup a8 d2 |
kosior899 napisał(a): Witam wszystkich serdecznie
Intereseuje mnie zakup audi a8 d2 4.2, z tego co słyszałem auto jest tańsze w utrzymaniu niż w140 i E38. Interesuje mnie realne utrzymanie tego auta, ile kosztuje serwis olejowy, rozrząd, klocki i tarcze i remont zawieszenie, chodzi mi o konkrety? Czy za 15tys. kupię dobry egzemplarz, rocznik obojętny? Ile to auto spala, jak współpracuje z lpg, ponieważ gdy bym kupił to na 100% założył bym gaz. Co w aucie psuje się najbardziej? Jeżeli był niedawno podobny temat to przepraszam i proszę o podlinkowanie, jeżlei nie to proszę o konkretne odpowiedzi. Pozdrawiam: Jacek Klocki w poliftowej 200-250 zł wzwyż za przód (Bosch) Tarcze w poliftowej 200-250 zł wzwyż za przód (Bosch) Rozrząd graty 1000-1500 (można co taniej na allegro wyrwać, ale nie polecam) Gazu spali w miescie ok. 20 w trasie mniej (ile to zależy jak i gdzie kto jeździ) W aucie tym jak i w większosci audic, psuje się najbardziej to co zdrutował/popsuł poprzedni własciciel i efekty dzwonów z poprzednich kadencji. Zawieszenie (przednie) koszt utrzymania podobny jak passat B5, Audi B5 W okolicahc 200-250 tys. przebiegu potrafi klęknąć skrzynka (naprawa circa 5 tys. i spokój na kolejne 200 tys.) Koszt oleju - zależny od wlanego - wchodzi z prawie dwa baniaczki - 5w50 lub 10w40, zależy jaki silnik, jaka kondycja. Za 15 tysięcy kupisz przedliftową A8 szału nie będzie za tą kwotę (polift dużo ładniejszy / lepszy) |
Autor: | kosior899 [ 08.paź.2011 16:18:27 ] |
Tytuł: | |
Chyba, odpuszczę temat, za drogo dla mnie, myślę jeszcze o a6 c4 4.2, ale chyba to cieżko znaleść, natomiast 2.8 będzie raczej za słaby, chyba dam se siana z audi i kupie e36 328i w manualu P.S Co myślicie o takim audi s6? Jest tańsze w utrzymaniu niż a8 d2, jak z częściami? http://moto.allegro.pl/audi-s6-tel-507- ... 72890.html |
Autor: | Krzycho [ 08.paź.2011 16:36:28 ] |
Tytuł: | |
Jeśli szukasz oszczędności to odpuść sobie S-ki, na tych autach się nie oszczędza. |
Autor: | zegar [ 08.paź.2011 18:31:48 ] |
Tytuł: | |
kosior899 napisał(a): Chyba, odpuszczę temat, za drogo dla mnie,
Za drogo z serwisem? To co napisal Ci Zioolko, to i tak ceny raczej z dolnej polki. Tyle kosztuja czesci do mojego A6, Patrzac na to z drugiej strony, taniej z serwisem to tylko w deu matizie wyjdzie. Ceny czesci ekspoatacyjnych sa bardzo podobne miedzy A4-A6-A8 |
Autor: | Góral [ 08.paź.2011 18:37:27 ] |
Tytuł: | |
czyli jak te ceny są dla Ciebie za wysokie, to nie stać Cię nawet na tdi ![]() |
Autor: | kosior899 [ 08.paź.2011 18:48:02 ] |
Tytuł: | |
Góral napisał(a): czyli jak te ceny są dla Ciebie za drogie, to nie stać Cię nawet na tdi
![]() Nierozśmieszaj mnie wiem ile kosztuje utrzymanie innych aut, fakt serwis a8 d2 nie jest zbyt drogi, ale przykładowo serwis oleju+ filtrów, wymiana rozrządu+ klocki, tarcze, świece, to już robi się pewna sumka. a jak do tego padła by asb, to finansowo nie dał bym rady, o to mi chodzi, a w starym aucie wszystkiego można się spodziewać, ale przemyślę ten temat, na razie muszę sprzedać swój dotychczasowy wóz |
Autor: | solaris [ 08.paź.2011 18:59:46 ] |
Tytuł: | |
kosior899 napisał(a): Góral napisał(a): czyli jak te ceny są dla Ciebie za drogie, to nie stać Cię nawet na tdi ![]() Nierozśmieszaj mnie wiem ile kosztuje utrzymanie innych aut, fakt serwis a8 d2 nie jest zbyt drogi, ale przykładowo serwis oleju+ filtrów, wymiana rozrządu+ klocki, tarcze, świece, to już robi się pewna sumka. a jak do tego padła by asb, to finansowo nie dał bym rady, o to mi chodzi, a w starym aucie wszystkiego można się spodziewać, ale przemyślę ten temat, na razie muszę sprzedać swój dotychczasowy wóz nie złość się kolego ale niech Ci ktoś powie ile kosztują w TDi -ku np.: - 2pompowtryski - dwumas - przepływka - T |
Autor: | 2rafal7 [ 08.paź.2011 19:11:13 ] |
Tytuł: | |
kosior899 napisał(a): Góral napisał(a): czyli jak te ceny są dla Ciebie za drogie, to nie stać Cię nawet na tdi ![]() Nierozśmieszaj mnie wiem ile kosztuje utrzymanie innych aut, fakt serwis a8 d2 nie jest zbyt drogi, ale przykładowo serwis oleju+ filtrów, wymiana rozrządu+ klocki, tarcze, świece, to już robi się pewna sumka. a jak do tego padła by asb, to finansowo nie dał bym rady, o to mi chodzi, a w starym aucie wszystkiego można się spodziewać, ale przemyślę ten temat, na razie muszę sprzedać swój dotychczasowy wóz Skoro boisz sie ASB to kup 2.8 quattro w manualu, też daje rade w tej budzie i nie słuchaj, ze to stoi w miejscu bo to bzdura ![]() |
Autor: | kosior899 [ 08.paź.2011 19:17:54 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: nie złość się kolego
ale niech Ci ktoś powie ile kosztują w TDi -ku np.: - 2pompowtryski - dwumas - przepływka - T Klekot to klekot, rządzi się swoimi prawami, porównaj jakie bądź auto klasy średniej z silnikiem 1.6, choćby a4 b5, niewspominając o 80-ce, abstrahując od tematu, ja nie lubię nowoczesnych diesli, nie umniejszając ich niskiego spalania i elastycznośći, ale w razie awarii jest nieciekawie, dla mnie diesel to wolnossący, nie jedzie, klekocze ale się nie psuje P.S nie złoszczę się ![]() |
Autor: | lucas3512 [ 08.paź.2011 22:53:59 ] |
Tytuł: | |
Jak kolega wyżej pisał. Na dzisiejsze czasy, w tym podobno druga fala kryzysu idzie ![]() ![]() Poza tym części tanie jak barszcz i co najważniejsze, spalanie do przełknięcia, bo to koszty paliwa zawsze generują największe wydatki ![]() |
Autor: | hubos21 [ 09.paź.2011 05:22:58 ] |
Tytuł: | |
lucas3512 napisał(a): Jak kolega wyżej pisał.
Na dzisiejsze czasy, w tym podobno druga fala kryzysu idzie ![]() ![]() Poza tym części tanie jak barszcz i co najważniejsze, spalanie do przełknięcia, bo to koszty paliwa zawsze generują największe wydatki ![]() koledze chodziło raczej o A8/D2 2.8, osiągi na poziomie C4 a zawsze większe i ładniejsze |
Autor: | lucas3512 [ 09.paź.2011 10:02:58 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): koledze chodziło raczej o A8/D2 2.8, osiągi na poziomie C4 a zawsze większe i ładniejsze
Wiem ![]() Ale nie zmienia to faktu, iż generalnie A8 jest drogim w utrzymaniu autem w porównaniu do C4 ![]() |
Autor: | marcino8 [ 09.paź.2011 13:16:49 ] |
Tytuł: | |
lucas3512 napisał(a): hubos21 napisał(a): koledze chodziło raczej o A8/D2 2.8, osiągi na poziomie C4 a zawsze większe i ładniejsze Wiem ![]() Ale nie zmienia to faktu, iż generalnie A8 jest drogim w utrzymaniu autem w porównaniu do C4 ![]() Jeżeli inwalida i w manualu koszty też cie nie zrujnują ![]() |
Autor: | Morgi [ 09.paź.2011 13:37:54 ] |
Tytuł: | |
A8 d2 2.8 quattro manual będzie idealne. |
Autor: | pawelec [ 09.paź.2011 13:59:34 ] |
Tytuł: | |
przecież to nie jedzie w tej budzie ![]() dla mnie A8 to tylko 4.2 to taki algorytm: A8=4.2 ![]() inaczej nie kminię zakupu D2. |
Autor: | 2rafal7 [ 09.paź.2011 14:19:11 ] |
Tytuł: | |
pawelec napisał(a): przecież to nie jedzie w tej budzie
![]() dla mnie A8 to tylko 4.2 to taki algorytm: A8=4.2 ![]() inaczej nie kminię zakupu D2. A no tak, zapomniałem. A6 C4 z 2.8 idzie, a A8 nie (ta sama waga). |
Autor: | kosior899 [ 09.paź.2011 14:46:34 ] |
Tytuł: | |
No i teraz to mam mętlik w głowie, Audi a8 d2 4.2 to genialne auto, ale boje się że nie podołam utrzymaniu, natomiast wersja 2.8quatro manual, jest bardziej przystępna, ale abstrahując od osiągów zawsze będzie miała kompleks niższości przez to że nie jest to 4.2, tak jak wspomniał wcześniej kolega, natomiast a6 c4 2.8, jest jeszcze tańsze w utrzymaniu ale nie robi już takiego wrażenia na mnie, natomiast bmw e36 328i które też rozważam, to świetne auto i też niezbyt drogie w utrzymaniu, ale będe robił co jakiś czas trasy po ponad 300km w jedną stronę i do tego potrzebuję auta szybkiego i wygodnego, to niestety jest tylko szybkie.Dziekuje za odpowiedzi. |
Autor: | hubos21 [ 09.paź.2011 15:07:23 ] |
Tytuł: | |
kosior899 napisał(a): No i teraz to mam mętlik w głowie, Audi a8 d2 4.2 to genialne auto, ale boje się że nie podołam utrzymaniu, natomiast wersja 2.8quatro manual, jest bardziej przystępna, ale abstrahując od osiągów zawsze będzie miała kompleks niższości przez to że nie jest to 4.2, tak jak wspomniał wcześniej kolega, natomiast a6 c4 2.8, jest jeszcze tańsze w utrzymaniu ale nie robi już takiego wrażenia na mnie, natomiast bmw e36 328i które też rozważam, to świetne auto i też niezbyt drogie w utrzymaniu, ale będe robił co jakiś czas trasy po ponad 300km w jedną stronę i do tego potrzebuję auta szybkiego i wygodnego, to niestety jest tylko szybkie.Dziekuje za odpowiedzi.
bardziej przystępna ale mniej dostępna ![]() |
Strona 1 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |