| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=127195 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | wodzu1000 [ 02.lut.2014 06:17:30 ] |
| Tytuł: | Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Witam na forum jestem nowy chciał wszystkich przywitać Jestem zainteresowany Audi A6 z silnikiem 3.2 FSI ( 2005r ) wersja USA kod silnika BKH czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego silnika ? Na co zwracać szczególną uwagę podczas zakupu ? ile trzeba średnio zapłacić za takie auto w dobrym stanie ? Czy skrzynia Multitronic jest lepsza czy gorsza niż Tiptronic ? Z góry dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi Pozdrawiam Wszystkich na Forum |
|
| Autor: | Morgi [ 02.lut.2014 10:12:30 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Multi jest gorsze niż tip. Wpisz w szukajce "multitronic" to się przeraźisz. |
|
| Autor: | rafala6 [ 02.lut.2014 11:04:13 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Ogólnie C6 to kupa. Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r. A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi. |
|
| Autor: | wodzu1000 [ 02.lut.2014 12:01:26 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
właśnie wcześniej miałem e60 teraz myślałem o czymś 4x4 |
|
| Autor: | rafala6 [ 02.lut.2014 12:15:20 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
wodzu1000 napisał(a): właśnie wcześniej miałem e60 teraz myślałem o czymś 4x4 Wszystkie 4/4 miały tipa.,a ośki multi. |
|
| Autor: | Megster [ 02.lut.2014 13:53:12 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
rafala6 napisał(a): A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi. A jak tam z automatami? |
|
| Autor: | hubos21 [ 02.lut.2014 14:07:49 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
rafala6 napisał(a): Ogólnie C6 to kupa. Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r. A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi. jasne, w E60 3.0d skrzynie sypią się jak we wszystkim, kolega ma takie cudo z Polskiego salonu, 170tyś padło sprzęgło, później zaworki i 6tysi mniej, w marcu będzie na sprzedaż z roczną gwarancją skrzyni na piśmie, skrzynie robił w Teo Motors, właściciel mówi, że po 4 takie mają w tygodniu, do tego 1200zł naprawa wspomagania, poszło zabezpieczenie od węża przy Intercoolerze, cały wąż w serwisie 800zł, wcześniej multi w B6 pozbawił go łącznie 7k, tak więc jak ktoś weźmie C6 a manualu to na naprawę rozrządu wyda tyle samo, jak ktoś siedział i jechał E60 w M-Pakiecie to wiec, że do C6 sporo mu braknie, jazda po dziurawym mieście porażka, jedyny fakt, że nawet w automacie po mieście pali mniej niż 1.9PD multi |
|
| Autor: | wodzu1000 [ 02.lut.2014 15:17:57 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
To nie jest tak że te z manualną skrzynią mają napęd na przód a automaty na cztery koła ? Ze skrzynią w e60 kompletnie nic mi się nie działo : silnik 3.0 diesel 231 km |
|
| Autor: | Morgi [ 02.lut.2014 15:29:33 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
manual to manual ośka może mieć multi 4x4 nie może mieć multi |
|
| Autor: | wodzu1000 [ 02.lut.2014 15:51:17 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Czy można gdzieś podać vin auta ? żeby ktoś sprawdził wyposażenie i jaka to skrzynia ? |
|
| Autor: | rafala6 [ 02.lut.2014 16:22:04 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
hubos21 napisał(a): rafala6 napisał(a): Ogólnie C6 to kupa. Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r. A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi. jasne, w E60 3.0d skrzynie sypią się jak we wszystkim, kolega ma takie cudo z Polskiego salonu, 170tyś padło sprzęgło, później zaworki i 6tysi mniej, w marcu będzie na sprzedaż z roczną gwarancją skrzyni na piśmie, skrzynie robił w Teo Motors, właściciel mówi, że po 4 takie mają w tygodniu, do tego 1200zł naprawa wspomagania, poszło zabezpieczenie od węża przy Intercoolerze, cały wąż w serwisie 800zł, wcześniej multi w B6 pozbawił go łącznie 7k, tak więc jak ktoś weźmie C6 a manualu to na naprawę rozrządu wyda tyle samo, jak ktoś siedział i jechał E60 w M-Pakiecie to wiec, że do C6 sporo mu braknie, jazda po dziurawym mieście porażka, jedyny fakt, że nawet w automacie po mieście pali mniej niż 1.9PD multi Kolega kolegi miał coś słyszał i jeden naprawiał Miałem te auta i mogę powiedzieć dużo,ale nie chce mi się Każda skrzynia automatyczna kiedyś się wysra. Wiadomo jakie przebiegi mają igiełki kupowane na allegro Takie auto jeżdżone 200tysi tylko po Polsce to jak 500tysi po autobanach Większość sprowadzanych na handel mają taki przebieg i nie dziwota,że się sypią. Sto razy wole m-pakiet,aniżeli s-line w audi. Widać nigdy nie jeżdziłeś,a słyszałeś od kolegi teścia syna matki córki Bez urazy,ale się nie znam
|
|
| Autor: | hubos21 [ 03.lut.2014 00:18:08 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
tak różnica, że miałeś i jeździłeś, ja mogę jeździć nadal, niestety widać, że w Polsce tylko Ty masz monopol na igiełki a wszystko to parchy, a pisać, że się miało to każdy może, jak komuś odpowiada ciosane siekierką wnętrze i połowa auta z plastiku zamiast blachy i kupuje tylko dla silnika to jego sprawa, w końcu inżynierowie z Bawarii będą musieli pisać specjalne warunki gwarancji na Polski rynek bo co to za auto, które wytrzymuje tylko równe autostrady a na każdej studzience skacze jak Golf II, nie wspomnę już jak upierdliwa jest regulacja nawiewów w tym idiotycznym komputerze ale faktycznie 3.0D pancerny tylko trzeba klapki wyjąć z kolektora bo będzie bigos, jak już piszesz to pisz o wszystkim |
|
| Autor: | rafala6 [ 03.lut.2014 12:12:43 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
hubos21 napisał(a): tak różnica, że miałeś i jeździłeś, ja mogę jeździć nadal, niestety widać, że w Polsce tylko Ty masz monopol na igiełki a wszystko to parchy, a pisać, że się miało to każdy może, jak komuś odpowiada ciosane siekierką wnętrze i połowa auta z plastiku zamiast blachy i kupuje tylko dla silnika to jego sprawa, w końcu inżynierowie z Bawarii będą musieli pisać specjalne warunki gwarancji na Polski rynek bo co to za auto, które wytrzymuje tylko równe autostrady a na każdej studzience skacze jak Golf II, nie wspomnę już jak upierdliwa jest regulacja nawiewów w tym idiotycznym komputerze ale faktycznie 3.0D pancerny tylko trzeba klapki wyjąć z kolektora bo będzie bigos, jak już piszesz to pisz o wszystkim Czepiasz się klapki wyrzucasz za 0zł lub wymieniasz kolektor za około 2tysie. Auta kupuje od właścicieli niemieckich przeważnie pierwszych i pełnych serwisach więc na pewno mam lepsze auta niż te igły w Polsce od handlarzy Żle mnie zrozumiałeś. C6/E60 co jest najmniej upierdliwe . W c6 każdy motor to mina w e60 ciężko znaleźć bubel może 2.0d 177KM,ale to też nie wszystkie rodzaje(oznaczenia)Jeśli nie chcesz ,żeby podskakiwał kupujesz ze zwykłym zawiasem i jest ponton. Mi też się C6 podoba ,ale z motorem BMW
|
|
| Autor: | 2rafal7 [ 04.lut.2014 19:49:38 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Rafala nie zachwalaj tak e60 bo tam też większość motorów to śmietniki, każde V8 (pękający przewód od ukł. chłoenia między głowicami, wadliwe uszczelniacze i popychacze), silniki n52, w których wadliwa jest konstrukcja głowic, które rozpadają sie po 50tkm, z dieslami 2.0 też sa problemy. Nie wspomne juz o wszelkich modułach, czujnikach, które właścicieli e60 doprowadzają do szału. Do załozyciela tematu, szukaj A6 3.0tdi od 2009r (240km), a będziesz miał spokój. |
|
| Autor: | Konio [ 04.lut.2014 20:07:57 ] |
| Tytuł: | Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic |
Nie kupuje się Audi ani nic Vaga z Multi ... niestety te skrzynie to porażka pod kątem awaryjności. Najbardziej niezawodny jest Tiptronic . DSG jako dwusprzęgłówka daje dużo frajdy , jest bardzo szybka , praktycznie bez zwłoki ale bardziej awaryjna , no i masz dwumasa i sprzęgło do tego mechatronikę , która lubi się posypać. Osobiście i tak bym wolał DSG czy nowszego S-tronica ale najtrwalsza jest Tiptronic jako zwykły tradycyjny automat . Pomijam tutaj przebiegi realne sprowadzanych aut . Ale z drugiej strony jak ktoś kupuje A6 z multi to chba go stać na wydanie 6k na ewentualny remont , który styknie na kolejne 200k teoretycznie. Plusy : nie spalimy sprzęgła , nie padnie mam tania dwumasa po 20k .
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|