.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 10:11:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 18.sty.2021 18:23:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
-> https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-samo ... 1;promoted

Kup błotnik zderzak lampę, sam załóż i jeździj jak człowiek. I pewnie dwie dychy spokojnie starczy.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 20.sty.2021 22:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
dwie dychy to przy d3 lepiej miej w kieszeni na pakiet startowy, bo tam będzie co robić, jeśli chcesz mieć sprawne auto.

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 22.sty.2021 12:25:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
To co tam w tym pakiecie startowym ma być, wymiana silnika skrzyni i zawieszeń? Pier..lenie, jak jest stuknięty to raczej nikt go nie sprzedaje z powodu wyeksploatowania .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 22.sty.2021 15:20:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
"Polskie A8" lubi kosztować, jak ktoś miał AC to jeszcze rozumiem, że nie chciał robić takiego uszkodzenia. Cena spadła i jak ktoś szuka takiego auta to i tak warto nawet jak będzie trzeba dorzucić większą sumę. Wszystko naraz się też nie zepsuje i nie powiedziane, że wszystko jest do roboty ale czasem jak FOSS wrzuca zdjęcia wcześniejszych napraw i patentów w tych autach to lepiej się dobrze rozeznać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 22.sty.2021 15:44:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
mały v8 napisał(a):
To co tam w tym pakiecie startowym ma być, wymiana silnika skrzyni i zawieszeń? Pier..lenie, jak jest stuknięty to raczej nikt go nie sprzedaje z powodu wyeksploatowania .



Lubię jak się wypowiadasz nie znając reali.... Zorientuj się w rynku tych aut bo jest dość specyficzny. Podobnie jest z Audi Coupe czy TTkami.

Hubos idealnie to podsumował. Takie realia naszego rynku.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 22.sty.2021 21:02:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
mały v8 napisał(a):
To co tam w tym pakiecie startowym ma być, wymiana silnika skrzyni i zawieszeń? Pier..lenie, jak jest stuknięty to raczej nikt go nie sprzedaje z powodu wyeksploatowania .


Nie wiesz kompletnie o czym piszesz, utrzymanie d2 i d3 to są dwa różne światy...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 12:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nosz ku..a jakie utrzymanie, no co tam jest takiego na co mnie nie było by stać? Jak całe angole od 5 tys chodzą, to całego angola bym kupił. no co tam jest takie nieosiągalne. U mnie chłopaki na taryfach tym się plączą na gazie , więc nie wiem co to za herezje. No chyba że ktoś ma nie równo pod sufitem , i chce wszystko robić w ASO na oryginalnych gratach.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 13:04:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jak ktoś chce utrzymać to auto w należytym stanie, a nie na jakichś częściach ze szrotu to kosztuje to spore pieniądze, nawet jak na dzisiejsze czasy, no chyba, że ktoś "dba" tak jak Ty i klei auto jakimś gównem ze złomu no to wtedy faktycznie może kosztować nie drogo, tylko potem płacz, że D3 to słabe i awaryjne auta, w tych autach nie ma półśrodków, albo robisz porządnie, albo będziesz się pyerdolił z tym do usranej śmierci...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 13:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
No i od nowa pier..lenie. Czyli trzeba mieć 20 tyś pakietu startowego bo tak i już. Nikt nie wie na co ale jest drogo i koniec. Ile ja takiego pier...lenia w kółko się nasłuchałem jak kupowałem kolejne terenówki , silniki miały wybuchać a koszta mnie miały puścić z torbami.Jak zwykle mówili tacy co w takich autach nawet nie siedzieli.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 13:56:14 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Zderzenie dwu różnych światów w czystym wydaniu.
Mozna mieć D2 i wkładać dziesiątki tyś PLN i mozna mieć D4 i drutować - taka prawda.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 13:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Nie żadne pyerdolenie tylko takie są fakty, o d3 nie musisz mnie uświadamiać bo znam te auta bardzo dobrze i wiem co ile kosztuje i co się psuje, zrobienie samego rozrządu to 7k...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 15:04:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 780
Lokalizacja: a-chów/b-b
auta premium szybko się starzeją i ceny drastycznie spadają,
a z drugiej strony po latach ceny części do takich wozów wręcz przeciwnie i niestety psują się częściej mając naście lat aniżeli np trzy

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 23.sty.2021 16:41:40 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja nawet uważam, że utrzymanie porządne D2 jest bardzo drogie, o D3 nie mam pojęcia, ale słyszałem, że wielokrotnie droższe.
Mam porównanie z E38 - jest lekko droższe niż D2, ale nie wielokrotnie.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 12:21:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
2rafal7 napisał(a):
Nie żadne pyerdolenie tylko takie są fakty, o d3 nie musisz mnie uświadamiać bo znam te auta bardzo dobrze i wiem co ile kosztuje i co się psuje, zrobienie samego rozrządu to 7k...


No tutaj to nie tak do końca, jak nastawniki w normie to się ich nie wymienia ale np głupia wkładka regulacyjna zaworu w ASO 90zł a jest ich 40 o dźwigienkach nie wspomnę. Sam pasek i rolki kupowałem w zeszłym miesiącu do 3.7 40V to 900zł ze zniżkami, łańcuchy po 100zł i ślizgi 200zł.

Morgi napisał(a):
Ja nawet uważam, że utrzymanie porządne D2 jest bardzo drogie, o D3 nie mam pojęcia, ale słyszałem, że wielokrotnie droższe.
Mam porównanie z E38 - jest lekko droższe niż D2, ale nie wielokrotnie.


Silniki PB to praktycznie to samo co D2 FL. Skrzynia lepsza. Zawias przez pneumatykę droższy i elektronika czasem upierdliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 13:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Oczywiście, że nie we wszystkich nastawiniki są do wymiany, ale trzeba być tego świadomym, że takie wydatki mogą się zdarzyć, a to nie są rzeczy, które się kupuje ze szrotu albo przekłada z anglika, bo tak to jest własnie klejone 90% D3 na polskim rynku, gdzie nie ma co kupić później bo każdy jeden zadrutowany przez jakiegoś sebastaiana co przed kumplami pod tesco chciał się pokazać, a po klocki hamulcowe juz jedzie na szrot...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 14:59:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Akurat napinacz/nastawnik nauczył mnie pokory w S6 C5. Bo jak trzeba było wyskoczyć z 12k za zrobienie obu czapek od podstaw. I tego nikt nie wlicza jak mówi o tym, że to normalne auta w utrzymaniu.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 17:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
Akurat napinacz/nastawnik nauczył mnie pokory w S6 C5. Bo jak trzeba było wyskoczyć z 12k za zrobienie obu czapek od podstaw. I tego nikt nie wlicza jak mówi o tym, że to normalne auta w utrzymaniu.


Takiego nadmiaru gotówki to nie mam, wolałbym głowice inne kupić. NIe wiem jakie eska ma nr glowic ale D2 D3 mają te same, S8 ma niby inne. Jeden na grupie ostatnio napisał jedni ładują w 19 letnie D3. inni upalają je na łąkach i w lasach

Co Ci się stało z tym nastawnikiem?

2rafal7 napisał(a):
Oczywiście, że nie we wszystkich nastawiniki są do wymiany, ale trzeba być tego świadomym, że takie wydatki mogą się zdarzyć, a to nie są rzeczy, które się kupuje ze szrotu albo przekłada z anglika, bo tak to jest własnie klejone 90% D3 na polskim rynku, gdzie nie ma co kupić później bo każdy jeden zadrutowany przez jakiegoś sebastaiana co przed kumplami pod tesco chciał się pokazać, a po klocki hamulcowe juz jedzie na szrot...


Szwagier wziął na części takiego anglika 3.0 tdi, pierwszy i ostatni raz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 17:33:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Cena nie wynika z samych głowic a z faktu kolizji i zawory poszły....no ten tego :D Pasek zerwało (NOWY!!!) po 30 minutach pracy. Kolizja na 2,3 i 6. Zawory, koniki, prowadnice tylko z oryginału - zamienników brak (jakieś 5-6 lat temu). Zawory też niedostępne więc kupowałem inne czapki. Do tego po zerwaniu paska napinacze też siadły - stanęły dęba tłoczki powodując ślady na panewkach - tulejowanie by nic nie pomogło.

Czapki są inne dla S6 i S8 ale tylko ze względu na materiał z jakiego są zrobione i jakaś tam różnica w kanałach olejowych jest (ja jednak nie widzę różnic).

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 24.sty.2021 22:42:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Też miałem po pasku. Moje głowice nie nadawał się do roboty bo gniazda wydechowe były uklepane od gazu. Kumpel dał mi za flaszkę głowy z C5 4.2 też po pasku, gniazda miały OK, prowadnice wydechowe do roboty. Kupiłem głowice z BFMa po 299zł/szt, miałem z nich zawory i dźwigienki. Gość mi wymienił prowadnice i zrobił na gotowo za 1400zł ale u Ciebie pewnie nastawniki połowę kosztowały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S8 D2 98'
PostNapisane: 25.sty.2021 11:25:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
2190 x2 , obróbka czapek z portingiem 4350 a reszta to już duperele + robota.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: