.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
2.5TDI AAT 84Kw - AEL 103Kw Różnice - wady zalety https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=4927 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Darp [ 18.maja.2004 09:04:22 ] |
Tytuł: | 2.5TDI AAT 84Kw - AEL 103Kw Różnice - wady zalety |
Temat jak wyżej Ja mam AAT. Znajomek zamierza kupić ten motor 140KM Liczę na opinie który droższy w utrzymaniu i dlaczego. Czytałem że wtryski do AEL są droższe, ale ile , inne rzeczy, trwałość Pozdrawiam Darek P PS Klima działa już wyśmienicie (pomoc z forum i ELSA - to jest to!!!) |
Autor: | adam71 [ 18.maja.2004 12:52:01 ] |
Tytuł: | |
napisz mi, co miałeś z tą klimą bo mam tak samo |
Autor: | Darp [ 18.maja.2004 16:15:40 ] |
Tytuł: | |
Napisałem po krótce w temacie Klima .....itp Jak możesz podłączyć Vaga to podaj wyniki Pzdr Darek P Acha łatwo sprawdzić czy to ten czujnik temp po prostu go dłącz i klima jeśli zadziała tzn że to on Pzdr |
Autor: | Ataman70 [ 18.maja.2004 20:58:22 ] |
Tytuł: | |
Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest. Za to nie slyszalem o niezadowolonym posiadaczu 115-tek, za to posiadacze "kilkuletnich" 140 zgłaszaja problemy. Zasada jest jak zawsze - brac autko w dobrym stanie, lub stargowac cene na naprawy ewentualne. |
Autor: | Silent Bob [ 18.maja.2004 22:10:10 ] |
Tytuł: | |
Ataman70 napisał(a): Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest.
. Ataman trafiłeś w sedno, czasem zastanwiam się jak pięknie musi chodzić taki 140 konny, nie mojhe 115 wsyatrczy, ale gdybym miał tak te dodatkowe 25 koni to.....by mnie chyba już nikt nie wyprzedził ![]() |
Autor: | blejk [ 18.maja.2004 22:56:50 ] |
Tytuł: | |
[quote="Ataman70"]Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest. Za to nie slyszalem o niezadowolonym posiadaczu 115-tek, za to posiadacze "kilkuletnich" 140 zgłaszaja problemy. przez pewien czas miałem w swoim 113 koników i strasznie mi się to niepodobało teraz jest znów seria ,i znów mam wielką radochę z jazdy myślę że obie wersje są godne polecenia ekonomiczne a jednocześnie dość żwawe no i ta radocha na cepeenie 7 literków a czsami jeszcze mniej ![]() |
Autor: | Wodzo500 [ 19.maja.2004 12:07:50 ] |
Tytuł: | |
te 115 kucy naprawde niezle zasuwa!!!!!! Jest git przy tankowaniu!!!!!! |
Autor: | Darp [ 19.maja.2004 12:50:20 ] |
Tytuł: | :-) |
Dziękuję za opinie. Sam jeżdżę 115 i wydawać by się mogło że to wystarczy jak na tak dużą budę. Natomiast interesują mnie bardziej tematy związane z kosztami ewentualnych napraw. Czym tak dokłądnie te motory się różnią, a raczej chyba nie motory tylko osprzęt, wtrysk i sterowanie wtryskiem, bo podstawowe silniki wydają się być takie same. Uważam temat za otwartny nadal Pozdrawiam Darek P |
Autor: | morusek [ 26.lis.2004 10:20:35 ] |
Tytuł: | |
Ja tam wole 140 wiem że 115 nieżle rwie ale 140 no i to spalanie średnio 6/100km chyba nie ma takiego drugiego!!!!!!!!! A tak ogólnie czy po 1994 roku montowali już tylko 140 konne??????? |
Autor: | Ataman70 [ 26.lis.2004 10:36:16 ] |
Tytuł: | |
kazdy by wolał mocniejszy od słabszego, ale kazdy uzytkownik potwierdzi, ze 115 jest zupełnie bezobsługowa, natomiast 140 wymaga czasami interwencji aby była sobą ![]() |
Autor: | morusek [ 26.lis.2004 10:43:45 ] |
Tytuł: | |
No ale ja moge nawet czasami zaglądnąć pod maskę w 140 a i tak ją wole No przecież 140 km i 6/100km Coperfield by tak nie potrafił!!!!!!!!! |
Autor: | Baskecior [ 26.lis.2004 10:44:11 ] |
Tytuł: | |
Ataman70 napisał(a): kazdy by wolał mocniejszy od słabszego, ale kazdy uzytkownik potwierdzi, ze 115 jest zupełnie bezobsługowa, natomiast 140 wymaga czasami interwencji aby była sobą
![]() Ataman, mówisz powaznie ? Z lekka mnie wystraszyłeś bo zamierzam pakupić Niunię z takim motorkiem. Co dokładnie siada w tych motorkach ? |
Autor: | Ataman70 [ 26.lis.2004 11:05:12 ] |
Tytuł: | |
nie, ze siada, ale szybciej sie zuzywaja - głownie wtryski wlasnie. popytaj tych, ktorzy to mieli, bo ja to znam tylko ze slyszenia. natomiast o AAT nie slyszalem zadnych skarg. |
Autor: | morusek [ 26.lis.2004 11:16:27 ] |
Tytuł: | |
A silnik 140 km ile wytrzymuje tys. km |
Autor: | Ataman70 [ 26.lis.2004 13:28:16 ] |
Tytuł: | |
milion, moze wiecej.... gorzej z osprzetem silnika |
Autor: | BiLu [ 26.lis.2004 13:44:04 ] |
Tytuł: | |
silnik to pociagnie okolo 1 258 456 km a turbina polowe z tego przy odpowiedniej eksploatacji ![]() ps. http://forum.audiklub.pl/search.php |
Autor: | Darp [ 29.lis.2004 03:16:45 ] |
Tytuł: | |
Widzę że temat się "odgrzał"... Ja przy 250 tyś wymieniłem uszczelkę pod głowicą. Wżer przy kanale wodnym spowodował przedmuch pod uszczelką. Prawdopodobnie zalano badziewiasty płyn chłodzący... 'A to wielce prawdopodobne ponieważ poprzedni właściciel nie miał pojęcia co tam mu robią w aucie... (dla przykładu zmieniono pasek i nic więcej, filtr przeciwpyłkowy wciśnięto na chama od innego modelu). Teraz mam nadzieeję że do tych 1200000 dojeździ... ![]() Pzdr Darp |
Autor: | morusek [ 29.lis.2004 23:33:57 ] |
Tytuł: | |
A jak tam z jego dynamiką po takim przebiegu |
Autor: | kotrrin [ 30.lis.2004 01:22:57 ] |
Tytuł: | |
qrcze jakie 6l/100km. Moja niunia jeszcze nie zeszła poniżej 7,3.... Generalnie 115 hp to takie akurat na nasze drogi. Dynamicznie, ekonomicznie i jeszcze z gracją.... Nie testowałem 140 hp ale jeździłem kiedyś cygarem 118 (bez kata) i zbierała się zaje..... A pewnie napinacz i vacumpumpe kosztują tyle samo? a może nie.. |
Autor: | morusek [ 30.lis.2004 11:31:51 ] |
Tytuł: | |
No zale4ży też od sposobu jazdy i od danego egzemplarza |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |