.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 22:21:01

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ktore 2,5 tdi V6 jest najlepsze w A6/C5?
PostNapisane: 19.kwi.2007 11:26:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 22:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Własnie tak przegladam i nie znalazlem zadnej A6 1.9 TDI z napedem quattro :/ są same V6 180PS :diabel:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ....
PostNapisane: 19.kwi.2007 14:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lip.2006 19:29:05
Posty: 78
Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Auto: A6 C7 Avant 3.0 TFSI 460KM/550NM
Nie dam sobie reki uciac ale na 90% jestem pewien ze V6 163Km wystepowal tylko wraz z Automatyczna skrzynia w manualu te silniki mialy 155Ps i polecam jedank skrzynie reczna. Co do trwalosci V6 z 2003-2004 roku to raczej nie powinnienes miec problemu silniki te powinny miec raczej ( chco z tym roznie bywa ) mniejsze przebiegi i jesli zaczniesz go odpowiednio traktowac bedzie ci oddanie sluzyl przez kilka nastepnych latek bez zadnych powaznych problemow.

_________________
Jest:
A6 C7 Avant 2012` 3.0 TFSI 300KM----> 460KM/550NM by Compsport
S3 8P 2.0 TFSI 07` BHZ 265KM ----> 360KM/450NM by Compsport
Bylo:
BMW E61 535d Touring 07` 286KM
A4 B6 2.5 TDI 02` AYM 155KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 15:19:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
V6 163 [BCZ] występował albo jako manual6, albo jako multitronic. nie wsytępował jako Q.
to chyba najlepsze V6 jeżeli chodzi o stosunek osiągi/spalanie. szybszy niż 180tip i 180tipQ, a spalający niemal o 3 litry mniej.

z V6 jest niestety tak, że dobre V6 słono kosztują.
okazje mają +300 000 przebiegu bądź więcej.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 20:23:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2007 14:36:28
Posty: 11
meszrum napisał(a):
V6 163 [BCZ] występował albo jako manual6, albo jako multitronic. nie wsytępował jako Q.
to chyba najlepsze V6 jeżeli chodzi o stosunek osiągi/spalanie. szybszy niż 180tip i 180tipQ, a spalający niemal o 3 litry mniej.

z V6 jest niestety tak, że dobre V6 słono kosztują.
okazje mają +300 000 przebiegu bądź więcej.


Podepne sie pod temat ;)

A czy BDG tez jest taki dobry ?

pozdrawiam
buster


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 23:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
tak.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 23:53:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 01:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
V6 163 [BCZ] występował albo jako manual6, albo jako multitronic. nie wsytępował jako Q.


BCZ jak najbardziej występował jako quattro, między innymi w Audi Allroad (2003-2005). Zgadza się tylko to, że nie łączyli go w tym modelu z automatem, bo jest na to za słaby ... . Jeśli ktoś mówi, że 180PS "nie jeździ", to 163PS poprostu się cofa. Płaska charakterystyka momentu obrotowego jest tutaj na nic - szczególnie na autostradzie. (w porównaniu do mocniejszego brata - BAU)

meszrum napisał(a):
to chyba najlepsze V6 jeżeli chodzi o stosunek osiągi/spalanie. szybszy niż 180tip i 180tipQ, a spalający niemal o 3 litry mniej.


TOTALNY FAŁSZ :(: :!!: :!: :!!:
Pozostając przy Allroad:
- przyspieszenie dla BCZ = 10,4 sek., dla BAU = 9,5 sek.
(jak dla mnie sekunda różnicy to cała wieczność w subiektywnych wrażeniach z jazdy)
- V maks dla BCZ = 203 km/h, dla BAU = 207 km/h
(w praktyce wygląda to tak, że po załadowaniu auta kilkoma osobami BAU utrzymuje fason, BCZ słabnie szybciej niż kierowca widzi górkę/wzniesienie)
Jak bardzo błądzisz dowodzi również to, że BAU nawet z tiptroniciem jest katalogowo o 0.2 sek. szybsze do "setki" i V max. też jest lepszy (o 3 km ale zawsze ... ) :!!: :!!:

Twoje rzekome 3 litry różnicy w zużyciu paliwa w rzeczywistości nie przekraczają 0,2 l / 100km i wynoszą odpowiednio (katalogowo):
BCZ - 12,0 / 6,8 / 8,7
BAU - 12,3 / 7,0 / 8,9
(w praktyce jest tak, że ze względu na zróżnicowane warunki drogowe różnice w zużyciu paliwa pomiędzy BCZ i BAU są nie do wychwycenia pod dystrybutorem, za to po wyjeździe ze stacji kierowca BAU męczy się oczekiwaniem na kolegę jadącym BCZ - sprawdzone w praktyce wielokrotnie).

Reasumując -> trudno zrozumieć po co tworzysz mity i fałszujesz rzeczywistość ... :/ .

meszrum napisał(a):
z V6 jest niestety tak, że dobre V6 słono kosztują.
okazje mają +300 000 przebiegu bądź więcej.


To akurat prawda ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 02:53:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 23:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie dość, że nie piszemy o allroadzie [tylko o zwykłym, cywilnym C5], to zapraszam do lektury:

http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 5.File.pdf
http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 7.File.pdf

oczywiście, mogę przyjąć na siebie całą odpowiedzialność tego, że zaokrąglam do pełnych liczb.



nie za dużo emocji?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 08:43:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
meszrum napisał(a):


nie za dużo emocji?

OT: Eeee, to akurat norma, niemniej takie dyskusje powinny byc obcięte do merytorycznych fragmentów, a emocje przelewajcie via GG.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 08:48:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 01:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
nie dość, że nie piszemy o allroadzie [tylko o zwykłym, cywilnym C5],


Moim zdaniem wątek tak naprawdę dotyczy silnika 1.9TDi/130PS ... .
Mniejsza o to ... .

meszrum napisał(a):


W takim razie ja zapraszam do lektury tego:

http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 1.File.pdf

i tego:

http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 4.File.pdf

Wyjaśnijmy sobie, że "Twoje" zestawienie mówi bardzo niewiele, bowiem nie wynika z niego jakich silników porównanie dotyczy. W okresie od 2003 roku produkowano kilka jednostek 163PS (BDG, BCZ, BFC) - różnych pod względem przeznaczenia i konstrukcji (BFC to ciągle stary typ głowic i wałków).
Silnik BCZ do "zwykłych" C5-tek wkładany był sporadycznie (jesli wogóle), bowiem powstał wybitnie z przeznaczeniem własnie dla Allroad. Ponieważ żaden inny silnik 163PS nie był w Allroad-ach stosowany, to lektura "moich" linków jest poprostu zdecydowanie bardziej obiektywna (nie ma wątpliwości, że porównanie dotyczy na pewno BCZ do BAU/AKE).

meszrum napisał(a):
nie za dużo emocji?


Wyłącznie obiektywna analiza danych katalogowych (dotyczących na pewno silnika BCZ) i garść subiektywnych wrażeń z parokrotnych "przelotów" Allroadami 163PS na trasie DE - PL.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 09:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 22:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Interesujące dane.. Jesli moge zapytac - Piotr - ile srednio pali Ci Allroad? Czy są z tym silnikiem jakies problemy spowodowane normalną jazdą? Pytam bo jako jeden z niewielu masz juz jakies doswiadczenie a sam z ojcem rozwazamy kupno A6 96/120kW lub Allroad 132kW Dzieki :D

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 11:19:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 01:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
dejf napisał(a):
Interesujące dane.. Jesli moge zapytac - Piotr - ile srednio pali Ci Allroad?


Całkiem średnio - ciut poniżej 9,5l / 100km, jednak spektrum zużycia jest dosyć większe i zależnie od stylu oraz warunków eksploatacji zawiera się w przedziale od ok. 8/100 (trasa z jednostajną prędkością do 130 km/h) do 10,5 (miasto wielkości Katowic przy dynamicznym stylu jazdy). Dane dotyczą silnika BAU (AKE III generacji) + tiptronic.

dejf napisał(a):
Czy są z tym silnikiem jakies problemy spowodowane normalną jazdą?


Tak :): . Wystarczy trochę niesprawny termostat żeby zużycie wzrosło do 13/100 :P . A na serio to z Allroadem problem jest jeden - wyszukanie odpowiedniego i niezajechanego egzemplarza - to naprawdę WIEEELKA SZTUKA :!!:
Oczywiście - jak we wszystkich silnikach sprzed modyfikacji głowic (roczniki 2000-2003) istnieje ryzyko zużycia wałków rozrządu i hydrauliki ale z drugiej strony - dużo egzemplarzy jest już pod tym względem naprawionych albo można wykorzystać ten fakt do skutecznych negocjacji podczas zakupu :D .
Biorąc pod uwagę to, że Allroad tylko z wyglądu jest "taki sam" jak "zwykłe C5", a w rzeczywistości jest to zupełnie inny samochód z mocnym zawieszeniem i wysokim prześwitem -> dla mnie stanowi ideał najlepszego samochodu świata :D .

dejf napisał(a):
Pytam bo jako jeden z niewielu masz juz jakies doswiadczenie a sam z ojcem rozwazamy kupno A6 96/120kW lub Allroad 132kW Dzieki :D


Według mnie silnik 120 kW w Allroad to kompletne nieporozumienie, a w zwykłych C5 nadaje się dla przedstawicieli handlowych albo/i do Skody Superb. W jeździe zachowuję się bezpłciowo i niewiele można mu pomóc (ze względu na osprzęt i upośledzony sterownik silnika).
Zdecydowanie więcej przyjemności, a przede wszystkim potencjału oferują silniki 180PS, które łatwiej zmodyfikować tutaj: www.sserwis.pl albo tutaj: www.diagtronik.pl .
I absolutnie nie mam na myśli ślepego wykręcania mocy do np. 225PS/460Nm (w BAU jak najbardziej łatwe do uzyskania) tylko profesjonalną i staranną modyfikację MAP sterownika pod kątem zwiększenia elastyczności i optymalizacji spalania. Uzyskane przy takim zabiegu ok. 200 PS i ponad 400Nm to wyłącznie "skutek uboczny", a podstawowy zysk to odczuwalne zmniejszenie spalania i przeogromny zapas sił witalnych, o jakim jednostki 163PS mogą tylko pomarzyć :): ... .
Ewentualnym minusem w pełni profesjonalnej modyfikacji oprogramowania jest cena takiej operacji, która z oczywistych powodów nie może być tak samo niska jak u quasitunerów, którzy tylko wizualizują MAPy i podciągają myszką na monitorze wykresy mocy/momentu "skolko-ugodno" :galy: .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 11:36:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 22:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Piotruś napisał(a):
Oczywiście - jak we wszystkich silnikach sprzed modyfikacji głowic - istnieje ryzyko zużycia wałków rozrządu i hydrauliki


Dzieki za obszerne sprecyzowanie nt Allroada :diabel: Napisales ze we wszystkich silnikach sprzed modyfikacji istnieje ryzyko zużycia sie rozrzadu i hydrauliki - w ktorym roku byla ta modyfikacja zapewniajaca (chyba) lepszą wytrzymałość w/w podzespołów?
Co do tej roznicy zewnetrznej Allroada i C5 to Allroada moim zdaniem widac z daleka ze to Allroad :): w szczegolnosci jak jest podniesiony.. Wiekszy przeswit do idealna sprawa na nasze drogi :peace:

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 11:43:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 01:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
dejf napisał(a):
Napisales ze we wszystkich silnikach sprzed modyfikacji istnieje ryzyko zużycia sie rozrzadu i hydrauliki - w ktorym roku byla ta modyfikacja zapewniajaca (chyba) lepszą wytrzymałość w/w podzespołów?


Kolego dejf -> skorzystaj z "szukajki". Na temat wałków/hydrauliki i okresów produkcji znajdziesz praktycznie wszystko :D .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 13:10:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 23:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Piotruś napisał(a):
...TOTALNY FAŁSZ :(: :!!: :!: :!!: ...

...Twoje rzekome 3 litry różnicy...

...Reasumując -> trudno zrozumieć po co tworzysz mity i fałszujesz rzeczywistość ... :/ .



Zszokował mnie ten topic...
Emocje widzę sięgnęły zenitu... :/
...i to bez żadnego konkretnego powodu :/ (przynajmniej ja go nie widzę...)
Stojąc z boku - wygląda to tak, jakbyś nie miał się gdzie wyżyć , Piotr :533:
Uważam, że przesadziłeś w polemice z meszrumem

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 13:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
carlnova napisał(a):
Piotruś napisał(a):
...TOTALNY FAŁSZ :(: :!!: :!: :!!: ...

...Twoje rzekome 3 litry różnicy...

...Reasumując -> trudno zrozumieć po co tworzysz mity i fałszujesz rzeczywistość ... :/ .



Zszokował mnie ten topic...
Emocje widzę sięgnęły zenitu... :/
...i to bez żadnego konkretnego powodu :/ (przynajmniej ja go nie widzę...)
Stojąc z boku - wygląda to tak, jakbyś nie miał się gdzie wyżyć , Piotr :533:
Uważam, że przesadziłeś w polemice z meszrumem

Nie pierwszy raz zresztą. :/
Modów proszę o kłódkę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 20:46:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 19:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
o co to halo? wydzililem "spor" do nowego tematu.
panowie miesem nie rzucaja ;) , regulaminu nie lamia, wiec po co zamykac?
jak dla mnie jest to jedna z bardziej merytorycznych "klotni" na tym forum i szkoda jej leb ukrecac juz teraz...
zacne jest to, ze dyskutuja osoby, ktore wiedze o 2,5 TDI V6 maja nie tylko z internetu... :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.kwi.2007 22:16:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 01:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bilu -> bardzo Ci D Z I Ę K U J Ę :!: :!!: Za każde Twoje słowo ale przede wszystkim za to, że dzięki dobrej woli zechciałeś dojrzeć "zawartość merytoryczną" - być może i w mojej wypowiedzi również :galy: ... .
:peace:

OT: Jeśli chodzi o emocje to adrenalina faktycznie uderzyła mi mocno do głowy ... ale ja zawsze tak mam (i zapewniam Cię, że nie ja jeden...), kiedy (kolejny raz) oglądam zdjęcia Twojej eSKi. Szczerze aż do bólu ... :P .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2007 16:59:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2007 21:13:38
Posty: 16
Lokalizacja: Łódź/Koszalin/Darłowo
meszrum napisał(a):
nie dość, że nie piszemy o allroadzie [tylko o zwykłym, cywilnym C5], to zapraszam do lektury:

http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 5.File.pdf
http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp ... 7.File.pdf

oczywiście, mogę przyjąć na siebie całą odpowiedzialność tego, że zaokrąglam do pełnych liczb.



Z informacji, które są w podanych przez Ciebie linkach wyraźnie i jednoznacznie wynika, że 2,5tdi180 jest dynamiczniejszy niż 2,5tdi163.
Zarówno jak porównamy manual163 z manualem180 jaki i automat163 z automatem180

1. 163KMmanual vs. 180KMquattro manual
163 w manualu przyspiesza 0-100 w 9,3 natomiast
180quattro w manualu przyspiesza 0-100 w 8,9
śrdnie spalanie odpowiednio 163KM 6,9 a 180KM 7,8 l/100
Zaznaczam, że 180KM to quattro, gdyby występowała wersja 180KM przednionapędowa z manualną skrzynią (tak jak w 163) to różnice byyłby jeszcze większe

2. 163KMautomat vs. 180KMautomat
163 multitronic 0-100 9,3 spalanie 6,9l/100km
180 tiptronic 0-100 8,9 spalanie 8,1/100km

dla AVAnt róznice są podobne

Zastanawia mnie skąd Twoja teoria na temat wyższości dynamiki 163 nad 180. Suche fakty, jak widac, przemawiają na korzyśc 180. Czyzby w praktyce było inaczej?

Jedyną możliwością na potwierdzenie Twoich założeń jest zestawienie przednionapędowego 2,5tdi 163KM z manualną skrzynią biegów z czteronapędowym 2,5tdi 180KM z tiptronikiem. To nie fair. Jak porównywac to podobne z podobnym. To troche tak jakby porównywac ten sam silnik z automatem i manualem i dziwic się, że automat jest wolniejszy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: