.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
[80 B4] Szybkie pytanie Pilne - zakup i gaz do ABK https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=81031 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hellrider [ 21.lip.2008 23:22:34 ] |
Tytuł: | [80 B4] Szybkie pytanie Pilne - zakup i gaz do ABK |
Panowie, trafilo mi sie Audi b4 w sedanie z silnikiem 2,0 na wielopunkcie bez gazu,, rocznik 95 za 6 tyś, koles sprzedaje bo wyjezdza do żony zagranice. Auto z tego co widzialem, macalem i jezdzilem jest oki, lakier tez w stanie dobrym ( pasowaloby polernać ) uklad jezdny ok, do wymiany stabilizatory na przodie i koncowki drazka, silnik suchy ( nie myty ). Chcialem zapytac czy ten motor jakos sie kocha z LPG bo slyszalem ze 2,0 wielopunkt cos nie bardzo na tym chce śmigac. Odpuscic sobie i szukac na jednopunkcie tej 90-sieciokonnej wersji czy co ? Doradzcie panowie..... Mam czas do środy. EDIT BY Umin: Zapoznaj sie z regulaminem forum, odnośnie miejsca odpowiednich tematów oraz nazywania tematów |
Autor: | radekmc [ 22.lip.2008 08:47:46 ] |
Tytuł: | |
ABK dobry motorek gaz tez chodzi ![]() nic tylko brac ![]() |
Autor: | marwins [ 22.lip.2008 17:28:05 ] |
Tytuł: | |
ABK to jeden z silnikow ktory lubi sie z gazem (nawet z II gen) , mysle ze cena dobra. |
Autor: | hellrider [ 22.lip.2008 17:34:23 ] |
Tytuł: | |
Tez mi sie wydaje ze za ta cene sie oplaca, jutro jade jeszcze dokladnie ogladnac autko. Jesli chodzi o ten silnik to pytam dlatego bo moj tatko ma B4 avanta na wielopunkcie z LPG i dziwnie sie nim jezdzi,,, Jadac na jakimkolwiek biegu trzymajac gaz w jednej po zycji po odpuszczeniu gazu na biegu reaguje po okolo 2-3 s. Trzyma jeszcze przez chwile wlasnie obroty takie na jakich sie go trzymalo i dopiero po chwili zwalnia. Ma to samo na LPG jak i na benzynie... Na biegu jalowym delikatnie faluja mu obroty. A przy ostrej jezdzie po wyluzowaniu gasnie.. Myslem ze to wina zwroconego w przod dolotu powietrza, wykrecilem go w tyl, nie pomoglo... Nie chce miec takich samych fantazji z moim nabytkiem. Instalacja w tym Avancie jest I gen. |
Autor: | Sander [ 22.lip.2008 17:51:20 ] |
Tytuł: | |
za ta cene to tylko brac, a jak nie to ja moge wziasc ![]() |
Autor: | adiaudi [ 22.lip.2008 17:56:37 ] |
Tytuł: | |
Miałem taki bez gazu-super motorek. Co do tatkowego sróbuj takiego banału: psiknij wd40 w linkę gazu, mi kiedyś pomogło w Passacie 2.0 16v |
Autor: | hellrider [ 22.lip.2008 18:11:47 ] |
Tytuł: | |
nie, nie chlopaki, tutaj nie chodzi o ciezko chodzacy gaz. pedal chodzi spoko. Lekko i rownomiernie. Poprostu ma spozniona reakcje ( jak by wtrysk sie spoznial z ujmowaniem mieszanki ) |
Autor: | actom [ 22.lip.2008 20:11:50 ] |
Tytuł: | |
hellrider napisał(a): nie, nie chlopaki, tutaj nie chodzi o ciezko chodzacy gaz. pedal chodzi spoko. Lekko i rownomiernie. Poprostu ma spozniona reakcje ( jak by wtrysk sie spoznial z ujmowaniem mieszanki )
W II generacji i nowszych instalacjach jest coś takiego jak cut-off, po ustawieniu tej opcji sterownik odcina dopływ gazu po zdjęciu nogi z gazu, to właśnie stosuje się przy silnikach w których pojawia się takie zjawisko jak u ciebie. Warto sprawdzić. |
Autor: | hellrider [ 22.lip.2008 22:45:07 ] |
Tytuł: | Re: [80 B4] Szybkie pytanie Pilne - zakup i gaz do ABK |
Umin napisał(a): Zapoznaj sie z regulaminem forum, odnośnie miejsca odpowiednich tematów oraz nazywania tematów
Temat temat byl odpowiedni ale przeksztalcil sie w nieodpowiedni ![]() Dobra KOledzy, skoro juz mowa o wielopunkcie na gazie jak sie ma Jednopunkt z gazem tez 2,0 i tez w Avancie,,, Kolega ma taki motorek zagazowany i sobie to chwali.... |
Autor: | chori [ 03.sie.2008 18:01:06 ] |
Tytuł: | |
Sekwencja do ABK pasuje srednio, tak mi mowili.. W tym silniku jest wtrysk tzw full-group, wiec polecano mi II gen. Zrezygnowalem ![]() |
Autor: | ZiPi [ 04.sie.2008 13:29:27 ] |
Tytuł: | Re: [80 B4] Szybkie pytanie Pilne - zakup i gaz do ABK |
hellrider napisał(a): Dobra KOledzy, skoro juz mowa o wielopunkcie na gazie jak sie ma Jednopunkt z gazem tez 2,0 i tez w Avancie,,, Kolega ma taki motorek zagazowany i sobie to chwali....
Przy zasilaniu LPG jednopunkt jest o tyle lepszy od wielopunktu, ze w przypadku strzału nic sie nie porozwala. W silniku ABK, po drodze masz przepływomierz, ktory przy strzale przewaznie sie uszkadza ![]() |
Autor: | kamian [ 07.sie.2008 13:03:57 ] |
Tytuł: | |
witam, mialem taką 80-tke z silnikiem ABK i gazem II generacji. wszystko było OK i nawet przy sporadycznych strzalach nic sie nie działo, silniczek pracował idealnie |
Autor: | rookie [ 11.lip.2011 10:19:07 ] |
Tytuł: | |
bezkit napisał(a): Siemanko,
Mój pierwszy post ponieważ jestem zainteresowany aplikacją instalki lpg do audi 80 z kodem silnika ABK. Ile średnio taki silnik potrafi spalić na setkę? W 12litrach w cyklu mieszanym? Jeżdżę spokojnie. Lub jakie środki należy poczynić by koszty eksploatacji wyniosły mniej więcej tyle co przy silniku 1,9tdi 1z, który obecnie użytkuję. Chcę zapakować lpg i co wydumane: Włożyć zwykłą instalkę reg. śrubą + blos? Jak myślicie? Z góry uprzedzam, że obecnie nie mam pieniędzy i chęci by pakować tam nową sekwencję. Tanio ma być ![]() Auto już stoi w garażu i jest trochę ciasne wewnątrz ale i tak zajebiste ![]() tanio nie znaczy dobrze, najpierw oszczędzisz a potem dołożysz z górką i stracisz kupę nerwów z szukaniem kumatego gazownika. 1) Blos + wydajny reduktor (to dobre wyjscie o ile gazownik wie co robi) 2) sekwencja STAG i ustawienie w pracy full-group (będziesz miał większy spokój i bezobsługowość) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |