.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

A6 Allroad 2,7 biturbo i LPG
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=92774
Strona 1 z 1

Autor:  miw_j [ 16.maja.2009 20:05:43 ]
Tytuł:  A6 Allroad 2,7 biturbo i LPG

Witam
Mam następujące pytanie poważnie zastanawiam się nad kupnem wyżej wymienionego auta z rocznika powyżej 2002.

Ma być duży - rodzina 2 + 2 dzieci + bagaże i na wakacje
Ma być duży by był bezpieczny
Ma mieć wysokie zawieszenie by móc wjechać w polną drogę
Ma mieć napęd 4x4 by dobrze trzymał się drogi
Ma mieć silnik powyżej 250KM - by móc uciec z zagrożenia, móc wyprzedać bez problemowo, a nie tylko z wiatrem i z górki.
Ma mieć LPG - bo to tańsze niż gaz i bo daje mi wybór wraz ze zmieniającymi się cenami na czym jeździł.

Będę nim jeździł 2 do 3 lat maksymalnie. Rocznie będę nim robił 30-35 tyś

Ale może doradzacie jakiś inny model lub inny silnie

i wszystkie te wymogi jak się wydaje A6 Allroad spełnia

Pytanie główne to:
Awaryjność?
Kosztowność napraw?
LPG i ten silnik?

Kupować któryś z poniższych:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8140194
lub
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7848644
Czy może sprowadzać?
Mój budżet to 60 000 jeśli z LPG lub odpowiednio mniejszy jeśli będę musiał je zakładać ten drugi nie spełnia tego warunku, no ale może się zarżnę i jakoś dam radę gdyby co...

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie uwagi i porady
Pozdr Wojtek

Autor:  rafala6 [ 16.maja.2009 20:10:33 ]
Tytuł: 

Jeśli ma miec podtlenek lpg to najlepszym rozwiązaniem będzie 4.2V8 :peace:

Autor:  miw_j [ 16.maja.2009 20:12:15 ]
Tytuł: 

Dlaczego 4,2 V8? - po za tym, że większa moc?
Co z awaryjnością?
Nie trafiłem na 4,2 po za tym jednym i boję się, że może być po za zasięgiem cenowym dla mnie tak jak ten, albo nawet jeszcze droższe

Autor:  miw_j [ 16.maja.2009 20:26:37 ]
Tytuł: 

Ciekawostką tych dwóch ogłoszeń pozostaje dla mnie, że to z 2,7 biTurbo ma 250KM i kierownicę wielofunkcyjną a to z silnikiem 4,2 ma tylko 299KM i nie ma kierownicy wielofunkcyjnej

Autor:  rado [ 16.maja.2009 20:32:24 ]
Tytuł: 

miw_j napisał(a):
Dlaczego 4,2 V8? - po za tym, że większa moc?
Co z awaryjnością?
Nie trafiłem na 4,2 i boję się, że może być po za zasięgiem cenowym dla mnie


Bo 4.2 to zwykły wolnossący silnik nie mający problemów z LPG.

Autor:  miw_j [ 16.maja.2009 20:38:05 ]
Tytuł: 

ale 4,2 to 8 cylindrów a nie 6 czyli koszt instalacji prawie dwa razy taki
z tego co pytałem znawców od instalacji lpg to to2,7 bi turbo nie powinno stanowić problemu, a jeszcze do tego zostanie trochę zapasu na ewentualny tuning
Mam zaufanie do tego człowieka gazuje subaru z silnikami do 330KM (podciągnięte 2,5 turbo)

Autor:  rado [ 16.maja.2009 21:00:53 ]
Tytuł: 

Koszt większy o dwa wtryski, więc nie ma o czym mówić.
Bezproblemowy zupełnie silnik.
A 2,7 bt jeszcze chcesz go wirusować to nie wiem czy to dobry pomysł.
Silnik fajny ale nie do gazu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/