.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
A6 Allroad 2,7 biturbo i LPG https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=92774 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | miw_j [ 16.maja.2009 20:05:43 ] |
Tytuł: | A6 Allroad 2,7 biturbo i LPG |
Witam Mam następujące pytanie poważnie zastanawiam się nad kupnem wyżej wymienionego auta z rocznika powyżej 2002. Ma być duży - rodzina 2 + 2 dzieci + bagaże i na wakacje Ma być duży by był bezpieczny Ma mieć wysokie zawieszenie by móc wjechać w polną drogę Ma mieć napęd 4x4 by dobrze trzymał się drogi Ma mieć silnik powyżej 250KM - by móc uciec z zagrożenia, móc wyprzedać bez problemowo, a nie tylko z wiatrem i z górki. Ma mieć LPG - bo to tańsze niż gaz i bo daje mi wybór wraz ze zmieniającymi się cenami na czym jeździł. Będę nim jeździł 2 do 3 lat maksymalnie. Rocznie będę nim robił 30-35 tyś Ale może doradzacie jakiś inny model lub inny silnie i wszystkie te wymogi jak się wydaje A6 Allroad spełnia Pytanie główne to: Awaryjność? Kosztowność napraw? LPG i ten silnik? Kupować któryś z poniższych: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8140194 lub http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7848644 Czy może sprowadzać? Mój budżet to 60 000 jeśli z LPG lub odpowiednio mniejszy jeśli będę musiał je zakładać ten drugi nie spełnia tego warunku, no ale może się zarżnę i jakoś dam radę gdyby co... Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie uwagi i porady Pozdr Wojtek |
Autor: | rafala6 [ 16.maja.2009 20:10:33 ] |
Tytuł: | |
Jeśli ma miec podtlenek lpg to najlepszym rozwiązaniem będzie 4.2V8 ![]() |
Autor: | miw_j [ 16.maja.2009 20:12:15 ] |
Tytuł: | |
Dlaczego 4,2 V8? - po za tym, że większa moc? Co z awaryjnością? Nie trafiłem na 4,2 po za tym jednym i boję się, że może być po za zasięgiem cenowym dla mnie tak jak ten, albo nawet jeszcze droższe |
Autor: | miw_j [ 16.maja.2009 20:26:37 ] |
Tytuł: | |
Ciekawostką tych dwóch ogłoszeń pozostaje dla mnie, że to z 2,7 biTurbo ma 250KM i kierownicę wielofunkcyjną a to z silnikiem 4,2 ma tylko 299KM i nie ma kierownicy wielofunkcyjnej |
Autor: | rado [ 16.maja.2009 20:32:24 ] |
Tytuł: | |
miw_j napisał(a): Dlaczego 4,2 V8? - po za tym, że większa moc?
Co z awaryjnością? Nie trafiłem na 4,2 i boję się, że może być po za zasięgiem cenowym dla mnie Bo 4.2 to zwykły wolnossący silnik nie mający problemów z LPG. |
Autor: | miw_j [ 16.maja.2009 20:38:05 ] |
Tytuł: | |
ale 4,2 to 8 cylindrów a nie 6 czyli koszt instalacji prawie dwa razy taki z tego co pytałem znawców od instalacji lpg to to2,7 bi turbo nie powinno stanowić problemu, a jeszcze do tego zostanie trochę zapasu na ewentualny tuning Mam zaufanie do tego człowieka gazuje subaru z silnikami do 330KM (podciągnięte 2,5 turbo) |
Autor: | rado [ 16.maja.2009 21:00:53 ] |
Tytuł: | |
Koszt większy o dwa wtryski, więc nie ma o czym mówić. Bezproblemowy zupełnie silnik. A 2,7 bt jeszcze chcesz go wirusować to nie wiem czy to dobry pomysł. Silnik fajny ale nie do gazu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |