.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
B4 8C 2.0 20v 471ps 578Nm quattro https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=21680 |
Strona 8 z 25 |
Autor: | Mauzer [ 21.lut.2007 23:09:22 ] |
Tytuł: | |
prawie jak 2.3 20v |
Autor: | FranoF1 [ 21.lut.2007 23:41:52 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Ale skrzynia to tam pasuje jak pięść do oka krótka dwójka....
...musze przyznać racje...2 bieg troszkę krótkawy...no ale cóż, na razie musi tak zostać... pompa paliwowa i cały układ hamulcowy pozostał ten sam... ...dziękuje wszystkim za pozytywne jak i negatywne komentarze |
Autor: | DeS [ 21.lut.2007 23:55:44 ] |
Tytuł: | |
Looz.. możliwe, że to ja jestem zboczony bo mam dwójkę do 120 Tak czy siak pomyśl o hamulcach |
Autor: | zuru [ 22.lut.2007 00:01:49 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Looz.. możliwe, że to ja jestem zboczony bo mam dwójkę do 120
Tak czy siak pomyśl o hamulcach Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka Mauzer tez ma racje...wydaje mi sie ze 2.3 20V idzie podobnie ale to tylko filmik Hamulce w ABT sa niewentylowane i nie zawsze sa z tylu taarcze - trzeba by pewnie poprawic. Podaj prosze osiagi silnika. |
Autor: | TaxiDriver [ 22.lut.2007 05:35:15 ] |
Tytuł: | |
"Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka" Konczy sie miedzy 110 - 120... |
Autor: | (A)rturo [ 22.lut.2007 12:56:16 ] |
Tytuł: | |
Skrzynia do wymiany za krotka i np. startujac na 1/4 duzo bys tracil. A masz gtecha aby zmierzyc pi razy drzwi ? W mojej skrzyni: DBZ w audi a3 - AGU konczy sie dwojka na 110 |
Autor: | FranoF1 [ 22.lut.2007 16:24:21 ] |
Tytuł: | |
(A)rturo napisał(a): Skrzynia do wymiany za krotka i np. startujac na 1/4 duzo bys tracil.
A masz gtecha aby zmierzyc pi razy drzwi ? W mojej skrzyni: DBZ w audi a3 - AGU konczy sie dwojka na 110 ...kiedyś miałem dostęp do G-techa..ale czasy sie zmieniły... ...autko na pewno nie będzie brało udziału na wyścigi 1/4 mili... ...najważniejsza rzecz to zrobić hamulce...bo seryjne z ABT nie wytrzymują... |
Autor: | zuru [ 22.lut.2007 16:43:52 ] |
Tytuł: | |
Czy moglbys napisac jakie sa osiagi Twojego nowego silnika ? Maksymalna moc i moment obrotowy ? |
Autor: | FranoF1 [ 22.lut.2007 16:46:52 ] |
Tytuł: | |
zuru napisał(a): Czy moglbys napisac jakie sa osiagi Twojego nowego silnika ? Maksymalna moc i moment obrotowy ?
...auto nie było jeszcze zhamowane...więc ciężko coś powiedzieć...myśle, że coś w granicach 170-180 |
Autor: | aro [ 22.lut.2007 16:59:00 ] |
Tytuł: | |
Frano gratuluje spelnienia kolejnych marzen i oby ci sie dobrze jezdzilo |
Autor: | (A)rturo [ 22.lut.2007 17:10:17 ] |
Tytuł: | |
No moze nie bedzie bralo udzialu ale przyznasz ze meczace ze taka krotka dwojka ? |
Autor: | UFOtm [ 23.lut.2007 09:35:39 ] |
Tytuł: | |
peinie wyglada pod maska, gratulacje...zawsze sa jakies niedociagniecia bo nie ma profesjonalistow w naszym kraju i wogole igdzie...kady patrzy na zysk i nic wiecej...filmiku nie moge jeszcze obejrzec ale wkrotce sobie zobacze...tymczasem gratulacje raz jeszcze. pozdrawiam |
Autor: | Lelek CABRIO [ 26.lut.2007 22:56:37 ] |
Tytuł: | |
Ładnie,Ładnie-widziałem jak to jedzie i musze powiedziec ze bardzo ładnie sie zwija. ps:frano zacznij zchładzac turbo po ostrej jezdzie bo moze długo niepokrecic. |
Autor: | mq [ 26.lut.2007 23:29:28 ] |
Tytuł: | |
zuru napisał(a): Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka
zuru 2.8 to same shit co s2 z silnikiem 3B (sprzeglo, skrzynia, przeniesienie i jeszcze cala masa innych historii jak np. lozyska hamulce itp.) odciecie na 2 jest w okolicach 115 km/h |
Autor: | KORU [ 27.lut.2007 02:15:54 ] |
Tytuł: | |
Oto predkosci na poszczegolnych biegach dla skrzyni 5 biegowej ktora obslugiwala silnik 2.0 ABT 90 KM a ktora teraz obsluguje 1.8 Turbo 180 KM 1 bieg 45 km/h 2 bieg 90 km/h 3 bieg 150 km/h 4 bieg 200 km/h 5 bieg wrzucany jest przy spokojnej jezdzie ze stala predkoscia wedle uznania. Najlepiej powyzej 100 km/h w celu obnizenia poziomu halasu i zuzycia paliwa. Elastycznosc podczas jazdy na 5 biegu jest dosyc dobra Lelek CABRIO bardzo dobrze ze przypomniales, aby po ostrej jezdzie schlodzic turbine, nie wylaczac od razu silnika |
Autor: | FranoF1 [ 27.lut.2007 10:22:22 ] |
Tytuł: | |
przecież silnika nigdy nie wyłączam od razu...zawsze czekam najmniej 3 minuty dopiero wtedy wyłączam... pozdrawiam i dziękuje za pozytywne komentarze... |
Autor: | martab99 [ 27.lut.2007 13:08:20 ] |
Tytuł: | |
Gratuluje pomysłu i efektu Niemniej jednak w zyciu bym sie nie zdecydował na swap tak rozwojego silnika jak 1.8T do samochodu FWD. Jesli juz teraz zmagasz sie z trakcja, pomyśl co będzie na mokrym lub jak wykonasz kuracje wzmacniającą ( a uwierz- wykonasz ) |
Autor: | maciu [ 27.lut.2007 13:11:17 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): zuru napisał(a): Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka zuru 2.8 to same shit co s2 z silnikiem 3B (sprzeglo, skrzynia, przeniesienie i jeszcze cala masa innych historii jak np. lozyska hamulce itp.) odciecie na 2 jest w okolicach 115 km/h z tego co pamietam coupe 2.8 ma inne przełożenie tylnego mostu więc i przełożenia biegów powinny byc inne być może niewiele ale jednak były skrzynie 6-biegowe w 80kach innych niż eski? |
Autor: | Simpson [ 27.lut.2007 13:18:15 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): były skrzynie 6-biegowe w 80kach innych niż eski?
Tylko w S2, RS2, cała reszta miała 5 biegów |
Autor: | FranoF1 [ 12.kwi.2007 13:10:31 ] |
Tytuł: | |
polecam obejrzeć zmontowany prze zemnie filmik/clip o moim Audi 80 B4 20vt plik waży 48MB czas trwania 3:17 sekund super jakość konwersja divx podkład muzyczny: Moby ft Patti Labelle - One Of These Mornings linki MegaUpload http://www.megaupload.com/pl/?d=HXFPH1G2 lub Bigupload http://www.bigupload.com/d=614416C5 pozdrawiam i czekam na komentarze |
Strona 8 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |