.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

B4 8C 2.0 20v 471ps 578Nm quattro
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=21680
Strona 8 z 25

Autor:  Mauzer [ 21.lut.2007 23:09:22 ]
Tytuł: 

prawie jak 2.3 20v :diabel:

Autor:  FranoF1 [ 21.lut.2007 23:41:52 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Ale skrzynia to tam pasuje jak pięść do oka :/ krótka dwójka.... :/

...musze przyznać racje...2 bieg troszkę krótkawy...no ale cóż, na razie musi tak zostać... ;)
pompa paliwowa i cały układ hamulcowy pozostał ten sam... :P
...dziękuje wszystkim za pozytywne jak i negatywne komentarze :P :):

Autor:  DeS [ 21.lut.2007 23:55:44 ]
Tytuł: 

Looz.. możliwe, że to ja jestem zboczony bo mam dwójkę do 120 :P

Tak czy siak pomyśl o hamulcach :diabel:

Autor:  zuru [ 22.lut.2007 00:01:49 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Looz.. możliwe, że to ja jestem zboczony bo mam dwójkę do 120 :P

Tak czy siak pomyśl o hamulcach :diabel:


Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka :)

Mauzer tez ma racje...wydaje mi sie ze 2.3 20V idzie podobnie ale to tylko filmik :)

Hamulce w ABT sa niewentylowane i nie zawsze sa z tylu taarcze - trzeba by pewnie poprawic.

Podaj prosze osiagi silnika.

Autor:  TaxiDriver [ 22.lut.2007 05:35:15 ]
Tytuł: 

"Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka"

Konczy sie miedzy 110 - 120... ;)

Autor:  (A)rturo [ 22.lut.2007 12:56:16 ]
Tytuł: 

Skrzynia do wymiany za krotka i np. startujac na 1/4 duzo bys tracil.
A masz gtecha aby zmierzyc pi razy drzwi ?

W mojej skrzyni: DBZ w audi a3 - AGU konczy sie dwojka na 110

Autor:  FranoF1 [ 22.lut.2007 16:24:21 ]
Tytuł: 

(A)rturo napisał(a):
Skrzynia do wymiany za krotka i np. startujac na 1/4 duzo bys tracil.
A masz gtecha aby zmierzyc pi razy drzwi ?

W mojej skrzyni: DBZ w audi a3 - AGU konczy sie dwojka na 110

...kiedyś miałem dostęp do G-techa..ale czasy sie zmieniły...
...autko na pewno nie będzie brało udziału na wyścigi 1/4 mili...
...najważniejsza rzecz to zrobić hamulce...bo seryjne z ABT nie wytrzymują...

Autor:  zuru [ 22.lut.2007 16:43:52 ]
Tytuł: 

Czy moglbys napisac jakie sa osiagi Twojego nowego silnika ? Maksymalna moc i moment obrotowy ?

Autor:  FranoF1 [ 22.lut.2007 16:46:52 ]
Tytuł: 

zuru napisał(a):
Czy moglbys napisac jakie sa osiagi Twojego nowego silnika ? Maksymalna moc i moment obrotowy ?

...auto nie było jeszcze zhamowane...więc ciężko coś powiedzieć...myśle, że coś w granicach 170-180 :P

Autor:  aro [ 22.lut.2007 16:59:00 ]
Tytuł: 

Frano gratuluje spelnienia kolejnych marzen i oby ci sie dobrze jezdzilo :!:

Autor:  (A)rturo [ 22.lut.2007 17:10:17 ]
Tytuł: 

No moze nie bedzie bralo udzialu ale przyznasz ze meczace ze taka krotka dwojka ?

Autor:  UFOtm [ 23.lut.2007 09:35:39 ]
Tytuł: 

-> peinie wyglada pod maska, gratulacje...zawsze sa jakies niedociagniecia bo nie ma profesjonalistow w naszym kraju i wogole igdzie...kady patrzy na zysk i nic wiecej...filmiku nie moge jeszcze obejrzec ale wkrotce sobie zobacze...tymczasem gratulacje raz jeszcze. pozdrawiam :peace:

Autor:  Lelek CABRIO [ 26.lut.2007 22:56:37 ]
Tytuł: 

Ładnie,Ładnie-widziałem jak to jedzie i musze powiedziec ze bardzo ładnie sie zwija.
ps:frano zacznij zchładzac turbo po ostrej jezdzie bo moze długo niepokrecic.

Autor:  mq [ 26.lut.2007 23:29:28 ]
Tytuł: 

zuru napisał(a):
Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka :)


zuru 2.8 to same shit co s2 z silnikiem 3B (sprzeglo, skrzynia, przeniesienie i jeszcze cala masa innych historii jak np. lozyska hamulce itp.) odciecie na 2 jest w okolicach 115 km/h

Autor:  KORU [ 27.lut.2007 02:15:54 ]
Tytuł: 

Oto predkosci na poszczegolnych biegach dla skrzyni 5 biegowej ktora obslugiwala silnik 2.0 ABT 90 KM a ktora teraz obsluguje 1.8 Turbo 180 KM

1 bieg 45 km/h
2 bieg 90 km/h
3 bieg 150 km/h
4 bieg 200 km/h
5 bieg wrzucany jest przy spokojnej jezdzie ze stala predkoscia wedle uznania. Najlepiej powyzej 100 km/h w celu obnizenia poziomu halasu i zuzycia paliwa. Elastycznosc podczas jazdy na 5 biegu jest dosyc dobra :):

Lelek CABRIO bardzo dobrze ze przypomniales, aby po ostrej jezdzie schlodzic turbine, nie wylaczac od razu silnika :!!:

Autor:  FranoF1 [ 27.lut.2007 10:22:22 ]
Tytuł: 

przecież silnika nigdy nie wyłączam od razu...zawsze czekam najmniej 3 minuty dopiero wtedy wyłączam...
pozdrawiam i dziękuje za pozytywne komentarze...

Autor:  martab99 [ 27.lut.2007 13:08:20 ]
Tytuł: 

Gratuluje pomysłu i efektu :!!:
Niemniej jednak w zyciu bym sie nie zdecydował na swap tak rozwojego silnika jak 1.8T do samochodu FWD.
Jesli juz teraz zmagasz sie z trakcja, pomyśl co będzie na mokrym lub jak wykonasz kuracje wzmacniającą ( a uwierz- wykonasz :diabel: )

Autor:  maciu [ 27.lut.2007 13:11:17 ]
Tytuł: 

mq napisał(a):
zuru napisał(a):
Masz racje Des z ta dwojka, esa to jedyne auto ktore ma normalna dwojke wsrod audi 80. Chyba nawet w 2.8 konczy sie przed setka :)


zuru 2.8 to same shit co s2 z silnikiem 3B (sprzeglo, skrzynia, przeniesienie i jeszcze cala masa innych historii jak np. lozyska hamulce itp.) odciecie na 2 jest w okolicach 115 km/h


z tego co pamietam coupe 2.8 ma inne przełożenie tylnego mostu
więc i przełożenia biegów powinny byc inne być może niewiele ale jednak

były skrzynie 6-biegowe w 80kach innych niż eski?

Autor:  Simpson [ 27.lut.2007 13:18:15 ]
Tytuł: 

maciu napisał(a):
były skrzynie 6-biegowe w 80kach innych niż eski?

Tylko w S2, RS2, cała reszta miała 5 biegów

Autor:  FranoF1 [ 12.kwi.2007 13:10:31 ]
Tytuł: 

polecam obejrzeć zmontowany prze zemnie filmik/clip o moim Audi 80 B4 20vt
plik waży 48MB
czas trwania 3:17 sekund
super jakość
konwersja divx
podkład muzyczny: Moby ft Patti Labelle - One Of These Mornings

linki

MegaUpload
http://www.megaupload.com/pl/?d=HXFPH1G2

lub

Bigupload
http://www.bigupload.com/d=614416C5

pozdrawiam i czekam na komentarze ;)

Strona 8 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/