.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 06:13:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2010 20:58:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
hubos21 napisał(a):
marcino8 napisał(a):
Masz 17 to śmigaj,bo to i tak max na nasze wschodnie drogi :D na 18 jest wesoło :/ 19 raczej tor lub zlot :D


on i tak tam prawie opony nie ma na tych 17tkach :) to ma jakieś przygotowanie mentalne do 18tek... :diabel:


Dokładnie mam profil jak na 18" więc przesiadka jeśli kiedyś
nastąpi, nie będzie wcale bolesna.

Więc wpadł do mnie dziś BC, właśnie wróciłem z garażu. Mam też AC na oddzielnym module, może ktoś wie czy uda mi się to połączyć
czy musiałbym mieć od razu AC/BC ?

Teraz czeka mnie zrezanie czerwonego podświetlenia, przy okazji muszę zajrzeć
do termometra bo dziad przestał świecić i pokazywać temperaturę. Przy rezaniu
jak zawsze musiały być sensacje, zniknęło mi podświetlenie zegarów i panelu nawiewu.
Zegary pracują normalnie, na szybko przejrzałem skrzynkę bezpieczników i niby
całe, znowu trzeba dojść co i jak.

Małe foto poglądowe bo technika kalkulatorowa, a godzina ukończenia późna.
Obrazek

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2010 21:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Upalila sie pewnie scieżka w zegarach dlatego nie swieca

_________________
Jest Bmw E39 530D Touring http://www.youtube.com/watch?v=PXqkiH1X ... el&list=UL
Bylo Audi 100 C4 AAT
Audi 80 B3 1,8 NE
Audi 80 B3 1,8 SF
Audi 80 B2 1,3 FZ
Audi 80 B2 1.6 YP
VW GOLF II 1,3
BMW E36 325TDS
BMW E34 2,0
Mercedes W202 2,0
Mercedes 190E 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2010 21:52:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
ScaniaDriver i to ma wpływ też na podświetlenie
panelu nawiewu? Jak to naprawić teraz może podpowiesz?

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2010 22:11:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Aktualizacja:

→ układ wydechowy przelotowy z kwasówki FOX
→ końcówki wydechu zmienione na 2 x 50 mm odpowiednio ułożone

Obrazek

Parę fotek podglądowych, wszystko wprost od kalkulatora,
obecnie nie mam czasu szukać cyfrówki i bawić się w porządne foty.

ObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2010 23:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2009 10:05:40
Posty: 65
Lokalizacja:
Oj nie masz gdzie sie chwalic :D
taki troche przystanek :P
klapa i zdezak zle pasuje :):


:diabel: pozdro

_________________
Zycie zaczyna sie od dwóch barów:)
AUDI 80 AVANT QUATTRO TDI AVF!!! Koks by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION Bedzie lalka 100% ori


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 17:23:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Chmielu, a co Ty byś lepszego wyklepał z tego przystanka autobusowego :D ?

A tam się chwalę, nie ma czym. Aktualizuję temat co by nie zginął.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 18:08:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Górnik teraz czas na mechanike, z 16tki też troche wycisnąc się da :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 22:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2009 10:05:40
Posty: 65
Lokalizacja:
gornikk napisał(a):
Chmielu, a co Ty byś lepszego wyklepał z tego przystanka autobusowego :D ?

A tam się chwalę, nie ma czym. Aktualizuję temat co by nie zginął.


Górnik teraz czas na mechanike, z 16tki też troche wycisnąc się da Smilehe

NNoo troche oleju żeby lepiej ciągnać sanki z ACE na złom :):

Ja to czekam aż zmienisz na coś meskiego bo auto cool :diabel:

_________________
Zycie zaczyna sie od dwóch barów:)
AUDI 80 AVANT QUATTRO TDI AVF!!! Koks by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION Bedzie lalka 100% ori


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 17:37:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Zakończenie sezonu 2010
Zobaczymy co się będzie działo dalej, póki co na dniach wpadają zimówki,
czekamy na śnieg, a jak będzie moneta to będzie się coś działo przy aucie dalej.

ObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 17:59:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
czy modyfikacja wydechu nie pogorszyla osiagow?

czy masz jakies info na temat podniesienia mocy stego silnika? jest blizniaczy chociazby do abf z golfa3 gti, a tam ma 150km. ew cos pomodzic z 1.8 16v kr 140km z golfa2 gti.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 18:22:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Lukasik napisał(a):
czy modyfikacja wydechu nie pogorszyla osiagow?

czy masz jakies info na temat podniesienia mocy stego silnika? jest blizniaczy chociazby do abf z golfa3 gti, a tam ma 150km. ew cos pomodzic z 1.8 16v kr 140km z golfa2 gti.


z ABFem ma niewiele wspólnego, inny skok i średnica tłoka, inna przepustnica czujnik na wale, ACE jest bliźniaczy z silnikiem 2.0 16V 9a, można założyć głowice właśnie z 1.8 16V KR ma większe zawory, wałki mogą być z KRa albo ABFa bo pasują, możliwe jest także założenie przefazowanego wałka wydechowego z jakiegokolwiek 16V i założenie go jako ssący do tego przydalby sie Digi I który ma możliwość, zmian map paliwa,zapłonu i można przesunac limiter ponad 9000obr :D poniżej masz linki:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=73&t=930

http://www.corrado.com.pl/forums/index. ... 25972&st=0

http://www.corrado.com.pl/forums/index. ... opic=25746

http://www.digitun.pl/index.php?option= ... &Itemid=31

P.S.
Górnik ładne fotki :) i auto też :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 20:14:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Lukasik jak napisał mój przedmówca(użył wszystkich możliwych linków różnie), jest to bliźniacza jednostka z KR, więc jeśli chodzi o modyfikację bardziej można iść w tą stronę, nie chcę namieszać, ale tłoki z ABF-a też chyba podchodzą. Podstawowa zabawa to zmiana wtrysku na DIGI, a potem ciąg dalszy. Wydech nie pogorszył osiągów, skąd ten pomysł? Jest bardziej żwawy, ale pali więcej...

Jest jedno Compi robione w quattro team kraków, ma właśnie zmieniony wtrysk na DIGI i wgraną mapę moc ~155 PS.


hubos21 dziękówka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 20:21:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gornikk napisał(a):
ale tłoki z ABF-a też chyba podchodzą

nie podchodzą, ABF ma wyższy blok, inna średnica inny skok tłoka, 9a ma identyczne bebechy, ja powoli zbieram graty do zmiany mojego ACE na Digi, właśnie udało mi się wylicytować przepustnice ze swichami od G60, jeszcze mi saemgo DIGI brakuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 21:06:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
hubos21 widzę, że ostro się już do tego zbierasz, mechaniczny
dał Ci już popalić czy chodzi o przyrost mocy, a może bezstresowe użytkowanie
podtlenku LPG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 21:13:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gornikk napisał(a):
hubos21 widzę, że ostro się już do tego zbierasz, mechaniczny
dał Ci już popalić czy chodzi o przyrost mocy, a może bezstresowe użytkowanie
podtlenku LPG?


trzeba mikser wywalić i sekwencje zapakować :), jakoś machniczny u mnie sie dobrze sprawuje poza małymi wpadkami po drodze :P ale wiesz auto ma nakulane już, że hohoohh albo jeszcze więcej to już chwila mogą być problemy, rozdzielacze, wtryskiwacze, nastawnik, nowych nie kupisz a używki to wiesz a za 800zł mam elektroniczny wtrysk + xxx pln mały remap ECU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 21:18:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
hubos21 napisał(a):
gornikk napisał(a):
hubos21 widzę, że ostro się już do tego zbierasz, mechaniczny
dał Ci już popalić czy chodzi o przyrost mocy, a może bezstresowe użytkowanie
podtlenku LPG?


trzeba mikser wywalić i sekwencje zapakować :), jakoś machniczny u mnie sie dobrze sprawuje poza małymi wpadkami po drodze :P ale wiesz auto ma nakulane już, że hohoohh albo jeszcze więcej to już chwila mogą być problemy, rozdzielacze, wtryskiwacze, nastawnik, nowych nie kupisz a używki to wiesz a za 800zł mam elektroniczny wtrysk + xxx pln mały remap ECU


Załatw mi drugi zestaw do tysiaka to wchodzę w to też, jak masz magika to nawet do Ciebie przyjadę na rezanko :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 21:24:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
gornikk napisał(a):
hubos21 napisał(a):
gornikk napisał(a):
hubos21 widzę, że ostro się już do tego zbierasz, mechaniczny
dał Ci już popalić czy chodzi o przyrost mocy, a może bezstresowe użytkowanie
podtlenku LPG?


trzeba mikser wywalić i sekwencje zapakować :), jakoś machniczny u mnie sie dobrze sprawuje poza małymi wpadkami po drodze :P ale wiesz auto ma nakulane już, że hohoohh albo jeszcze więcej to już chwila mogą być problemy, rozdzielacze, wtryskiwacze, nastawnik, nowych nie kupisz a używki to wiesz a za 800zł mam elektroniczny wtrysk + xxx pln mały remap ECU


Załatw mi drugi zestaw do tysiaka to wchodzę w to też, jak masz magika to nawet do Ciebie przyjadę na rezanko :D


ja praktycznie wszystko miałem za free, jakieś 20zł króciec wody pod czujnik niebieski, przepustnice wylicytowałem za 50zł ze swichami zobaczymy co przyjdzie :) niby sprawna i kompletna, wiązke do wtrysków potrzebuje no i samo ECU Digi I, towar raczej deficytowy na allegro nic nie ma w obecnej chwili, wszystko od Digi II, generalnie ciżko znaleźć graty, czasem, na forum golfa albo streeiracing ktoś ma na sprzedaż cały komplet cena 800-1000zł, magika nie mam żadnego, myśle, że rozpiska którą zrobił Evolution wystarczy i elektryk mi te PINy poprzepina, reszta to już prosta sprawa, na forum audi80klub znalazłem jednego gościa, który przerabiał ACE na Digi, obecnie ma 1.8T wsadzony wiec może ma wszystko co potrzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 22:49:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
Na A80 nie kojarze ace na digi, a potem swap na 1.8t, chyba pomieszales cos. Bo jest Compi Slonika on nie wsadzal digi tylko robil remont, a druga compi lata chyba nadal na tym digi. Ciezki temat z kompletem, a na graty pojedyncze to mocno czasowa zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 06:41:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
no faktycznie coś mi sie pomyliło, sprawdziłem PWy i gość ma nick msauto, wkładał digi do ACE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 07:55:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
tutaj macie krakowskie compi na digi ;) http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=88132

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: