Kolejne rezanko to i czas na update
Etap silnikowo osprzetowy Stage 2 zakonczony, po walkach z motronikiem, (nie podobala mi sie kultura pracy silnika i spalanie), postanowilem zakupic nowy super hiper standalowaty komputer p.t. VEMS. Wyprulismy wiazke i starego kompa i puscilismy nowa wiazke do osprzetu silnika, przy okazji zasililem aku nowymi kablami co by zakonczys standatrowe w tych modelach niedobory pradu

Przy okazji spod maski wylciala nikomu nie potrzebna przeplywka z 20v i silnik krokowy, wiekszosc osprzetu zostala upchnieta pod plastikiem na scianie grodziowej, takze pod maska jest obecnie estetyczniej .
Obecnie silnik pracuje rowno, nie zalewa go, doładowanie poki co ustawione jest na 1 Bar z malym haczykiem w okolicach 4000 obr/min i spada do 0,8 bara utrzymujac je do konca. Pod pedal sprzegła trafil czujnik dzieki temu mozliwy jest wysztrzal z podtrzymania turbo, obroty ograniczone sa do 5000 obr.min przy wcisnietym sprzegle. Biegi rowniez mozna zmieniac z sandałem w podłodze
Przez chwile ustawilismy na 1,2 bara ale jest zonk z ukladem zaplonowym, ale to sie jeszcze poprawi . He spalanie jest podobnej ak na motroniku , ale teraz to juz jest jakos uzasadnione
Testy drogowe wygladaja przyzwoicie, dobrze zmodzone B2 ARTHURA z 7a pod maska nie ma zadnych szans, dzisiaj przysiadlem do S4 b5 Bolka (seria) i mi nie ucieka , takze loozik
a tutaj marne filmiki z wczorajszych zabaw
http://www.youtube.com/watch?v=h7KcAvvj-Bs
http://www.youtube.com/watch?v=G-SkG5zxUYk