Oooo no to już wiem kto mi zabrał auto

miałem je na oku ale byłeś kolego szybszy.
Wygląda to całkiem fajnie.
Co do hamowania to sprawny układ hydrauliczny też działa i kierownica kręci się lekko bez żadnych oporów. U mnie w TDI ciężko było coś wymyślić więc działałem z regeneracją, było trochę walki i nerwów ale po zdobyciu świeżej sprawnej gruchy, złożeniu od podstaw pompy na wszystkich nowych uszczelkach i odpaleniu układu hamulce hamują, kierownica się kręci a kontrolka od hebli nawet nie raczy się odezwać

Układ podciśnieniowy w benzynie to jedyne sensowne rozwiązanie także kompletuj graty.
Doprowadź to cygaro do fajnego stanu i trzymaj. Dobrze widzę, że kierownica w skórze? Co do obrotów to jak masz AC to wciśnij przy wyłączonym zapłonie i trzymaj. Włącz zapłon trzymając i powinny pokazać się 2 cyfry na górnym wyświetlaczu. To jest kodowanie licznika 1 cyfra to liczba cylindrów a druga to kodowanie kraju. Powinieneś mieć 51 bądź 53.