.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lis.2024 01:18:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 21:24:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
1 wyskoczyły emge

Na wiosnę se takie sprawie ale w sumie już jest wiosna:)

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 30.sty.2015 17:27:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Efekt po naprawie FISa:

Obrazek Obrazek

Wyświetlacz całkowicie nowy. Produkcja włoska, wymiana w polskiej firmie. Trzeba przyznać, że robota fachowa a kontakt i czas realizacji na 5+

[ Dodano: 2015-01-30, 17:26 ]
Rozrząd wymieniony + kilka innych rzeczy. Efekt jest zadziwiający. Auto zrobiło się bardziej zrywne czyli jednak przez rozrząd trochę osiołków uciekło.

Wymieniliśmy:
-> pasek CONTITECH ( CT920 )
-> rolka napinacza INA ( 55704 )
-> rolka kierunkowa INA( 55705 )
-> rolka kierunkowa INA ( 55727 )
-> napnacz hydrualiczny RUVILLE/INA z tłumikiem drgań GATES (55498)
-> rolka prowadząca paska INA (55412)
-> pompa wody DOLZ (A194)
-> termostat WAHLER (427487)
-> uszczelniacze wałków CORTECO (12015711)
-> uszczelniacz wałka gruszki podciśnieniowej CORTECO (325155)
-> poduszka przednia prawa silnika ASO (niestety zamienniki niedostępne) 4D0199267
-> uzupełnione oleje przekładniowe


Znalazło się też kilka baboli do zrobienia :-( Uszczelniacz na w skrzyni na wał, uszczelniacz skrzyni wyjcie na półoś lewą. Dodatkowo wiem skąd mam wyciek płynu wspomagania - magiel do regeneracji. Także plany na nowy wydech i zawias póki co odchodzą na drugi plan.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Ostatnio edytowano 15.lut.2015 18:41:33 przez bloku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 30.sty.2015 17:39:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jak człowiek chce mieć wszystko cacy to zawsze się coś znajdzie do roboty.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 15.lut.2015 18:40:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Pod koniec tygodnia udało sie przemodelować układ wydechowy. Ori już ledwo się trzymał. 15 lat dość znacznei wpłynęło na stan tłumików.

W ich miejsce wpadł układ wydechowy przelotowy. Katy zostały a tuż za nimi ori x-pipe + 2x2,25 cala kwas na 4 tłumikach przelotowych. Dźwięk jest zadziwiający - niby gada V8 ale im wieksz eobroty tym jest łagodniejszy. Mi to pasuje:

-> KLIK

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 15.lut.2015 18:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Nawet fajnie gada.
Poza zmianami akustycznymi coś się zmieniło z dynamiką?


ps.
cewki już poprawiłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 15.lut.2015 18:53:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Cewek jeszcze nie ruszałem. Na benzynie się uspokoił więc wychodzi, ze to wina dopalacza LPG :-P

Poza akustyką odczuwam przesunięcie się niuta nieco wyżej - ale być może wywołane to jest dźwiękiem i dupohamownia odbiera to jako..."lepiej".

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.mar.2015 17:36:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Za kilka dni kalendarzowa wiosna więc czas na setup niezimowy :-P Wpadły nowe dystanse do kół. Przód przejście z 20mm na 15mm a tył z 25mm na 20mm. Wygląda lepiej według mnie. Sami ocencie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Przy okazji wymiany kół dopatrzyłem się braku połowy osłony przegubu przedniego lewego. Szybka decydja o wymianie kompletu - osłona + przegub aby nie kusić losu. Nie wiem od kiedy brakowało osłony więc mógł dostać się tam piasek lub inne paskudztwo. Teraz śpię spokojniej ;-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.mar.2015 17:58:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
dobrze jest :)
ps. wydech fajny

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.mar.2015 22:39:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
miód malina

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.kwi.2015 17:29:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Owocny tydzień.

-> wymiana wszystkich przednich wahaczy + łaczniki stabilozatora
-> podmiana tylnych amorków Sachs->Bilstein B4
-> pełna geometria
-> wymiana wtrysków gazowych na nieco lepsze i przede wszytskim nowe AC W01 BFC
-> wymiana łożyska lewego przedniego koła SKF

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.kwi.2015 19:31:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Widzę, że serwis wiosenny pełna gębą, tak powinno być!!!
Bilstein B4 jest dedykowany do S6?


ps.
u mnie też serwis, klocki przód i tył TRW i wahacz główny prawy LM:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.kwi.2015 20:37:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
B4 ogólnie jest dostępne do eSek ale nie u nas w kraju - co jest dziwne. Zaczyna się od B6 przez B8 aż po B12 i B16. Ja zdobyłem używki sprawne. Ale docelowo chce B6 + Weitec.

BTW...możesz spojrzeć u siebie w ustawienia ksenonów w kanale Adaptacji (kanały 0-10) jakie masz wartości?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.kwi.2015 05:34:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Mogę spojrzeć ale dopiero po 14:00, dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.kwi.2015 08:14:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Coś tam może sprawdzałeś?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.kwi.2015 08:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Masz od piątku na PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.kwi.2015 08:45:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Faktycznie, dzieki. :)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 23.cze.2015 20:04:05 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zamienił stryjek siekierke na kijek....

`00 ANK w manualu - ciut lepsze wyposażenie ale na pełnych skórach zamiast alkantary. Przebieg 235.000km, na nowym rozrządzie, świecach, cewkach, uszczelniony piec, skrzynia po remoncie. Resztę opiszę później jak znajdę chwilę na zdiagnozowanie wszystkich uchybień.

http://obrazki.elektroda.pl/1958203900_1435085754.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/1419381000_1435085756.jpg

Manual vs automat...spora różnica :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 23.cze.2015 20:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Heh, biały kruk - ANK w manualu.
Nie zazdroszczę tylko jazdy po mieście w manualu (nóżka boli)
Fajna felga i wydech coś zmodzony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 23.cze.2015 20:22:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5236
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Felga to Tomason - na nich kupiłem poprzednią eSke (zobacz zdjęcia z pierwszego posta :P ). Wróciły do mnie ale z nowymi oponami. Wydech zmodzony tylko na końcu - dwie puszki RM Motors. Gada inaczej niż w mojej poprzedniej (a ta trafiłą w ręce mojego kolegi).

Jazda całkiem inna. Fakt w korkach jest...ciężej. Ale za to dynamika całkiem inna niż w tipie.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 23.cze.2015 21:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
bloku napisał(a):

Jazda całkiem inna. Fakt w korkach jest...ciężej. Ale za to dynamika całkiem inna niż w tipie.


zmierzone pupohamownią czy jakimś gtech?
Bo klepanie ze sprzęgła i sztywne spięcie na drodze silnik -> koła robią robotę, jednak rzeczywiste wyniki są zapewne minimalnie lepsze /niemalże pomijalne/.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: